Emir Can İğrek~Defoluyorum
Sen bana nefes ben sana herkes
Bir daha gelmem karşındayım son kez
Sen bana yara ben sana merhem
Görmüyorsun hiç bakmadın zatenYeniden hoşgeldin bugün harika görünüyorsun her zaman gülümse ,gülümsemek sana çok yakışıyor ve yeni bölümle baş başa bırakıyorum seni 🌸
Kapıdan içeri giren kişiye anlamaz gözlerle baktım, bu da kimdi şimdi, daha önce hiç görmemiştim ama zaten kafasına kadar poşetle doluyken tanımak da mümkün değildi,Aras kahkaha atarak kalktı ve
"vaaaay Ersay ,kardeşim napıyosun "
deyip çocuğun yani Ersayın elindeki poşetleri aldı, Ersay ve Aras sanırım kardeşti,hiçte benzemiyorlardı beni düşüncelerimden yanıma oturan Ersay uzaklaştırdı.
" duydum ki dolabınız boşmuş "deyip güldü o sırada Rüzgar girdi söze
"kurtarıcım" deyip Ersay'a sarılmaya başladı bu halleri cidden çok tatlıydı.Ersay aynı canayakın tavrıyla "sadece seni düşünüyorum sevgilim" deyip kahkaha atarak Rüzgar'a sarıldı ,çok samimi ve tatlılardı.Alev koşarak Ersay ve Rüzgarı ayırdı ve Rüzgar "ilk günden beni aldatıyor musun? "deyip bacağına vurdu şaşkın gözlerle Rüzgara bakan Ersay:
"bi saniye hangi ara sevgili yaptın lan ,bayanlar kusuruma bakmayın sizide tanımıyorum baştan tanışalım biz bence." Deyip Aras'ı kolundan tutup kaldırdı
"ben bu gördüğünüz yakışıklının üvey kardeşi oluyorum" dedi.
"Bayanlar isminizi alıyım "dedine sırayla ismimizi söyledik.
"Gizem , Alev bende Kutsal memnun oldum"
"Şimdi Alev'le Rüzgar sevgili,sizde maaşallah 3e 3 gelmişsiniz çiftler bi ben sap kaldım "deyip kahkaha patlattı
Oğuz söze atılıp "abicim tek sevgili olanlar ikisi birazdan erkeğin biri terslenmezse oda birine açılacak ama" dedi ve ortalıkta bi gerginlik oluştu.
"Yuuuh kardeşim Kutsal'a mı açılacaksın hadi ama." dedi Ersay kendini tutamayıp.O sırada sinirine hakim olamayan Aras Ersay'ın karın boşluğuna vurup "sus lan boşboğaz kimse kimseye açılmıyor "deyip Oğuz'a döndü.
"E abi sende açılıyorsan açıl be " diye söylenerek koltuğa oturdu.
"Tamam evet böyle konuşmalar hiç yapamam,öncelikle kusura bakma, sonrada seni seviyorum, öyle işte Gizem hemen cevap verme düşün istersen yan..."
Daha Oğuz cümlesini bitirmeden Gizem Oğuz'u öpmüştü,yuh bunu beklemezdim bak ama hemde hiç yuh dur, şu anda çok şaşkınım.
"E o Zaman tek sap Aras ve Kutsal kaldı "diyerek kahkaha attı Ersay bu duruma bozulan Aras ee Ersayım sende sapsın bildiğim kadarıyla dedi ve Ersayı bozdu.
.
.
.
Gece saat (03:00)Oğuz ve gizem odalarındaydı, Rüzgar ve Alev çoktan uyumuşlardı, cidden tek sap bendim koyuyordu biraz sanırım .Ersay ve Aras'ta telefona bişeylere bakıyordu şu an uyusam kimsenin ruhu duymazdı sanırım,sessizce kapıyı açıp dışarı çıktım ve evin biraz uzağında olan büyük salıncağa oturdum telefondan şarkı açıp gökyüzünü izlemeye başladım. Telefon uçak modundaydı gece gece annemin arama ihtimali yüksekti ve annemin öğütlerini dinleyecek havamda değildim.
Yaklaşık 1 saattir bankta oturmaktan donmuş durumdayım , eve de gitmek istemiyorum bu manzarayı sevdim Kocaman bi ağaç yıldızlar gece ve ben birde huzur ,uzun zamandır aradığım tek şeydi sanırım bu.
Saat 5'e doğru geliyordu sanırım artık eve gitmem gerekiyodu,burdan hiç ayrılmak istemiyordum ama birdahaki sefere azcık ilerdeki ağaç eve gitmek istiyorum ben hep küçüklüğümden beri böyle sessiz yerleri sevmişimdir.
.
Kapıdan içeri girdiğimde Aras'ın korkunç Ersayın meraklı gözleriyle karşı karşıya geldim.
Aras birden bana bağırmaya başladı ne olduğunu anlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAOSAŞK
Fiksi RemajaNeden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak dokunmak istedikçe uzaklaşmak neden bu kadar zor seni sevdiğim halde söyleyememek Kendime bile zar zor itiraf ettiğim şeyi sana nasıl söyleyeceğim sevdiğim ? Ben yalnızlıkla cebelleşirken sen yanımda olmad...