13

138 15 3
                                    


Ma jõudsin meie lauani ja istusin maha. Ma lükkasin oma juuksed näo eest ära ja vaatasin ringi. Ma tean jälle, aga mul polnud ju midagi teha niiet.

Tegelikult oli küll kuna ma tegin oma telefoni lahti ja vaatasin, et ega mul mingeid notificatione ei ole. Mul oli neid ikka päris palju.

Ma vaatasin kõik asjad ära ja hakkasin peost snapima. Algul ma filmisin, kuidas Lisa ja Jess tantsivad ja joovad. Siis otsisin ma üles, kus on Suga, Jungkook ja Jimin. Ma leidsin Suga baarist. Jungkooki mingite vöörastega rääkimas. Aga Jiminit ma ei leidnud.

Kuhu ta kadus? Ma mõtlesin ja nühkisin silmi. Ma olin juba päris väsinud kuna kell oli juba 04:34. Ma läksin Molli juurde, et talle öelda ,,ma lähen vist nüüd koju.". Ta noogutas ja jõi oma viskit edasi.

Ma jooksin kiiresti veel laua juurest läbi, et sealt Molli auto võtmed võtta. Ma krabasin need kiiresti ja hakkasin ennast läbi väsinud ning purjus inimeste vahelt läbi pressima.

Kui ma ukseni jõudsin tulid mulle vastu Charly ja RM, kes hoidsid kätest kinni. Nende juuksed olid sassis ja laubad higised. Ma nägin ka, et RM-i pluusi nööbid olid halvasti kinni pandud.

Jup fuckers! Ma mõtlesin.

,,Tsau, ma lähen koju." ma ütlesin ja lehvitasin neile. ,,Tsau tsau!" nad vastasid närviliselt. Ma väljusin uksest ja kuulsin kuidas nad sosistama hakkasid. Aga seda väga õrnalt, kuna muusika oli väga vali.

Ma hüppasin veel kord vetsust läbi ja hakkasin parkla poole minema. Ma avasin auto. Ma hüppasin autosse ja viskasin telo enda kõrval istmele.

Ma hakkasin juba oma ust sulgema, kuid keegi hoidis seda kinni. Ma algul ei märganudki, et keegi seal on aga siis ma vaatasin üles ja seal seisis Jimin. ,,Tsau?" ma ütlesin küsiva näoga.

,,Tsau, kas sa lähed autoga koju? Sest see veits loll. Sa ju purjus." ta ütles ja tõmbas autoukse lahti. Ta tegi seda nii järsku, et ma sain haiget.

,,Aia!" ma oigasin. ,,Mis juhtus?" ta küsis. ,,Ah ei midagi." ma vastasin ja nühkisin oma kätt. ,,Kindel?" ta küsis ja vaatas mu kätt. ,,Jajaaa ma olen korras!" ma karjusin.

,,Aga see on kindel, et sa enne hommikut küll koju ei lähe." ta ütles ja aitas mu autost välja. ,,Ma ei viitsi sinna tagasi minna." ma ütlesin ja lasin lõpuks oma käest lahti. ,,Ma ka ei viitsi." ta ütles ja võttis autost mu telefoni ja Molli autovõtme, ning ulatas need mulle.

,,Aitäh." ma pomisesin väsinult. ,,Palun palun, aga, kui sa tahad viime autovõtme Mollile ja läheme jala koju." ta ütles.

Alkohol on ilmselt talle juba mõjunud, sest 1. see tee minu korterisse on mingi 16km vähemal 2. on öö noh tegelikult varahommik ja 3. siin ei ole jalakäija teid.

,,Ei. Ma ei viitsi." ma ütlesin ja istusin autosse lihtsalt nii sama. ,,Aga ära siis autoga mine!" ta ütles ja tiris mu sealt välja. ,,Ma lihtsalt istusin!" ma peaaegu karjusin. ,,Ikkagi. Lähme pigem jala!" ta ütles.

,,Ei lähe me kuhugi! Me laheme sisse ja istume maha, sest sa oled väga purjus!" ma peaaegu karjusin. Ta vaatas maha ja ütles:,, aga ma ei taha siin olla enam.". ,,Miks?" ma küsisin ja panin oma käe ta õlale. ,,Sest, sest...ma lihtsalt ei taha inimesi näha praegu!" ta karjus.

,,Mis mõttes? Ma siis lähen sisse." ma ütlesin ja panin auto kinni. Ta tõstis pea üles ja võttis mu käest kinni. Ma vaatasin ta poole ja mõtlesin, et mis nüüd juhtub. Mul oli tunne, et mu pea hakkab valutama, sest ma ju ka ikkagi purjus.

,,Ei. Ära jäta mind üksi!"ta ütles ja vaatas mulle otsa. Ta lähenes mulle, kuni ma tundsin ta keha soojust. Ta sooja hinge õhku oma näol. ,,Mi-miks?" ma sosistasin.

,,Se-sest... SA MEELDID MULLE!" ta karjust ja suudles mind. Ma olin šhokis kui ta seda tegi, ma ei uskunud seda.

Meie suud tegid koos imelist tööd. See oli tugev ja kirglik. Kuni mul hakkas õhk otsa saama ja ma lükkasin ta eemale.

,,Mis?" ta hingas. ,,Ah ei midagi." ma ütlesin ja lükkasin näo ette vajunud juuksed üle pea. Ma tundsin, kuidas ta mu ümbert kinni võttis ja mind jälle suudles.

—————A/n————

Ma loodan, et meeldis ja commentige, et kuidas teile siia maani meeldib. Ja kui see raamat sulle meeldib siis vote!

XOXO🌹

"Ainult saladused"Where stories live. Discover now