25

113 13 3
                                    



,,HOOMMMIIIKKKK!!!" karjus Jess, kes mu tuppa astus. ,,Ahhhhh??!?" ma karjusin vastu. ,,MOLLLII TULEB TÄNA KOJU!!!!!KELL ON 7:00!!!" ta karjus.

Bitch.
Ma mõtlesin.

,,Ma ei viitsiii!!!" ma vingusin ja võtsin ta jalast kinni. ,,Kool." ta ütles ja rabeles lahti mu käest. ,,EEEEIIII!!!" ma karjusin ja roomasin voodist välja.

Peale seda ma lihtsalt vedelesin seal külmal puit põrandal. Lõpuks otsustasin ma püsti tõusta ja vetsu minna. Vetsu soe õhk parandas mu külmunud meeleolu.

Ma käisin kiiresti dušši all ja pesin oma hambad. Peale pesus käiku läks mu olemine palju külmemaks. Selle pärast tõmbasin ma endale paksu pusa peale.

Ma uigerdasin kööki ja panin kohvi hauduma ja saiad rösterisse. ,,Hommik..." ütles Lisa, kes oma toast just välja astus. ,,Hommik, kas sinu ajas ka Jessica üles?" ma küsisin ja võtsin kapist taldrikut.

,,Jup, ta sitakott." Lisa ütles ja avas külmiku. Mu saiad hüppasid rösterist välja. ,,Vitttttu, üks sai kõrbes ära!!" ma vandusin ja viskasin kõrbema läinud saia ära. Ma panin kohe uue röstima.

,,Kuidas magasid..?" ma küsisin ja võtsin kapist oma lemmiku kruusi välja. ,,Normaalselt." Lisa vastas ja hakkas kapist võetud jogurtit sööma. ,,Sama..." ma haigutasin ja nühkisin kukalt.

,,Aga kuhu ta läks?" Lisa küsis ja vaatas oma jogurtit. ,,Ma ei tea." ma vastasin ja määrisin võid värskele saiale, mis just rösterist oli tulnud. Või sulas saial ja ma lisasin juustuviilu.

,,Oke... ega sul lokitange pole, sest mul oleks vaja?" ta küsis ja võttis ampsu oma maasika jogurtist. ,,Njooop, aga ma arvan, et Jessical on." ma ütlesin ja võtsin ampsu oma krõbedast saiast.

,,Oke, ma siis lahen ja võtan." ta torises ja tõusis püsti. Lisa lonkis ukseni, aga just kui ta selle lingist kinni võttis tuli Jess seal välja. ,,Appi sa ehmatasid mind!" ütles Jessica ust kiiresti oma tagan sulgedes.

,,Emmmm, kas ma saaksin su lokitange laenata?" küsis tilluke Lisa. ,,Oota!" Jess ütles ja tormas kiiresti oma tuppa. Mõne aja pärast ta naases. ,,Palun!" ta ütles ja ulatas loki riista Lisale. ,,Mhm..." pomises Lisa ja läks oma tuppa.

,,Kas õppisid?" küsisin mina. ,,Jah." ta vastas ja lonkis kööki. ,,Peaks korteri ära koristama... Molli pärast noh." ta karjust ja hakkas sööma. ,,OKE! MIS KELL TA TULEB ÜLDSE??!" lõugas Charly oma toast. ,,Neli või viis, vist?"

,,OKE, peale kooli siis... FAKKkKkKKk!!!" ta karjus ja astus oma toast välja. ,,Mis siis nüüd?" ma küsisin ja lõpetasin oma teise saia. ,,Emmm, ma pidin RMiga välja minema." ta ütles ja lõi oma jalaga vastu ust. ,,Mis on?!!" röökis Lisa oma toast. ,,Ah, ei midagi!!!" ta karjus vastu.

--------------Koolis-------------

Terve viimase loengu ootasin ma, et juba koju minna. Esiteks, kes see viitsiks õppida, teiseks Molli ja kolmandaks... me koristame jälle korterit. Jeeee.... ma mõtleain ja keskendusin jälle õpetaja jutule.

*TIIRRRRR*

Tirises kell ja me väljusime klassiruumist. Ma pidin veel paar asja ära ajama, kuni ma sain teistega kooli ees liituda. ,,Lähme." ütles Lisa ja hakkas juba parkla poole kõndima. Me järgnesime talle.

------------21 min hiljem-------------

Olime just koju jõudnud ja korterit koristama hakkanud, kui ma sain Mollilt sõnumi, et keegi talle järgi tuleks. Ma ütlesin seda Jessile ja ta läks.Meie seni koristasime täis kiirusel.

Umbes 30 minutit hiljem astusid Jessica ja Molli korterisse sisse. ,,OOooo MAIIIII GOOOOOOOD!!!!" ma karjusin ja jooksin uksele. Peale minu jooksid ka teised.

,,MEEE NIIIIIII IGATSESIME SINDD!!!!" ütles Charly Mollit kallistades. Natukese aja pärast olime me grupikallis. ,,Missisimeeee!!!" ütles Lisa kes meist kaugeme astus.

,,Ma missisin teid kaaaa!!!" ütles Molli, kes oma jalanõud jalast ära võttis. ,,Mu kõht on tühi." ta pomises ja läks köögi poole. Siis läksine me laiali.

Lisa oma tuppa, Jess langes teleka ette ja Charly Molliga kööki. Ma läksin aga oma tuppa. Ma potsatasin toolile ja viskasin oma telo voodile. Istusin ja vaatasin peeglisse. Ma nägin, et mu juuksed on mustad, ning läksin dušši alla.

---------------30 min hiljem--------------

Ma tulin vetsust välja ja istusin voidile. Tõmbasin uneriided selga ja roomasin teki alla. Ma olin niii väsinud, et jäin magama.

------------paar tundi hiljem--------------

Ma avasin oma silmad ja vaatasin mööda tuba ringi. Vaataks kella? Ma mõtlesin ja krabasin oma telefoni. See näitas 03:19 nii, et ma ronisin mingil põhjusel voodist välja, tõmbasin dressid peale ja läksin välja.

Ma jalutasin mööda pimedat tänavat, mille ääres vilkusid mõned tuled. Mingid noored suitsetasid tänava pimedates kohtades. Sealt polnud keegi tuttava näoga.

Õnneks...

--------------A/n--------------

Nii, kuna Jiminil on PHM sünnipäev üritan ma täna ja homme veel peatükke kirjutada. Jaaaa, sest pole ammu updatinud... let's just not talk about it...

Agaaaaaaa hope u liked it💜

Agaaaaaaa hope u liked it💜

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


XOXO-💋

"Ainult saladused"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora