Astazi 5 Iunie 2018 este ziua celor mai tari YOU-TUBERI din România. Aceasta este cea mai tare zi ever din viața mea, dar sa nu uitam faptul ca pe 7 mai 2018 Vlad Munteanu a făcut un milion de abonați. Și Cristian Munteanu a făcut acum câteva zile 700k abonați. Îi felicit pe amândoi și vreau sa le urez succes in tot ceea ce fac eu sper ca anul acesta sau anul viitor Cristian sa facă și el 1.Mil de abonați. Ei sunt idolii mei, îi admir foarte mult. Deasemenea piesa lor " Flex" este super, mega, extra, ultra "Blană bombă" la momentul de față au aproape 7 milioane de views, de fiecare data când merg la școala le cant melodia este super tare. Dinou vreau sa le urez multă bafta și succesc in viața.
LA MULȚI ANI, MUNTENILOR! ❤️
❤️ Capitolul 7 ❤️La ușă era doamna dirigintă. Aceasta intra in clasa și spune:
Diriga: Buna ziua, copii! *spune ea in timp ce mă zărește pe mine*...Se pare ca avem o colega noua te rugam sa te prezinți in fața clasei.
Eu: Mă numesc Anna Zak, am 15 ani, sunt transferata de la școala din Baia Mare și ce sa mai spun sper sa mă înțeleg cu toți colegi.
Diriga: Copii, ce spunem când avem o colega noua ? *spune doamna încrezătoare*
Colegi: Bun venit, Anna! *spun toți odată*
Eu: Mulțumesc! *spun eu pregătindu-mă sa mă așez in banca*
Un coleg: Dar, Anna numele tău nu-mi se pare a veni din România adică nu am mai auzit numele " Zak"
Eu: Am...pai tata este din America dar vorbește romană și eu ii port numele lui!
Un coleg: OK, mulțumim de răspuns !****
#Dupa ore
După ce se termina toate orele eu merg înainte lasându-i pe Vlad, Cristi și pe Florina in spate. Vorbeam cu o prietena.
Ea: App. maine este ziua Muntenilor!
Eu: Da, știu vreau sa mă ajuți in legătura cu ziua lor adică sa planific surpriza. Deci mă ajuți ?
Ea: Normal, ca te ajut este bff meu de acum!
Eu: Și tu la fel!
Ea: *zâmbeste*
Eu: O sa îți trimit diseară detalile despre ziua lor și când trebuie sa ne întâlnim de dimineața.
Ea: OK, app. ziua ta de naștere când este?
Eu: Este pe 12 martie...
Ea: Aha ok ? *spune ea*
Eu: Dap !#Seara
✌🏻 Conversație prin mesaje ✌🏻
anna.zak:Hei!
izabela.23: Hei!
anna.zak: Am toată lista pt ziua lor!
izabela.23: OK, mâine la ce ora de vedem ?
anna.zak: Pai ne vedem la 9:30 in fata blocului , având in vedere ca mâine nu avem școala....
izabela.23: OK te aștept o să-ți trimit un mesaj!
anna.zak: Bine, Iza mai vorbim merg sa iau cina împreuna cu mama și sor-mea!
izabela.23: OK pa! 😄
anna.zak: Pa!
CITEȘTI
Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~
Fanfiction✔️Cartea este aproape bazată pe viața reala ✔️ ❗️Atenție❗️ Carte mai suferă mici modificări !!!! Majoritatea din personaje sunt reale Publicată: 14 Aprilie 2018 Încheiată: toamna anului 2018 -#286 in FanFiction: 8 Octombrie 2018 -#170 in FanFiction...