Három nap telt el Sirius megjelenése óta. Mostmár lehet tényleg el kellene kezdenünk keresni azt a diadémot. Talán érdeklődni kellene valakitől...
Fárasztóan keltem fel péntek reggel a szobámból, majd lesiettem a lépcsőn. Lelkiismeret-furdalásom volt, hogy még az ügy ellen semmit nem tettem, így reggeli közben ezt megbeszéltem Ginnyvel.
-Ginny, szerintem kellene valamit kezdenünk a diadém keresésével, tudod.
-Hát persze, hogy tudom, Hermione. Csak...addig nem tudok másra gondolni, még Harryékkel nem találkozunk. Most nekem ő az első. És...eleve. Pár hét múlva már itt lesznek.
-Pár hét, pár hét! Addig a pár hét alatt simán meg tudnánk szerezni a diadémot!
-Lehet igazad van...de Hermione, neked nem hiányzik a bátyám? Mert...tudod-nem mintha érdekelne-de semmit nem mondtál még Ronról. Sőt, még a nevét sem ejtetted ki...
-Öhm...Ginny, most ne térjünk ki a lényegről. Majd időben kiderülnek a dolgok. Inkább tervezzük meg azt, hogy hol is keressük meg a diadémot.
-Nem tudom...szerintem mégis várni kellene.
-Ginny, itt nincs idő várni, cselekedni kell. Ha nem időben találjuk meg, akkor a Nagy Úr fogja hamarabb megtalálni és akkor esélyünk sem lesz.
-Most sincs sok.-hümmögött Ginny.
-Ilyenekről ne is beszélj! Órák után gyere a szükség szobába, és hozd azokat, akik szerinted segíthetnek az ügyben.
-Micsoda? Akkor nem ketten megyünk?
-Dehogy is Ginny, hisz ketten lehetetlen lenne. Hozz olyat, aki tudja Hollóháti Hedvig életét és életmódját, és olyat is, aki minden akadályon át is segít nekünk.
-Rendben.
-Nekem esti óráim is lesznek, így a csapatot 20:30-ra hozd a szobába, addigra remélhetőleg ott leszek. Érted?
-Persze, értem.
-Köszi Ginny, na én megyek.-köszöntem még el tőle majd siettem is el. Kíváncsi vagyok hogy kikkel fog megjelenni.Még 3 esti órám volt hátra a suliból. Bementem a bűbájtan órára, majd ültem és hallgattam a tanárt. Majd rögtön az óra elkezdése után 10 percel berontott Mcgalagony professzor:
- Flitwick professzor, jöjjön, jöjjön, nagyon nagy baj van! Jöjjön csak.
És szépen ketten, mintha itt se lennék elhagyták a termet. 20 percen át vártam, de semmi hír, se beszéd a tanárokról. Semelyik tanár nem volt az elvileg megtartott óráimon így 20:30-ig volt még két teljes órám. Így hát meg tudtam vacsorázni.
Pontosan 20:26-kor indultam el a szükség szoba elé. Már mindenki engem várt. Még annyi időm sem volt, hogy megszámoljam a létszámot, mert rögtön betoltak a helyiségbe és bent pillanthattam meg őket. Jocelynt és Jane-t is ott találtam, Neville és Luna között. És a sarokban.......Malfoyt.
-Khmm......első kérdésem. Ki engedte ide Draco Malfoyt?-hangzott el a kérdés a kb. 20 fős létszámban. De persze válasz nem jött.-Kérem, hogy Draco Malfoy távozzon.
-Nem-válaszolt a személy.
-Semmi keresnivalód itt. Ginny, minek hoztad ide? Azt hittem megbízhatok benned.
-De én próbáltam megállítani, de nagyon akart jönni!-szégyellte el magát.
-Ginny, gyere a hejemre, és amit gondolsz, mondd el a többieknek. Malfoy, te pedig most rögtön jöjj ide!-válaszoltam kicsit idegesen. Malfoy persze meg sem mozdult.-Légyszives, nincs időm rád.
Végremár megmozdult és odajött hozzám. Kicsit odébbmentünk, nehogy valaki más kihalgathassa a beszédünket.
-Magyarázat?-vetettem fel az első kérdést neki.
-Érdekell, hogy milyen faszságot találtatok ki megint.
-Szerintem jobb dolgod is lenne ennél. Például tanulni.
