Tuğkan-Tek KişilikAşk nasıl iki kişilik?
Göz göre göre delilik
Hani hayat müşterekti
Üzüntü neden TEK KİŞİLİK?İkinci bölüm ile karşınızdayım yine sıkıcı bi bölüm olacak sanırım özür dilerim ama bunun acısını ilerleyen bölümlerde çıkaracağız söz veriyorum iyi okumalar 🌸
Ve yine Aras'ın dediği olmuştu Aras'ın evine doğru yola koyulduk bana önce duş almamı sonrada biraz uyumam gerektiğini söyledi.
Aras'ın evi şehrin kalabalığından uzakta tamamen doğa ile iç içeydi,iki katlı dışı kahverengi içi daha çok beyaz ağırlıklıydı dağ evini andıran bi görüntüsü vardı ama dağ evi olamayacak kadar da lükstü, ilk defa Aras'ın evine geliyordum Aras'ın bana verdiği oda çok güzeldi beyaz ve krem ağırlıklı çok ferah ve yatağın karşısındaki camı boydan boya dışarıya bakıyordu.
Kutsal'ın odası
Odanın içersinde bir bölümdede banyo vardı ama orada kapı yoktu Aras'a biraz uyuyacağımı söyleyip odama geçtim ama kendimi çok terli hissettiğim için uyumadan önce duşa girdim küveti köpük ile doldurdum ve içine girdim kulaklığımı taktım ve gözlerimi kapadım şu anda Aras ile aynı evde olmanın heyecanı içerisindeydim acaba her zaman mı bu kadar kibardı?
Arastanda ses yoktu taki ismimin bağırıldığını duyana kadar..
"KUTSALLL!!!"
ve çığlık attım
"Senin ne işin var burada!?"
köpüklerin içine daha çok gömülmüştüm , yanaklarım kıpkırmızı olmuştu hâlâ Aras başımda beni izliyordu"Kendi evimde nereye girip çıkacağımı sana mı soracağım?"Öküz Aras is coming geç bile kalmıştı dağ öküzüm.
"Ama şuanda üzerim müsait değil ARKANI DÖNSENE!"
"Merak etme seni yemeyeceğim bu akşam misafirlerim var onlar yiyecek bişeyler getirecek o yüzden duştan çıktıktan sonra aşağı in diyecektim"
"Peki tamam çık"
Aras güldü ve odadan Çıktı.
Duştan çıktıktan sonra bavulumu açtım ve içinden siyah eşofmanımı ve üstüne siyah salaş tişörtümü giydim yanımda hiç swet tarzı kalım birşeyim olmadığı için bu serin havada bunlarla durmak zorundaydım.
Saçlarımı duruladım ve yüzüme besleyici kremimi sürdükten sonra aşağı Aras'ın yanına indim o arada Aras oturmuş film seçiyordu.
"Korku mu romantik mi komedi mi? "
"Ne?"
"Film diyorum ne tür izleyelim?"
"He şey korku"
"Vay vaaay güzel seçim"
🕣Akşam saat 19:36🕣
"Kutsal,kapı çaldı kapıya bakar mısın?"
"Hemen bakıyorum Aras. "
Ve mükemmel karşımda Rüzgar ve Oğuz bana bakmış sırıtıyorlar.
Oğuz şaşkın bir ifade ile,"Kutsal?"
"Ooo Kutsalcım ne iş yada yenge mi demeliyim" bunun üzerine Rüzgar gamzelerini çıkararak güldü
ve arkadan Aras'ın soğuk sesi geldi."Şebekliğin lüzumu yok evlerinde kimse yoktu o yüzden benimle gelmesini söyledim."
"Peki ya Gizem o nerede onuda getirseydiniz şey yani aa... Şey onda kalsaydın diye şeyettim çünü Aras sert biraz da ondan şey ettim yani şey."
Bence Oğuz artık Gizemi sevdiğini bu kadar belli etmemeliydi ve Gizem hariç hepimiz bunun farkındaydık saf mıydı acaba bu kız.
"Sorun yok o Alev ile tatilde bu gece dönecekler ve Aras da gayet iyi bir ev sahibi. "
"Ooooo bizim Aras şu buz dağı omu iyi " deyip gülüşmeye tutuştular
Aras gözlerini devirdi ve acıktım diye söylenmeye başladı.
Arka bahçeye çıktık hava rüzgarlıydı hafif esiyor ve rüzgar saçlarımı okşuyordu, insanı çok rahatsız edecek kadar sert de esmiyordu ama ben en çok rüzgarın bana doğru eserken Arasın kokusunu getirmesini sevmiştim çok güzel kokuyordu. Hayal aleminden çıkıp bende sohbete dahil oldum.
Öncelikle getirilen pizzaları yedik sonrada içeri geçip seçtiğimiz korku filmini açtık.
Hepimiz büyük kanepeye oturduk rahatça da sığmıştık ,üşüdüğüm için üzerime battaniye aldım ve içine Aras'ta girdi sanırım o da tişört giydiği için üşümüş olmalıydı.Film çok korkunçtu şu anda Arasın sırtının arkasında kulaklarımı kalatmış bir şekilde filmi izleyemiyorum çünkü çok korkunç,
Arası'ın erkeksi kokusu ve parfümünün birleşimi çok güzel bi koku çıkarmıştı ortaya ve mayışmama sebep oluyordu bu kokuyu çok mu aramıştı acaba, daha fazla dayanmanın anlamı yoktu sanırım kendimi uykuya teslim ettim.
YAZIM YANLIŞLARI İÇİN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAOSAŞK
Fiksi RemajaNeden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak dokunmak istedikçe uzaklaşmak neden bu kadar zor seni sevdiğim halde söyleyememek Kendime bile zar zor itiraf ettiğim şeyi sana nasıl söyleyeceğim sevdiğim ? Ben yalnızlıkla cebelleşirken sen yanımda olmad...