❤️Capitolul 21 ❤️

228 17 6
                                    

Din capitolul anterior...

Cristian: Mi se pare de treaba ai tai!
Anna:Mersi,și ai tai sunt la fel!
Cristian; In seara asta rămâi la mine ?
Anna: Cred că da!
Cristian: Gata , am ajuns!
Anna: *cobor din masina*

Am coborât din mașină, îndreptându-mă spre blocul băieților. Cristian imi lua mâna stângă și o unește cu mâna sa dreaptă.

Urcam pe scările blocului după care ajungem in fata liftului. Ajungem in fata camerei apartamentului in care cei doi frați locuiesc.

Petrecerea începuse înainte sa venim noi, intrând pe ușă observam foarte mulți oameni de 17-20 de ani. Se distrau toți de minune. Eu merg spre Bucătărie alături de prietenul meu, pe masa din sufragerie pot observa sucuri, băuturi alcoolice și  nealcoolice, mâncare mai exact chipsuri, popcorn, etc...
După cum am spus mă îndrept spre Bucătărie acolo vâzându-i pe Vlad și Iza vorbind așa că, mă apropi de cei 2 și ii întreb:

Anna: Ce faceți ? De ce nu vă distrați si voi?

Iza: Am..pai am venit să luam niște pahare!

Anna: Da și unde-s paharele?

Iza: *tăcând*

Anna: Iza, Vlad nu vă mai prefaceți știm că vă placeți unul pe altul. De ce nu recunoașteți ? Vă sta bine împreuna ! Serios acum!

Iza: Pai noi încercam sa ne cunoaștem și da suntem împreuna!

Anna: Serios? Vlad?

Vlad: Bine, bine ne-ați prins suntem împreuna de ieri!

Anna: Uite, Cristi sunt împreuna ! Ce mari ați crescut !

Cristian: *râzând*

Anna: *dàndu-i un cot in mana* Shh, nu mai râde! *soptindu-i la ureche* Dacă mai razi...ramai singur. Înțeles ? *amenițându-l într-un fel mai romantic să zicem*

Cristian: Gata, șefa! Stai calma că nu o sa dormi bine diseară ! *perv face* [vorbind in încet crezând ca nu-l aud dar l-am auzit]

Anna: Hai gata ! Lăsam porumbei in pace! Pa

Iza & Vlad: Pa! *continuând să vorbească*

După ce ies din Bucătărie însoțită de Cristian merg să-mi iau un suc. Cristi merge către prietenul băieților Timmy din Copilăria lor.

Mă asez pe canapeaua din sufragerie. Imi verific telefonul după care primesc un mesaj  "Anonim" .

Necunoscut: Buna, iubita ce mai faci! Ti-a fost dor de mine?

                                                             
Anna: Ai greșit persoana, baiatu' meu. Nu-s iubita ta! Și lăsă-mă in pace!

Necunoscut: Nu am greșit nimic, tu ești Anna Zak , ai 19 ani.

Anna: Poate ai greșit persoana. M-o chema pe mine Anna Zak dar nu ști totul despre mine! Deci i'm sorry for you!

Necunoscut: Stai ca nu am terminat. După cum am spus ești Anna Zak, ai 19 ani, ziua ta de naștere este pe 12 Martie. Locuiești in Baia Mare însă te-ai mutat in Constanța. Ai o sora pe nume Mimi. Mama ta este Maria Zak este angajata la o firma de cosmetice.

Anna: Wou, pentru un străin ști foarte multe !

Necunoscut: Mersi!

Anna: De ce mi-ai scris? De unde ai numărul meu? Ce vrei? Cine ești? Te cunosc cumva ?

Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum