Chapter 1. Kezdetek

5.5K 144 10
                                    

Ron, Hermione, Fred, George, Fleur és Mundungus egyszerre hajtották fel az aranyló Százfűlé- főzetet. Akaratuk ellenére Harry Potternek kellett lenniük, így megnehezítik a Nagy Úr akaratát. Mindannyian felszálltak seprűjükkel a hajnalodó égbe, majd a halálfalókat várták.
-Úgy sejtjük, a halálfalók a seprűsök között fognak keresni téged. Pitonnak bőven volt rá ideje, hogy elmondjon rólad mindent, amit eddig nem tudtak, tehát ha halálfalókba botlunk, jó esély van rá, hogy az egyik olyan Pottert nézik ki maguknak, aki jól bánik a seprűvel.-elemezte a dolgokat Mordon Harrynek, majd bekötötte az ál-Potterek ruhadarabjait tartalmazó zsák száját. Az átöltözés után minden Harry-imitátor egy hátizsákot és egy kitömött hóbaglyot tartalmazó kalitkát vett magához a másik zsákból. Ezután mindenkit beosztottak. Hermionet Kingsley-vel osztották be, egy thesztrálon.

-A halálfalók megérkeztek! Indulás-ordította Mordon. Minden thesztrálos, seprűs és más felszállt, majd elrepült.

🔸🔹🔸🔹

-Hermione, ébredj!-rázogatta Ron a vállam. Kinyitottam a szemem, és körülnéztem. A Weasley házban voltam.-Gyere már le.
Lassan felöltöztem és lesiettem a lépcsőn. Lent Harryt és Ront pillantottam meg. Meg ugyebár a Harry mellett ülő Ginnyt.
-Sziasztok-köszöntem a hét éve ismert nyalizós hangomon. Harryék nem ismerik valódi énemet, amit nem is bánok.
-Szia Hermione-mosolyogtak. Elfoglaltam helyemet az asztalnál, majd elfogyasztottam a reggelit.
-Mindjárt kezdődik az iskola.-mondta Ginny.-Ideje lenne megvenni a cuccokat.
Már épp mondtam volna, hogy Ginnynek igaza van, mikor Potter megszólalt:
-Ti nyugodtan menjetek.
-Nem Harry, te is jössz velünk. Dumb- ledor nem kérte, hogy folytasd a keresést.-rázta meg a fejét Ron. Egy nagy sóhajt hallattunk Harryvel.
-Nagy valószínűség van arra, hogy Dumbledore megbízta Harryt ezzel.-mondtam.
-Akkor mi is veled tartunk.-adta ki Ron a szájából a választ. Hogy érti, hogy mi? Én? Én biztos nem tartok vele. Harry és Ron rám néztek, mire persze kellemetlenül felnevettem.
-Harry, tényleg nem mehetsz el, és te se, Ron-néztem rá-túl nagy dologba ütitek bele az orrotokat, de Harry, tudom, sőt mindannyian tudjuk, hogy ez neked nagyon fontos...
-Az utolsó Roxforti évetek, Harry-suttogta Ginny.
-Ezt...ezt nem ti fogjátok eldönteni. Ha nem jösztök, megyek egyedül.-kapta fel a vizet, de persze Ginny átölelte és belesúgott valamit a fülébe, mire mindketten felálltak és elhagyták a helyiséget.
-Most...mi történt?-hülledezett Ron.
Kábultan néztem magam elé, majd Potterék irányába vettem az utat. A lépcsőkön felballagva megláttam Harryt és Ginnyt, ahogy a fejük között csökken a távolság, majd egybe válik. Gyorsan szedtem lépteim, nehogy feltűnjön nekik, hogy láttam őket.

Ledőltem az ágyba, s vártam a holnapot. Eldöntöttem, hogy elmegyek az Abszol Útra. Ha kell Ron és Harry nélkül. Míg ezeken gondolkodtam, szépen lassan elfogott az álom.

🔸🔹🔸🔹

Már nem bírtam. Harmadjára kelek fel, s járkálok a szobában.
Eldöntöttem, hogy most elindulok. Összeszedtem a dolgaimat, s lesiettem a lépcsőn. Elvettem egy kis marék hop-port és beleöntöttem a tűzhelyre. Beálltam, majd hangosan kimondtam:
-Abszol Út
Kis fény és hang, és már az úti célnál vagyok.

