I.O.#2

38 5 2
                                    

   Pars 6 yıl önceki olay üzerine İzmir'den taşınmış ve İstanbul'a yerleşmişti.
Çok sevdiği köpeği ile birlikte yaşayan Pars ailesiyle aynı şehirde olduğu için mutluydu. Sakin bir yaşam süren Pars  hayallerindeki meslek olan doktorluğu kazanabilmek için 6 yıl okuması gereken üniversitenin dördünü tamamlamıştı. Aslında şu an 6 yılı tamamlamış olması gerekirken, sınavlara iyi hazırlanamamasından  dolayı 2 yıl üniversite sınavını kazanamamıştı.
 
                             ***
 
 Kuzey birkaç araştırma yaptıktan sonra Pars'ın şuan bulunduğu yeri tespit etmişti. Onun olduğu şehire gidip kafasını kopartmak için can atıyordu.
Fakat biraz özgürlüğün tadını çıkarmak istediğinden eski evinin olduğu sokağa girdi. Her yer değişmişti. Bir zamanlar tek katlı olan evlerin yerini gökdelen ve binalar almıştı. Onların arasında bir tek kendi evi hala bıraktığı gibiydi. Bir an burayı özlediğini farketti. Kapıyı açıp içeri girdi. Evin içerisine değişik bir koku hakimdi. Muhtemelen yiyecekler bozulmuştu ve atacağı çöpler evde kalmıştı. İlk önce kokudan başlamak gerektiğini düşünerek evi biraz olsun temizledi. Bir süre sonra acıktığını farkederek dolabı açtı, yiyecekler beklediği gibi bozulmuştu. Ve şu an yiyebileceği
 durumda olan hiç bir şey yoktu. Bunun üzerine bir şeyler sipariş etmeye karar verdi. Sipariş ettiği yemekleri de hapishanedeki bıktığı yemeklerin acısını çıkartarak yemişti.

                         ***

Afiyetle yediği yemeğinden sonra,Pars'a olan öfkesini çıkartmak için onunla oynayacağı oyunu düşündü. Onunla ilgili yaptığı araştırmalar işini daha da kolaylaştırmıştı. Evini,kiminle yaşadığını,hangi bölümü okuduğunu,köpeğinin adına kadar her şeyi biliyordu.

 Onunla kedinin fareyle oynadığı gibi oynayacaktı.
Kuzey'in kinine kin katan şeylerden biri de, olmak istendiği mesleği okumayıp hapisanede kalmış olması ve onun hayalindeki mesleği şu an Pars'ın okumasıydı.
 
Ertesi sabah yapacağı şeyleri düşündükçe haz alan Kuzey, yorgunluğunu üzerinden atmak için yatmaya karar verdi.

Uyandığında sanki yeniden doğmuş gibiydi. Güne çok mutlu uyanmıştı. Kuzey bugün Pars ile oynayacağı oyunun ilk adımını artacaktı. Bu mutluluğun sebebi de oydu.

                        ***

Pars da tıpkı Kuzey gibi mutlu bir sabaha gözlerini açmıştı. Onu uyandiran alarm değil, Alex idi. Alex, onun köpeğiydi belki de köpekten daha fazlası...Onunla 4 yılı aşkın süredir aynı evi paylaşıyorlardı.

Pars'ın kahvaltı yapmak için oturduğu masadan kalkmasını sağlayan kapının çalması olmuştu.
Gelen bir kuryeydi, Pars'ın dikkatini çeken kuryenin elindeki siyah kutu olmuştu.
 Pars kuryenin elindeki kağıtları imzaladıktan sonra hızla kutuyu eline aldı, kapıyı kapattı ve masaya geri dönerken Alex de onu takip ediyordu.
Kutuyu açmak için sabırsızlanıyordu. Kutunun gizemli ve değişik görünümü Pars'ı oldukça germişti. Oldukça gerilmesinin sebeplerinin arasında kutunun kimden geldiğinin belli olmaması da vardı.
Ve sonunda merakıni gidermek için gizemli kutuyu açtı.

Vote vermeyi unutmayın...❤

INTIKAM OYUNU (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin