21

129 17 3
                                    



Ma ärkan üles hommikusöögi lõna peale. Ma vaatan ringi ja mulle tuleb meelde, et ma ju ööbisin täna tema juures. Ma vaatan ringi. Ta seinad on valged ja on ka suured aknad. Põrand on tumedast puust.

Ma lükkan teki pealt ära ja noh mul polnud teksasid jalas, aga pole vahet. Kõike hullem asi mis seal oli oli see, et minu all oli suur punane loik. ,,Kurat!!!" ma karjusin oma peas. Ma krabasin kiiresti oma telefoni ja helistasin Charlyle.

,,Nii... appi!" ma sosistasin. ,,Ahh? Mis miks? Mis juhtus?" ütles Charly. ,,Ma olen praegu Jimini juures ja mul hakkasid öösel päevad ja mul on sidemeid vaja. Ja KOHE!!" ma karjusin sosinal. ,,Hahahah!!! Vabandust, aga millal ma toon ja kuhu ma toon." ta naeris. ,, Kohe ja siia!!!" Ma naersin.

,,Aga kõige suurem probleem on see, et ma tegin ilmselt ta linad ja madratsi mustaks. Kas sa palun saaksid teha nii, et RM tuleks siia ja mingi viiks ta ära siit!" ma naersin vaikselt ja Charly ohkas. ,,Olgu, ma teen nii kähku kui saan." ta ütles ja ma tänasin teda.

Ma teesklesin edasi, et ma magan. Ma passisin seal mingi 10 min, kuni RM sisse tormas ja karjus: ,,Jiminie me peame KOHE minema!!!". Ta tiris Jimini kaasa ja uks sulgus.

Natukese aja pärast tuli sisse Charly. Ta tõi mulle kõik vajaliku ja ma läksin kõige pealt vetsu ja tegin oma asjad ära. Niisiis me võtsime ta linad ära ja viskasime pesumasinasse. Madrats õnneks, ei olnud eriti hull aga noh natuke ikka oli.

Ma otsustasin, et lasen selle corectoriga üle. Ma sõin kiirest ühe portsu, mis ta oli mulle jätnud ja me jooksime Charlyga. Me kappasime autoni ja sealt sõitsime kiiresti koolini.

Terve auto sõidu me hirnusime ja  jutustasime, kuni me koolini jõudsime. Me läksime sisse, aga õnneksa polnud loeng veel alanud. Me läksime selle ruumi juurde, kus loeng pidi toimuma.

,,Tsau, mis juhtus?" ütles Lisa, kes meieni jooksis. ,,Nii see algas selle-"ma ütlesin, aga nägin kedagi, keda ma EI tahtnud näha. ,,Noh, räägi edasi!" ütles Lisa ja ma rääkisin edasi, kuni hakkas meie loeng.

Me panin asjad lauale ja istusin maha. ,,Tere klass. Nagu te näete on meiega liitunud üks tore noormees. Palun tutvusta end!" ütles õpetaja ja osutas posisle, keda ma ennem nägin.

,,Tere, minu nimi on Kim Taehyung. Ma olen 22 aastane. Hmm... ma ei tea mida rohkem rääkida." ta ütles ja mul läks kulm kortsu. ,,Palun härra Kim, minge istuge sinna taha." ütles õpetaja ja osutas minu taga olevale pingile.

Ta hakkas siis endale määratud pingi poole kõndima. Kui ta must mööda kõndis käis mul judin üle selja. Ma lihtsalt vihkasin teda.

Terve tunni oli mul tunne nagu ta külm pilk jälgiks mind, nii et ma küsisin, et kas ma võin vetsu minna.

Ma astusin klassist välja ja ohkasin. Ma kõndisin vetsu poole ja see kord läksin ma tüdrukute vetsu. Enne sisenemis kortrollisin ma veel 3 korda, et kas see on ikka tüdrukute oma.

Ma ajasin oma asjad ära ja hakkasin tagasi klassiruumi poole minema. Ma avasin ukse ja läksin kiiresti oma kohale. Ma panin oma juuksed kinni ja kuulasin edasi.

———30 min hiljem———

,,Tund on läbi." ütles õpetaja ja kõik kargasid kohe püsti, et oma asjad kotti toppida. Ma tõmbasin koti selga ja tormasin Jessicale järele.

Ma rääkisin talle, et mis hommikul juhtunud oli ja läksime sööklasse. Me istusime sinna, kuhu tavaliselt. Ma ostsin endale võileiva ja läksin lauda tagasi.

,,Noh, kuidas Mollil siis läheb?" küsis Jungkook ja vaatas kurvalt meile otsa. ,,Meele märkusetta. Kui me Jiminiga seal käisime, siis ta pulsimõõtja hakkas piiksuma ja arstid tormasid sisse." ma ütlesin ja võtsin ampsu oma võileivast.

Meil oli muidu päris lõbus olla, kuni härra Kim mööda kõndis. Mul läks tuju kohe ära. Ma sõin enda võileiva kiiresti ära ja viskasin selle paberi ära.

,,Miks sa kiirustad?" küsis Lisa ja võttis mu käest kinni. ,,Sest ma ei taha ühte inimest näha." ma ütlesin ja vaatasin Taehyungi, kes teises saali otsas sõi.

,,Aga miks sa ei taha teda näha?" küsis Jess. Ma ohkasin ja vastasin: ,,Sest...










ta on mu ex."
————————A/n————————

Nii nagu lubatud, siin on teine peatükk! Ma ikkagi vabandan veel, et ma väga kaua aega ei updateinud.

Just shoot me, shoot me💥

XOXO~💿(it's holo bitch)

"Ainult saladused"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon