11

163 16 5
                                    



Ma üritan kohe püsti tõusta. Lisa aitab mind ja viib mu mu voodisse.

,,Aitäh, mul oli lihtsalt ennem nõrk olla ja ma kukkusin kokku." ma tänasin. ,,Aga kas nüüd on parem?" ta küsis. ,,Ma olen kindel, et olen!" ma ütlesin ja panin silmad kinni.

Ma kuulsin, kuidas Lisa mu toa ukse kinni paneb ja siis ennast diivanile viskab. Mul oli tunne, et mu jalg sügeles ja ma üritasin selleni ulatuda. Ahh just õige koht ma mõtlesin.

Mul hakkas külm ja ma mõtlesin sellele, et Jimin võiks siin olla. Siis oleks mul palju soojem.

Ma otsustasin lõpuks Lisa endale kaissu kutsuda. ,,LISSSSAaAAAAaAa!!!!!" ma karjusin ja hingeldasin, sest ma väsisin jälle karjumisest ära nagu too kord, kui Jimin ka siin oli.

Varsti jäin ma magama.
Nädalad möödusid ja mul oli palavik ainult natuke alanenud. Mu tavaline temperatuur oli 38C. Enamus sellest ajast olin ma üksi kodus ja magasin, kuna teised käisid peaaegu iga päev väljas jättes mind maha.

Mul oli mittu korda olnud selline tunne, et mul pole enam sõpru. Aga see oli kõigest üks loll arvamus.

Möödus veel paar päeva ja ma olin terveks saanud. Ma mõtlesin tihti, et vot see oli pikk haigus. Ja, et ma olen nii maha jäänud teistest.

Minu mõtlemise katkestasid Jess ja Molli, kes mu tuppa tormasid. Ma tõusin istukile ja vaatasin neile nõutult otsa.

,,Me siin mõtlesime, et läheks sinu terveks saamist tähistama!" ütles Molli õhinal ja Jess tema kõrval. Ma mõtlesin ja vastasin:,, oke... aga kuhu?" ma küsisin ja sügasin jalga. ,,Noh, kuna täna on reede siis äkki kluppi või midagi?!" ütles Jess ja tõmbas enda selja tagant välja ühe ilusa musta ja valge triibulise lühikese kleidi.

,,Hmmm? See kleit on küll väga ilus, aga ma arvan, et see on lühike." ma ütlesin. ,,Ahh, mis sa ajad! See kleit on täiuslik!" ütles Molli ja võttis kleidi Jessi käes ära ning tõi selle minu juurde.

Ma ajasin silmad suureks, et paremini näha. See oli mõnusast siidisest kangast. Selle seljal oli üks väga pikk lukk. Sellel ei olnud varukaid ega paelu. Tegelikult on see päris ilus kleit ma mõrlesin.

Ma tõusin püsti ja ütlesin:,, oke, ma tulen sellega peole. Aga, kes siis veel tulevad?" ma küsisin ja imetlesin veel seda kleiti.

,,Hmm... minu meelest Lisa, Charly, Nammy, Kookie, Jimin ja Suga." vastas Jess, kes oma juukseid näi eest ära lükkas, kuna need olid tall lahti ja ta paksud pruunid juuksed olidgi sellised tüütud.

,,Mis kell me lähme?" ma küsisin. ,,Ma arvan, et kell 22:00 sobib?" ütles Jess ja hakkas ära kõndima.

————time skip 21:46—————

,,Aiia!" ma karjatasin kui ma enda loki tangitega vastu oma sõrme läksin. Ma olin just 5 minutit tagasi endale lokke tegema hakanud.

Ma kuulen kuidas keegi minu toa poole jookseb ja siis mu vannitoa uks lahti teeb.

,,Mis justus!?"küsis hingeldav Charly. ,,Ahh ei midagi. Ainult kõrvetasin oma sõrme. Kõik on korras."ma ütlesin ja lasin oma sõrmele külma vett peale.

,,Oke me hakkame umbes 10 minuti pärast ära minema!" ütles ta ja lahkus.

Ma tegin kiiresti lokid lõpuni ja tõmbasin kleidi selga. Panin kontsad jalga ja hakkasin trepist alla minema.

———————A/n———————

Ma loodan, et meeldis kuna ma kirjutasin seda peatükki samal ajal kui mu sõpradel jälle üks drama oli. Nii, et praktiliselt ma jooksin wattpadi ja snapchati vahelt.

XOXO🌸🌹

"Ainult saladused"Место, где живут истории. Откройте их для себя