---Draco szemszöge---
Nem bírom. Érezni akarom, de lehetetlen. Látni akarom minden egyes percben, s vele lenni. Nem tudok lemondani róla. Nem megy, s elfelejteni sem tudom. Az lehetetlen. Nem megy ki a fejemből lágy mosolya, s érintetlen tekintete. Vacsora közben is őt szemléltem, mígnem találkozott tekintetünk. Kajánul elvigyorogtam, mire tekintetét a csillagos plafonra emelte. Imádom, amikor ezt csinálja.
Hamar rámnézett, s mikor rájött, hogy még mindig őt nézem kicsit elpirult. Ezt is imádom. Imádom látni ahogy zavarba jön.
Sajnos hamar vége lett ennek a gyönyörű pillanatnak, mert felállt, s elhagyta a helyiséget. Utána akartam menni, de a Griffenfél házhoz ment, ahova én bejutást elvileg nem kaphatok.
-Én megyek, fontos elintézni valóm van.-állok fel az asztaltól. Pansy rámnéz:
-Jövök veled.
-Nem, bocs, de szólóban nyomom.-suhanok el mellette. Gondolom mindenki hülyének nézhetett, de most pont nem érdekelt. Megkerestem a Griffendél Klubbhelyiségébe vezető alagutat, majd átmásztam rajta. Gondolatom bevált, hisz a terembe csak Granger volt, senki más. Olvasott.
-Granger!-suttogtam. Rám nézett.-Szeretnéd megismételni a voltakat?
-Malfoy, hagyj békén.-mondta ingerülten.-Mért vagy itt? Senki nem hívott.
-Még gyakorolnod kell a beszólásokat...tudod, nem illik hozzád-vigyorogtam tovább.-Éjfélkor, pont ugyanitt.-montam, majd visszafordultam, s kimentem az alagúton.
Alig bírtam visszafogni magam. Éreznem kellett, nekem nem volt ennyi elég. Többet akartam. Közelebb lenni hozzá, hogy érezzem szívverését. (Najó, azért nem)
Izgatottan vártam, hogy éjfél legyen. Biztos voltam, hogy lejön.🔸🔹🔸🔹
Negyed óra, és máris éjfél. Semmit nem aludtam. Lesiettem a Mardekár Klubbhelyiségébe, majd az alagúton át a Griffenél helyiségbe jutottam. Még nem volt lent. Lehet nem is jön le? Hogy már az álmok álmait alussza?
Egy perc és éjfél. Úgy látszik nem jött el. Nem olyan mint Parkinson, az biztos. Már épp fordultam volna vissza, mikor Hermione letépte a falról a képet, ami az alagutat takarta. Egy percig biztos, csak elemeztem külsejét, majd a szokásos módon elvigyorogtam.
-Mit akarsz?-kérdezte. Hangjai csengtek füleimben.
-Gyere, mutatni akarok valamit!-ragadtam volna meg kezét, de vissza- rántotta.
-Frics úr itt járkál a macskájával.-suttogja.
-Akkor észrevétlenek maradunk.-mondom.
-Az lehetetlen.
Nem akartam veszekedni vele, szóval magammal rántottam. Ketten másztunk át az alagúton, majd a klubbhelyiségbe érve ránéztem. Soha nem járhatott még itt.🔸🔹🔸🔹
-Hol vagyunk?-kérdezte kicsit félve.
-A szükség szoba fala előtt.-mondtam.
-Mért hoztál el ide?
Már épp válaszolni akartam a kérdésre, mikor a folyosó végén megjelent Frics úr. Megfogtam Hermione kezét és hátam mögé rejtettem.
-Mit keresnek itt?-ordította Frics. -Holnap jöjjenek az igazgatóihoz, mind a ketten! És most rögtön menjenek a szobájukba! Meg ne lássam önöket!-Kösz, Malfoy.-motyogta Hermione. Muszáj volt megtennem, amiért jöttem. Frics úr távozása után a szemébe néztem.
-Amit szeretnék, azt megkapom-suttogom és megcsókolom.---Hermione szemszöge---
Újra megtette. Nem tudom miért, de minél gyorsabban elválltam tőle, és a Griffeldél klubbhelyiségébe, onnan meg a szobámba igyekeztem.
Valahogy újra érezni akartam, de a pár órával történteknek én vetettem véget. Holnap újra láthatom.-gondolkodtam, majd végre elnyomott az álom.🔸🔹🔸🔹
-Hermione, ha nem kelsz fel, nem láthatod Őt.-pofozgatott Lilith.
-Mi?-értetlenül ültem fel badachinos ágyamból.-Miről beszélsz?
