8

148 21 0
                                    


Kohe, kui ma dušši alt välja tulin panin ma endale selga ühe väga paksu oversised pusa. Ma tõmbasin endale dressipüksid ka jalga ja läksin elutuppa.

,,Noh, on parem?" küsis Molli, ke soli just oma telefoni kinni pannud. ,,Jah mul on nüüd parem, aga kas sa viitsid mulle kakaod teha?" ma palusin. ,,Oke, kas vahukommidaga?" ta küsis ja läks köögi poole. ,,Jah! Oleks tore." ma vastasin ja võtsin oma telefoni oma pusa taskust välja.

Ma nägin, et mul oli 4 notificationi. 1. oli mingi insta live, aga ma kunagi ei vaata neid. 2. oli snap Charlylt. 3. oli mingi tarkvara uuendus ja 4. oli sõnum Jiminilt. Ma kõike pealt vaatasin ära snapi, mille Charly saatis ja see oli sellest kuidas ma vette kukkusin. Siis ma vaatasin ära selle Jimini sõnumi.

Jiminie😁: Vabandust et ma sind vette lükkasin
Jiminie😁: Oled sa ikka kindel et koik korras
Jiminie😁: ?!?!!??!?

Ma mõtlesin ja vastasin.

Me: JAH kõik on korras
Me: Lihtsalt mingi külmetus vm😁
Jiminie😁: Oke
Jiminie😁: Kui sa seda utled
Me: Nii kui nii mina uritasin sind ise alguses vette lükata
Jiminie😁: ikkagi ma lopuks lukkasin sind
Jiminie😁: Ja mul on kahju, kui sa minu parast saad haiget vm
Me: Ma ei saanud ju haiget
Me:😂😂😂
Jiminie😁: Nooh kui sa nii ütled
Jiminie😁: ma ss ei tuuta sind enam
Jiminie😁: 👋tsau
Me: tsauki

Ma panin oma telo kinni ja ringutasin end. Ma tundsin värske kakao lõhna ja tõusin püsti. Ma läksin köögi poole ja toetusin oma küünarnukiga lauale.

,,Nohh palun väga!" ütles Molli ja ulatas mulle mu kakao. ,,Aitäh!" ma vastasin. ,,Noh, kellega rääkisid?" ta küsis. ,,Ahh lihtsalt Jiminiga. Mis siis?" ma vaatasin talle otsa. ,,Ahh niisama." ta vastas. ,,Millest rääkisite siis?" ta küsis jälle. ,, Peamiselt sellest, et kui kahju ta on, et ta mind vette lükkas." ma vastasin ja võtsin lonksu kakaod.

,,Oke. Ma lähen nüüd oma tuppa!" ütles Molli ja kadus oma valdustesse. Ka mina läksin oma tuppa ja hüppasin voodile. Ma panin silmad kinni ja jäin magama.

-----------öösel------------

Ma ärkan üless selle peale, et ma kuulen kuidas keegi meie korterisse siseneb. Ma vaatasin ima telo kella ja see näitas 01:04. Ma panin telo kinni ja tõusin püsti. Ma läksin elutuppa ja nägin seal Jessi, Charlyt ja Lisat. ,,Noh, kus te siis nii kaua olite?" ma küsisin haige häälega. ,,Ahh niisama!" peaaegu karjus Jess. Nad on vist purjus oli mu esimene mõte.
,,Kas te käisite joomas või midagi?" ma küsisin. ,,Võib olla!" vastas Charlykes oli samuti purjus. ,,Aa minge magama siis ja head ööd!" ma ütlesin ja läksin oma tuppa tagasi.

Ma panin oma ukse lukku, ning kukkusin oma voodile ja jäin jälle kohe magama.

---------hommik-----------

Ma teen oma silmad lahti ja vaatan lihtsalt 10 minutit lage. Ma võtan telefoni oma padja alt ja vaatan kella. Kell oli 11:36???! Kas me magasime siise või midagi.

Ma kargasin kohe püsti ja hakkasin lõugama. ,,ÄÄÄRATUUUUS!!!" ma jooksin tubadest tubadesse, aga kedagi ei olnud. Kas nad unustasid mu maha? Ma mõtlesin.

Ma kõnnin rahulikult kööki ja teen külmiku lahti. Ma vaatan lauale ja seal on kiri.

,,Y/n kui me tulime sind äratama olid sa väga soe ja me otsustasime, et me jätame su koju. Me tegime hommiku söögiks pannkooki ja jätsime mõned sulle külmikusse. PAAARAANNEE!!"

Ma korraks irvitasin ja hakkasin külmikust pannkooke otsima. Ma leidsin need kõige alumisemalt riiulilt. Ma võtain need välja ja panin mikrolaine ahju.

,,TILL!!" tegi mikrokas ja ma tegin selle lahti. Ma võtsin taldriku paja lappidega välja ja panin neile moosi peale.

Kui ma olin oma söömise lõpetanud läksin ma oma tuppa ja võtsin välja oma läpaka.

------------------A/n------------------

Ilusat päeva teile ja btw ma olen vist samuti haige nii, et match!!!

XOXO💛💙💜💚❤

"Ainult saladused"Where stories live. Discover now