Chapter 2. a Roxfort Expressen

3K 112 3
                                    

Izgatott és boldog elsőévesek csoportokban ültek be fülkékbe, majd ott folytatták a bemutatkozást. Hermione viszont egyedül ült be egy üres fülkébe. Luna és Ginny külön fülkében, ahol kutattak  a horcruxok miatt. Persze, gondolhatjátok, hogy Harry elmondta Ginnynek, hogy mért is mennek el a Roxfortból. És ha már így állunk, Luna mért ne tudhatná? Hermione fejében is ilyesmi dolgok cikáztak. Dumbledore nem kérte, hogy Potter elmondja valakinek... csak a barátainak...

Elővette a sötét varázslatok kivédése könyvét, majd az első fejezettől elkezdte olvasni. Kopogtak, s a választ nem megvárva bejött rajta a büfés lány.
-Kérsz valamit?
Hermione bólintott egyet, majd vett egy csokibékát és egy minden ízű drazsét. Kifizette, majd a lány el is tűnik. Hermione belemerül az olvasásba, de hirtelen felkapja fejét. Hangot hallott, aminek gazdája is volt. Malfoy rontott be....de egyedül.
-Granger. Nem szivesen utaznék veled, de nincs több szabad fülke.-adta válaszát, majd a lány mellett helyet foglalt. Hermione kínosan és elég feszülten ült mellette, mert a fiú folyton őt nézte.
-Hol van Crack és Monstro?-törte meg a csendet.
-Járőröznek.-adta meg a szűkszavú választ.
-Mért is?-nézett rá Hermione olyan értetlen fejjel.
-Mert idegesítenek.
Hermione tudta, hogy Draco hülye, de hogy ennyire?
Kis lány sikoly hallattszódik a fülke előtt, majd beront rajta Pansy  Parkinson.
-Draco....-döbbent le.
Az említett nem nézett rá. Hermione már kezd elmosolyogni, mikor Draco megszólalt.
-Crackék mindjárt itt lesznek. A sárvérű csak nem fért be sehova. Szegénykét mindenhol kitagadták.
-Igen, és?-faggatta Pansy.
-Megkérte, hogy had legyen velünk. Én nem akartam, csak itt könyörgött nekem, és végül beleegyeztem, de egy feltétellel.-vigyorgott. Hermione arcáról eltűnik a majdnem mosoly, és már nyitotta volna ki a száját, mikor Pansy felnevetatt:
-És mi az a feltétel?
-Az még titok.-mosolygott, majd szürke szemeivel Hermione felé pillantott.
A lány rémült fejjel nézett rá, de megrázta fejét, majd könyveivel és cuccaival együtt kilépett az ajtón. Pansy nevetését hallva kicsit összeszorult a szive. Lehet mégis jobb lett volna Ronékkal tartani...de hamar megbánta, hogy ilyet gondol. Beült egy három lányt tartalmazó fülkébe.
-Hermione!-néztek rá.-Gyere, foglalj helyet.
-Köszi.-mondta szerényen, de most nem a nyalizós (😏) hangján. Talán, tényleg megörült.
-Én Lilith vagyok és Griffendéles. Ő -mutatott egy szőke hajú lányra.-Jane, Hugrabugos, és ő pedig Jocelyn-mutatott egy fekete hajú, szeplős lányra.-Mardekáros.-a név hallatán Hermione fejébe bejött egy kép. Méghozzá Draco képe. Halványan elmosolyodott:
-Öhmm...én Herm..
-Hermione Granger, Griffendél.-bólogatott Jane. Korukról megállapítva ők is utolsó évüket végezhetik...-De öltözzünk át, mert mindjárt megérkezünk.
És ebben teljesen igaza volt. Hermione felvette talárját és egy fekete nadrágot hozzá plusz egy griffendéles hosszúújjút , majd útra készen  ült a helyén. Új barátaival nevettek még párat, mások szerencsétlenkedésén, majd a vonat lefékezett, s hangos zsivaj fogadta az előbb még csöndesebb  fülkéket. Nagy volt a tömeg.
-Menjünk ki akkor, amikor a tömeg csökken-mondta Jocelyn. Mindenki egyet értettvele,de nem gondoltak arra, hogy nem csak ők döntöttek így.

Dracoék is a tömeg után léptek ki fülkéjükből, pontosan akkor, amikor Hermioneék. Draco, Crack, Monstro, Blaise, Pansy és Yanny mind feléjük fordultak. Mindenki elvigyorodott, csak Draco nem. Lesütött szemmel figyelte a földet, majd mikor megérezte, hogy Pansy megszorítja a kezét, felnézett és erőltetett magára egy mosolyt. Kínosan érezte magát a fülkéjükben történt dolgok miatt. Hermione sem mert ránézni.
-Gyertek már!-szólt Luna, aki hirtelen bukkant elő a semmiből. Gyorsan kiléptek a vonatból, nehogy kapjanak pár beszólást.

Újra a Roxfort előtt álltak, mint első éves korukban, csak akkor Hermione Potterékkel volt..... nehéz volt  visszaemlékezni ilyen dolgokra....
Hermione arra eszmélt fel, hogy nagy sikolyok és tanárok ordítása zajlik. Körülnézett. Jane, Lilith és Jocelyn rémülten álltak egymás mellett. A sikoly irányába kapta a fejét. A thesztrálok elszabadultak. Így persze  senki sem tud a Roxfortba jutni. Piton professzor tűnt  fel a sok rengeteg tanár közül, majd suhint pálcájával. Az állatok visszaálltak valódi helyükre, hogy húzhassák a hintót. Piton megszámolta a thesztrálokat.
-Egy hiányzik!-ordította.
Halk moraj hangzik el az összes iskolásból, majd eltűnik.-Üljenek be a diákok a hintókba és menjenek az iskolába! Addig, professzorok-nézett párra-jöjjenek velem.

-Első évesek! Gyertek ide!-hallotta meg Hagrid hangját.

                       🔸🔹🔸🔹

-Igen, Granger. Ha neked ez kell.-mondta ki válaszát Piton. Hermione átkerülhetett Lilith szobájába. Boldogan újságolta el a hírt Lilithnek, aki szintén boldogan fogadta.

A vacsora után Hermione egyedül ballagott fel a szobája irányába, de egy kis párbeszédet meghall.
-Igazgató, a thesztrált megtalálták?
-Nem. Az egész erdőt átfésültük, de semmi nyoma.
Hermione gyors léptekkel siet új szobájába.

-Szia Lilith!-köszönt a lánynak, mikor a szobában megpillantja.
-Hali.
-A thesztrált még nem találták meg-suttogta.

🔸🔹🔸🔹

Már mindenki aludt, csak ő nem. Nem álmos, már napok óta. Lelépkedett a Griffendél klub helyiségébe és ott leült a pattogó tűz mellé. Persze lehozta magával a Bűbájtan könyvét, mert Flitwich professzorral lesz az első órájuk.

Halk susogást hallott a terem végéről. Tekintetét oda fordított. Sötét alakok mozogtak, s egy résból egyre több jött ki. Mikor mindenki kimászott, a lyukat egy képpel takarták el, majd Hermione felé közelítettek. A lány előszedi pálcáját, majd a tömeg felé tartja.
-Nicsak, Granger-vigyorgott Draco.-Jaj de jó, hogy veled kezdődik a napom.
Hangos nevetés. Szóval Mardekárosok.
-Mit kerestek itt?-kérdezte Hermione, de pálcáját nem emelte le róluk.
-Draco feltétele. Tudod kislány, nem?-vihogott Pansy.
-Az nem ér semmit. Ő jött od......-magyarázkodta Hermione, de Draco közbe vágott.
-Sss, sss, Granger.-jött közelebb-Tudod, hogy senki nem hisz neked.-állt Hermione elé.-Menjetek vissza. Személyesen akarom elmondani Grangernek.-nézett a többiekre, akik rögtön elhúzták a csíkot.
Hermione felnézett a felette álló fiúra, aki gúnyos mosolyra húzta száját.

❤ HALI❤
De....hogy Hermione miért is látja a thesztrálokat? J. K. Rowling nem írt róla (tehát az én agyszüleményem), de Hermionenak volt egy eldugott testvére, Harley, akit halálos betegség kaparta, ami hamar, 8 éves korában elpusztította. A betegség neve: obskurus. A legendás állatok és megfigyelésük filmben szerepel ez a betegség. Szóval ja

🙂

Stay With Me |Dramione ff| BEFELYEZETTWhere stories live. Discover now