-Chh-szisszent fel, majd odébb nézett.
-Mond már el, hogy miért jöttél el?
Draco sóhajtott egyet.
-Te is tudod, hogy lehetetlen megtalálni még így is azt a diadémot.
-Na várjunk csak, te honnan is tudsz az egészről?
-Az most nem érdekes. Tudok sok dolgot a Nagy Úrról, amit te és a szennyezett barátaid nem.
-Nem szennyezettek a barátaim. Nekem legalább vannak, nem úgy mint neked.-mondtam el a tényeket, de mintha Draconak fel se tűnne, tovább beszélt.
-És eleve, ha olyat „csapatot” szeretnél, ahol nem csak olyanok vannak mint Longbottom.
-Már nem azért de.....
-Te is tudod. Én meg legalább segíthetnék is.
-Malfoy és a segítség túl távol van egymástól.
Erre nem válaszolt, helyette kérdő tekintettel nézett rám.
-De még mindig nem értem...... Mért akarnál nekünk segíteni?
-Istenem, nem gondolkoztál el azon, hogy kimondhast azt, hogy Draco mellett?-suhingatott a levegőbe.
-Igazából, nem. De, gyere, akkor menjünk a többiekhez-fogtam meg a kezét, majd odahúztam, Ginny mellé, majd belesúgtam a fülébe: mondd el azt, amit tudsz, és elárulnád nekik!-majd én meg Ginny is a többiek közé vetődtünk. Persze rögtön jöttek a bekiabálások, hogy minek van itt. Szegény...
-Ha nem érdekel, vagy nem akarod látni a pofám,(kétlem) akkor most rögtön húzzál el!-mondta nyugodt hangon. Senki meg nem mozdult.
-Hermione, azért lehetne annyi eszed, hogy golnolkozz! Malfoy egy halálfaló, mint ahogy mindenki sejtheti.-ordította Jane, a mardekáros.
-Honnan tudod, hogy az akart lenni?-ordította vissza Ginny.
-Nini, a kis Weasley megszólalt.-vonta fel a szemöldökét Draco-Nincs itt vita, nem azért vagy itt, Jane Steffiny meg a kis griffendéles barinője, ha nem tetszik, lehet kihúzni a szobából. Nem leszünk kevesebben nélkületek.-szólt oda, majd folytatta (figyelem! Aki nagy HPfan, először olvassa el a lenti fekete szöveget, és utána olvassa tovább! Köszönöm):-Szóval, ha a diadémot szeretnétek megtalálni nem kereshetitek sok helyen. Ott kell gondolkodni, ahol a Nagy Úr járt, méghozzá igen sokszor-járkált föl-alá,-én pedig, egy helyet tudok, ahol lehetne. Az pedig Albánia. Itt bujdosott el a Nagy Úr, és itt találkozott Naginivel, a kígyójával és azt hiszem valami diadém kapcsolatában is járt arra. Hollóháti Helena rejtette el először ott, de Tom Denem megtalálta, és elrejtette máshova, de szintén Albániában, mert más ötlete nem volt. Nekünk a feladatunk azt megtalálni, majd Helenának odaadni, hogy rejtse el, és majd a gyönyörű Pici Poci Potteréknek adja oda. Ennyi.Persze sok nem értő arc jelent meg a teremben, de én megértettem, majd egy kérdést tettem fel.
-És mondd csak, te ezekről honnan tudsz?Heló emberek, olvasók és látogatók. Újabb részt hoztam el, naggyon sok bonyolultsággal. Igazából nem teljesen így történt a valódi Harry Potterben ez az Albániás dolog, de én DIREKT változtattam meg, és sikeresen belebonyolodtam. Kérlek az Albániás dologgal kapcsolatban hibákat NE írjatok (csak ha nagyon muszáj), mert tudom, tudom, de úgy gondolom valami izgalomnak is kell történnie.
Szerintetek Draco❤ önszántából segített Hermionenak, vagy van valami háttértörténete a storynak? Hamarosan megtudjátok!
ESTÁS LEYENDO
Stay With Me |Dramione ff| BEFELYEZETT
FanficMi történne, ha Hermione Granger nem tartana Potterékkel a horcruxok keresésére? Ha helyette Draco keltené fel az érdeklődését. Hermione boldogan mond nemet arra, hogy Harryékkel tartson, s boldogan ül be a magányos fülkébe, útra készen a nyugis Ro...