Kapıyı açtığında içindeki korkuların yerini mutluluğun almasının sebebi Beste'yi görmesi olmuştu.
Kız arkadaşının gelmesiyle Pars rahatlamıştı.
Beste'yi içeri davet etti.Pars olaylardan Beste'ye bahsetmek konusunda pek emin değildi.
Çünkü onun paniklemesinden ve kendinden uzaklaşmasından korkuyordu.
Pars Beste'nin sorduğu soruyla paniklemişti."Alex nerede?"
Pars,kendisini uzun süre idare edebilecek bir yalan arıyordu.
"Bir süre veterinerde tedavi görmesi gerekiyor."
Beste bu yalana inanmış gibiydi,
"O zaman, onu ziyaret etmeye gidelim mi ?"Pars,yalan söylemeye alışkın olmadığı için saçmalamaya başlamıştı.
"Boşver Alex'i! Bir şeyler içmek ister misin?"
Beste hayır anlamında kafasını sallamıştı. Pars,Beste'nin bir şeylerden şüphelendiğini anlayınca konuşmaya devam etti.
"Yani Alex'i götüreli sadece bir gün oldu. Bu yüzden daha sonra gideriz olur mu tatlım? "
Beste, duyduğu şeyden memnun olmuş bir ifadeyle "tamam" dedi ve ayağa kalkıp Pars'a sıkıca sarıldı. Pars da ona karşılık vererek Beste'yi kollarının arasına aldı.
***
Beste, Pars'ın açtığı filmi beğenmişe benziyordu. Pars da filmden çok Beste'yi izlese de o da filmi sevmişti.
Yaklaşık bir buçuk iki saat süren film, mutlu sonla bitmişti.Beste
"Artık gitsem iyi olur."
Diyerek Pars'a seslendi.
Pars Beste'yle hemfikir değildi.
Bu gece burada kalmasını, saatin geç olduğunu söyledi.
Pars'ın ısrarları üzerine kalmayı kabul eden Beste, mutlu görünüyordu.Pars Beste'nin kalacağı odadan çıkmadan önce alnına bir öpücük kondurarak sevgisini belli etmişti.
İyi geceler demeyi de ihmal etmeyen Pars, kapıyı kapattı ve kendi odasına geçti.
Pars yatmadan önce telefona son bir kez baktı. Mesaj yoktu,bir an aklından bu telefonu yok etmek ve bu saçmalığa son vermek geçse de yapamadı,buna cesaret edemedi.
Tüm bunları düşünmemeye çalışıyordu fakat başaramıyordu. İçinde hâlâ bir sıkıntı vardı.
***
Pars uyandığında neredeyse öğlen olmuştu. Kalkıp elini yüzünü yıkamak için banyoya doğru yürüdü. Beste'nin de hâlâ uyuduğunu düşünüyordu.
Beste uyanmadan ona kahvaltı hazırlamak istemişti. Ama önce yatağını toplaması gerektiğini düşünerek odasına gitti.Yerdeki yastığı almak için eğilecekken
yine mesaj geldi.
Pars'in kalbi çarpmaya başlamıştı bu mesaj sesi kendi telefonunun mesaj sesi değildi. O telefonun mesaj sesiydi ne zaman bu sesi duysa çaresiz kalıyordu.Korkuyordu,yine bir şey olmasından ve hiçbir şey yapamamaktan korkuyordu.
Ama iç sesine aldırmayıp telefonu hızla eline aldı.Pars mesajı görünce ne yapacağını şaşırmıştı artık korkusuna öfke de eklenmişti. Bu aptal oyundan çok sıkılmıştı. Diken üstünde yaşamak ona işkence gibi geliyordu.
Mesajlari açtığında resmen dili tutulmustu ağzından sadece bir kelime çıkabilmişti."BESTE !"
********************
Umarım beğenmişsinizdir,
eğer sevdiyseniz oy vermeyi unutmayın.
Ayrıca kitabımız hakkında önerileriniz varsa yazabilirsiniz.
Önerilerinizi dikkate alacağımızdan şüpheniz olmasın. ♡
*********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INTIKAM OYUNU (Askıda)
FantasyKitabımız klişelerden uzak olarak yazılmış bir intikam hikayesidir.Kuzey adlı karakterimiz suçsuz yere çektiği cezanın intikamını ve Kuzeyin Pars'a oynadığı acımasız oyunları ele almaktadır. **************************** Pars gönderilen adrese gel...