❤️ Capitolul 23 ❤️

228 19 3
                                    

THE NEXT DAY

Anna: "Este deja dimineața. Nu-mi amintesc absolut nimic de-a seara, nu cred ca am băut ceva sau poate da? In fine, sunt trezita de razele soarelui ce se reflectau in chipul meu. Cristian încă doarme așa că-l las in pat și merg spre baie, imi fac treburile. Neatenta din mine a uitat faptul că nu are haine, așa ca "împrumut" un tricou de la Cristi și mă decid sa merg acasă cu mașina lui Cristi pentru a-mi lua niște haine. Zis și făcut. Înainte de a pleca imi scot telefonul de la încărcat după care ii aplic lui Cristi un mic sărut pe obraz după care plec. In drum spre Bucătărie il observ pe Vlad, pregătindu-și o cafea, însă pe Iza nu o văd, deși știam ca ea se trezește destul de dimineața, am impresia ca, Vlad a avut ceva treaba cu ea. Deși Iza are 22, da este mai mare decât Vlad important este că se înțeleg bine. In fine trec pe lângă el, nebăgându-l in seama."

Vlad: Unde te grăbești? *intreaba curios, luând o gura de cafea*

Anna: Merg acasă, să-mi iau câteva haine! De ce ? *ii răspund *

Vlad: Doar întrebam !

Anna: Okkey! Mai ai vreo întrebare domnul interogator ? *ridicând o sprânceană*

Vlad: Nu-s interigator doar întrebam și eu! *spune el*

Anna: Bine, trebuie sa plec!

Vlad: Ok!

Anna: "Doamne, zică sunt la interogatoriu. Nu pot merge nici acasă. Oare ce o avea baiatu' asta ? I s-o urcat nebunia la cap. Deschid usa de la mașina lui Cristi. Încerc sa o pornesc însă nu merge, am impresia ca a rămas fără benzina. Nu pot merge pe jos, deoarece stau departe de casa. Acum trebuie să-l rog pe Vlad sa mă ducă pana acasă sau să-mi împrumute mașina lui. Cam greu. Dar o sa încerc eu. Ies din mașina, o închid și intru in apartament. Vlad nici nu plecase din Bucătărie. Merg spre el și il intreb." Vlad, dar frac-tu nu mai are benzina in mașina?

Vlad: Nu, de ce mă intrebi ? *zâmbind*

Anna: De curiozitate, mă poți conduce pana acasă dacă nu ești ocupat ? Sau imi poți împrumuta mașina câteva minute ?

Vlad: Acum?

Anna: Nu, mâine ! *sarcastica* Evident ca acum !

Vlad: Bine, hai ! *luându-și cheile de la mașina și o pereche de ochelari*

Anna: De ce ți-ai mai luat și ochelari ?

Vlad: De-abia m-am trezit, sa ies cu fata asta afara, nici in veci !

Anna: "Urcam in mașina lui, după care o pornește și mergem spre apartamentul meu, deși el nu știe unde stau. De ce ? Pentru ca m-am mutat , defapt nu eu ci mama. Ii arat locul unde este blocul . După câteva minute am ajuns la apartament. Cobor din mașina, însoțită de Vlad după urcam la etajul 3 cu ajutorul liftului. Ajungând in fata apartamentul cotrobăi prin geanta de umăr și imi caut cheile. Le iau și deschid usa."

Vlad: Wow, arată bine apartamentul !

Anna: Mda, sa zicem !

Vlad: Hai fugi și schimbate! Te aștept aici in sufragerie ! *asezându-se pe canapea, deschizând plasma*

Anna: Revin imediat !

***

Anna: "Imi aleg niște haine, simple imi fac un make-up și o coafura"

Anna: "Dupa care imi aleg un rucsac negru acolo băgând-mi mini-laptopul  și casile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Anna: "Dupa care imi aleg un rucsac negru acolo băgând-mi mini-laptopul  și casile. După care imi închid usa și cobor jos in sufragerie." Hai, Vlad !

Vlad:  Deja ? Au trecut 30 de minute !

Anna: Da, știu ! Hai .

Vlad: Bine!

Anna: "Uracam in Mașina lui după plecam." Auzi, putem sa ne oprim la Starbucks sa imi iau un cappuccino ?

Vlad: Da, sigur!

***

Anna: "Ajungem foarte repede la Starbucks. Imi comand un cappuccino, după care plecam." Hai, sa mergem ! Am impresia ca frac-tu s-a trezit, după o sa mă caute.

Vlad: Bine hai!

***

Anna: "Ajungem acasă, intram in apartament după care in sufragerie. Acolo eram Cristi butonând telefonu. Iza încă este in camera ei. Cred ca-și face un dus." Mersi, ca mai condus pana acasă!

Vlad: Cu plăcere, oricând ! *urcand pe scari*

Anna: Cristi meu, ce faci ?

Cristian: Mă doare foarte rău, capu'.

Anna: Hai, vino la mine! *mergand la el punându-mă in poala lui*

Cristian: *râzând*

Anna: De ce razi?

Cristian: Rad de tine !

Anna: Am ceva pe fata ?

Cristian: Nu ai nimic ! *râzând dinou*

Anna: Atunci ?

Cristian: *tacand*

Anna: Da-mi telefonu ! *luându-i telefonu*

Cristian: Poftim!

Anna: *ridicându-mă din poala lui* CRISTIAN MUNTEANU!!! *tipand la el*

Cristian: DA!

Anna: Tu, vezi ce mi-ai făcut ?

Cristian: Lasă nu se vede !



CAM ATÂT A FOST ACEST CAPITOL DACĂ VA PLĂCUT NU UITAȚI SA APĂSAȚI PE STELUȚĂ DIN STÂNGA ȘI SA RASPUNDEȚI INTR-UN COMENTARIU LA ÎNTREBAREA:

CUM VI SA PĂRUT ACEST CAPITOL ?

AM ÎNTÂRZIAT CU POSTARE DATORITĂ FAPTULUI CA SCRISESEM CAPITOLUL 23
ÎNSĂ NU L-AM SALVAT ȘI AM PIERDUT 500 de cuvinte SCRISE.

Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum