❤️Capitolul 17 ❤️

232 24 7
                                    

❤️Vă mulțumesc din suflet pentru 1000 de views. Și pentru 190 de voturi vă pup și va mulțumesc din suflet❤️

Din capitolul anterior...

V:Cum vrei? Eu ți-am spus tot ce am avut de spus acum e rândul vostru să acționați !

A:Mda...mă rog! Trebuie să plec mâine am cursuri de dans!

V:Ok, pa!

A:Bye! *plecând*

                           ***

După 3 zile...Ora 10:33

Anna p.o.v

Mă trezesc, puțin obosita după atâtea dans practicat acum 3 zile...Imi verific conturile mele de sociale , dupa câteva minute mă duc către baie și încep sa mă pregătesc...

Imi verific conturile mele de sociale , dupa câteva minute mă duc către baie și încep sa mă pregătesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos in Bucătărie imi fac un milkshake după care ies puțin prin mall...pentru a-mi lua câteva haine...

Trecuse ceva timp așa că, merg spre casa...

#Acasă

Ajung in fata blocului ies din mașina și merg către bloc, după care intru in apartament și aparent am rămas singura acasă, părinți mei și Mimi au plecat.Habar n-am unde....

Imi despachetez hainele după care cobor jos in sufragerie pornesc televizoru'

După ceva Timp primesc un telefon. Este un număr privat

Conversație telefonică*

E:Alo?
Necunoscut: Buna ziua, Anna Zak la telefon ?!
E:Buna ziua, da Anna sunt ce s-a întâmplat ?
Necunoscut: Sunt doctorul Alexandrescu! In legătura cu domnul Cristian Munteanu.A fost implicat intr-un accident...
E:Poftim? La ce spital este internat ?
Doctorul: La spitalul din centrul Constanței..
E:Mulțumesc, vin imediat! La revedere !
Doctorul: La revedere!

Conversație telefonica încheiata*

E: " Oare ce s-a întâmplat cu el? Din ce cauza s-a produs accidentul? Sper sa fie bine... Imi iau cheile de la mașina și pornesc spre spital între timp il sun și pe fratele lui"

#La spital

E:Mă scuzați, spuneți-mi va rog unde se afla pacientul Cristian Munteanu?
Asistenta: D-l Cristian Munteanu se afla....*cautand informații* la etajul 2 salonul 28.
E:Vă mulțumesc, la revedere !
Asistenta: *plecand*

Mă așez pe un scaun așteptând pe doctorul Alexandrescu...sau cum l-o chema

După 10 minute sosește și Vlad, după care vine și doctorul

Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum