2 hónap elteltével
Mily meglepő, te Drága Vodemort, elhunytál...véget ért a csata, s a halálfalók is az Azkabanba kerültek. Már csak egy valami hiányzott életem során. A szerelem. Boldog ember akartam lenni, egy rendes családban akartam élni.
-Hermione, már mindennek vége, és Malfoy is elhúzott oda, ahova való-ölelt át Ron.-De bárcsak Fred is itt lehetne köztünk...
-Ne búsulj, nem csak hogy bepótolod, még túl is teljesíted boldogságodat Hermioneval-ütögette meg a vállát Potter. De én nem teljesülök ki Ronnal. Nem érzem a szerelmet a levegőbe, nem érzem, hogy vonzódok hozzá. Én már nem szeretem őt.
Ginnyvel szomorúan néztünk egymásra. Két hónappal ez előtt megbeszéltem az érzéseimet Draco kapcsán. De ezt Ronnak lehetetlen lenne elmondani. Vágytam tejföl szőke hajára, szürke íriszeire és vigyorgó pofájára, amit nem kaphatok meg, életem végéig. Draco az Azkabanban ül, és nincs velem. Pedig ő nem vétett semmit.
-Hallottátok, hogy a Halálfalók dementorcsókot kapnak?-jött oda hozzánk Jane.
-Mi?-kerekedett el a szemem-Lehetetlen.....-suttogtam magam előtt. Megfogtam Ron kezét, majd elvezettem egy olyan helyre, ahol csak kettesben lehettünk.
-Mit szeretnél?-érdeklődött.
-Valamit meg kell beszélnünk...
-Mondjad, drága.
-Khmm....kicsit nehéz ezt kimondani-hirtelen pillangók repkedtek a gyomromban. Féltem és uzgultam a reakciójától-de nekem már.....nincsenek érzéseim irántad...-csuktam le a szemem.
Ron csak hallgatott.
-Tessék?-mozgolódott idegesen.
Erőt vettem, és kinyitottam a szemem:
-Jól hallottad, nem szeretlek. Már mást szeretek. Ne, ne kapd fel a vizet.-nyugtattam, még mielőtt lepofozott volna-Nem érzek irántad semmit, még barátságot sem. Ginnyvel már megbeszéltem...
-Ginny engem cseppet nem érdekel, de hogy merted, Hermione?-tűrtőztette magát-Hogy mertél megcsalni? Hogy merted, 7 év után a szemembe mondani, hogy még a barátod sem vagyok?! Nem szágyelled magad?
-Nem.
-Ki az? Ki az, akivel megcsaltál te sárvérű?!
-Ne nevezz így! És semmi közöd hozzá!-sírtam el magam. Sárvérűnek nevezett...megtette...-És tudod mit? Draco Malfoyt szeretem, és ezt mindenkinek elmondom, aki a szemem elé kerül, és azt is, hogy te mennyire bemocskoltad a Weasley nevet! Hogy egy mekkora bunkó vagy!-ordítottam, majd egy pofon kíséretében elmentem, és elhopponáltam az Azkaban elé. Dracora volt szükségem....
De ő már nem volt többé. Végig néztem, ahogy egy dementor kiszívja a lelkét, s Draco élettelenül rogy össze, majd a dementor távozik. Draco Malfoy nincs többé...
...
...
...
Felfoghatatlan! Az én Dracom nincs többé!
Sosem folyt még így a könnyem. Sosem éreztem még magam ennyire erőtlennek. Odafutottam hozzá, s fejét az ölembe tettem.
-Draco, én tudom, hogy élsz!-estek le könnyeim hófehér arcára.-Draco, légyszi szólalj meg-túrtam bele hajába.-Emlékezz vissza a múltunkra, Draco. Te megmentettél engem, de én nem tudtalak-bőgtem, mint egy kisgyerek, és az esős égboltra néztem.-Tönkre tetted az életem! Én szerettelek! Vágyok rád, Draco, te ezt nem érdemelted meg!...Még három óráig fulldokoltam a sírástól. Majd feladtam. Itt érne véget a mi történetünk?
Dracot egy szép helyre vittem, méghozzá oda, ahova ő vitt engem, s egy cetlit hagytam mellette. Sose lát, sose hall, de él.
Itt vagy, itt vagy Draco, a szívem legmélyén. Örökre várok majd rád, de...nem lehet minden Happy End, igaz? Nekem nem kell más, csak Te, Életem. Itt érne véget szerelmünk élete. A Te ártatlanságod nem érdemelte meg ezt. A vigyorod, a mosolyod, az életed...minden, ami benned volt, megmarad bennem, örökre. Más nem kell, csak Te! A szürke szemedben mindig láttam a szépet, a családszeretést és a jót....de ez mostanra már megszűnt.
Írói megjegyzés
Pár hónap múlva viszont Hermione már nem bírta tovább szerelme nélkül, így a rétre ment. Dracot még mindig ott találta. Egy fa előtt állt, és nézett maga elé. Egy virágot tartott a kezében, s mikor Hermione elé ért átadta neki...se szó, se beszéd. Hermione mosolyogva nézett a tejfölszőke hajú fiúra, és még azóta is ott ül, mellette és tanítja Dracot, tanítja a lehetetlent. És mindig egy mondat jár a fejében:
„az élettelen ember is él”Sziasztok!
Itt vége is lenne a fanfictionnek. A vége nem Happy End lett, de így legalább nem annyira a megszokott a befejezés. Remélem tetszett ez a kis könyv, és ha hasonló tartalmakat szeretnél olvasni, elolvashatod a mostani ff-met, amit még mem raktam ki 😂. Köszi, hogy velem tartottál!
🕵👯👯❤❤❤👯👯🕵
YOU ARE READING
Stay With Me |Dramione ff| BEFELYEZETT
FanfictionMi történne, ha Hermione Granger nem tartana Potterékkel a horcruxok keresésére? Ha helyette Draco keltené fel az érdeklődését. Hermione boldogan mond nemet arra, hogy Harryékkel tartson, s boldogan ül be a magányos fülkébe, útra készen a nyugis Ro...