-Ne tettesd már.-nézett a plafonra-Malfoy. Látszik, hogy belezúgtál. Nyugi, nem mondom el senkinek.
-De nem....dehogy!-képtelen voltam beismerni.
-Ahh, mindegy. Öltözz fel, és megyünk reggelizni.-állt fel.A nagy terembe belépve éreztem magamon a sok tekintetet. Leültünk egy üres asztal részhez. Dracora néztem, aki akkor állt fel az asztaltól.
-Mondtam, hogy hamarabb kellett volna felkelned.-suttogja Lilith, de Draco felénk közelített.
-Granger, menjünk Pitonhoz.-mondta unottan. Úgy látszik, jól megtudja játszani magát. Halványan elmosolyogtam, majd felálltam és Dracoval elindultunk Piton professzorhoz. Nem nagyon érdekelt, hogy büntetést kapunk. Legalább Dracoval lehetek.
-Mit kerestek éjfélkor a kastélyban? Pontosabban a szügség szoba előtt.-ismertette a dolgokat Piton. Malfoy már épp nyitotta volna ki száját, de folytatta-A büntetésük pedig.....tartsanak ma este Rubeus Hagriddal, a Tiltott Rengetegben, keresni az elveszett thesztrált.
-De hát.....azt sem tudom, hogy hogy néz ki......-nyavajgott Draco.
-Az engem nem érdekel.-mondta nyugodt hangon.-most pedig nyomás órákra!
Az első órám pont Hagriddal volt. Legendás lények....a mardekárosokkal. Lilith-tel és Jocelynnel mentem Hagrid házához, és ott pekopogtam hozzá.
-Szia Hermione!-köszönt nekem. A hátam mögé nézett, ahol most nem Harryéket látja.-Harryék?
-Öhmm......ők nincsenek itt.
-Mármint a Roxfortban?
-Igen-mondtam és többet bem akartam erről a témáról beszélni. Gondolom Hagrid rájött, ezért nem is kérdezte többet.-Most milyen állatot fogsz bemutatni?-tereltem a témát és egyben a kínos csöndet.
-A furkászt-lelkesedett fel-De többen nem árulok el.
-Oké, Hagrid-nevettem.
Megjöttek a Griffendélesek és egyben a Mardekárosok is. Az óra elkezdődésével Hagrid elővett vagy öt nagy dobozt. A dobozban vagy 10 lény mozgott.
-Álljatok be kettesével!-mondta, mire mindenki engedelmeskedett...kivéve a Malfoy csapat.-A mardekárosok is!
Pár perc elteltével már mindenki a furkászokat nézi. Nagyon cuki állatok, és az ékszereket gyűjtik be. Azon kívül meg kellett találnunk, hogy melyik ételt szeretik. Ami nekem nem sikerült...
-Hagrid, ez semmit nem eszik.
Ő csak nevetett egyet, majd a többi párost szemlélte, hogy hol járnak.Lilith-tel megtudtuk, hogy szombaton újra Roxmortsba megyünk. Már nagyon vártam, de addig még van négy nap. Mugli ismeret és rúna ismeret után jóslástan volt.A jóslástan után már csak két órám volt. Sötét varázslatok kivédése, a mardekárosokkal. Bevallom, semmi kedvem nem volt velük lenni, főleg azon az órán.
🔸🔹🔸🔹
Vacsora idő. Leballagtunk a Griffendél lépcsőjén és a nagy terem felé vettük irányunkat. Bent helyet foglaltunk. Lilith-tel tekintetünk rögtön Malfoyra tapadt.
-Ja, amúgy a Tiltott Rengetegben leszek este, szóval ne keress.-mondtam a tudnivalót.
-Tessék?
-Malfoy és Hagrid kíséretével.
-Hmm......wow. Ez érdekesül hangzik.-nézett perverzül Lilith.-Mindegy, akkor szerintem egyél, mert Malfoy már végzett.
Lilithnek igaza volt. Gyorsan megkajáltam és siettem Draco után.
-Malfoy, várj már meg!-ordítottam utána. A hangom irányába fordult, majd rögtön továbbment.-Várj már meg, légyszíves!
Draco megállt és bevárt. Nem értem, most mi baja lehet? Egymás mellett sétáltunk, Hagrid házához vezető úton.
YOU ARE READING
Stay With Me |Dramione ff| BEFELYEZETT
FanfictionMi történne, ha Hermione Granger nem tartana Potterékkel a horcruxok keresésére? Ha helyette Draco keltené fel az érdeklődését. Hermione boldogan mond nemet arra, hogy Harryékkel tartson, s boldogan ül be a magányos fülkébe, útra készen a nyugis Ro...