---Írói szemszög---

A könyvek és egyéb dolgok megvevése után Hermione útnak indult. Holnap már elkezdődik a tanítás. A Weasley házba már nem akart vissza menni. El akarta felejteni a múltat. Szépen, s nyugodtan sétált az úttest mellett.
-Granger-hallotta valahonnan, de tudt ki a hang tulajdonosa. Csámpás, a macska rögtön kiugrott Hermione táskájából, majd a hang irányába fordul.
-Mi van Malfoy?-nézett körül főszereplőnk.
-Egyedül? A városban. A kis barátaid nélkül?-suttogta tovább.
-Homenum revelio!-Hermione szájából ez hangzott el, s Draco láthatóvá vált.
Kínosan álltak egymás előtt, de Draco elvigyorodott, s előrántja pálcáját.
-Capitulatus!-ordította.
-Cave malicium!-kapta elő Hermione is a pálcáját, s kivédi a lefegyverző átkot. Draco rémült arcal nézett rá:
-Nem leszel te olyan, mint mi vagyunk, sose, Te Mocskos Kis Sárvérű!-mondta, a mára több ezerszer kimondott gúnynevet.
-Malfoy, kopj le.-szegezte rá pálcáját indulatában.-Diffindo!-mondott egy egyszerű és nem annyira hatásos átkot, mert a szíve mélyén nem akarja bántani...(😏) Malfoy végtagjain kisebb sebek jelennek meg. Felüvölt, mint ahogy már személyiségét nagyon jól ismerjük....

Kicsapódott az Ollivanders ajtaja, s kilép rajta Lucius Malfoy. Hermione tudta mi vár rá, s gyorsan dehoppanált, és az Abszol Út egyik szállodájában jelen meg. Muszáj volt itt aludnia egy napot.

🔸🔹🔸🔹

Hermionet, az álmaiból felkeltve csöngetett ébreszője. Hali Roxfort, jövök már!-gondolta magában.
Letolta a kulit az emeletről, majd a 9¾ vágányhoz vette irányát. Fél órával később megpillantotta a vasutat, s a 9. és 10. vágány közti helyet. Gyorsan körülnéz, hátha látja valaki, de nem. Belefutott a falba, s rögtön szembe találta magát a keresett helyen.
-Luna!-szaladt a hollóhátas lány mellé, mikor a mozdony előtt megpillantja.
-Szia Hermione! Harryék hol vannak?-mosolygott.
-Itt.-szólalt meg a Hermione mögött álló láthatatlan köpenyben lévő Harry.
-Én is itt vagyok-motyogta Ron. Gondoljuk ő is Harry mellett áll.
-Öhmm......sziasztok.-fordult meg Hermione kicsit kellemetlenül.
-Hermione, én Harryvel tartok.-jött elő Ron, majd felé közelít.-Gyere te is.-fog egy göndör tincset Hermione hajából, és azt füle mögé rakja.
Mindenki a válaszra várt. Hermione kicsit odébb pillantott, s meglátja az őt szemlélő tejföl szőke hajú fiút, kicsit távolabb. Monstro és Crack, Draco mellett szemelték szintét őt.
-Nem.-mondta ki határozottan, s a szőke fiúra pillant. Meglepődöttség és vigyor. Gondolta.
Harry is előbukkant a láthatatlannáté-
vő köpeny alól.
-Ronra nem számítottam, de rád igen-mondta-Te mindig támogattál.
Hermione nem akart többet hallani.
-Egész életemet feláldoztam rád, Harry. Túlzásokba esik mindenki, te irántad. Csak egy barát akartam lenni a számodra, de nézd csak. Két nappal ez előtt már Potter változat lettem. Kösz, de elég volt ennyi.

Ron és Harry nagyon értetlenül és kel-
lemetlenül néztek rá.
-Nem hittem, hogy....-dadogott Harry-nem akartam, hogy ezt érezd irántam, de már megyünk. Nem akarunk feltartani.-„nyugi, érted még a vágány is később indulna el"-gondoltam-Remélem jó lesz az utolsó éved.-mondta, majd megfordult és elindult. Ron kicsit habozott, de végül Hermione felé fordította tekintetét, majd lágyan megcsókolta. Hermione Ron hajába túrt. De hamar elváltak egymástól:
-Remélem sikerrel jártok-suttogta Hermione.
-Én is-kuncog, majd még egy puszit nyom a lány ajkaira és útnak indul.
Ron helyett, kicsit messzebb újra megpillantja a röhögő Dracot, aki másodpercenként a lányra pillant.

HALI!❤

Itt lenne egy Dramione fanfiction!
Itt egy tényleg kicsi bevezető a
könyvvel kapcsolatban. Az első
részt olvasva nagyon örülnék
kommenteknek, ahol kifejezhetitek
a véleményeteket. Lehet vannak
eltérések a valódi Harry Potter és
az enyém között, de remélem nem
olyan nagyok, ami tényleg idegesítene.
De! Ha mégis lenne, csak szólj, és
❤kijavítom.❤

Stay With Me |Dramione ff| BEFELYEZETTWhere stories live. Discover now