Din capitolul anterior...
Își lua ultima gura de cafea, după care vine spre mine și se aseaza in poala mea...începe să mă săruta pe obraz și după care imi șoptește
Anna: Love you, bebe mic!
Eu :And I!
Anna: Hai acum, bea cafeaua și hai sa ne pregătim și sa mergem.
Eu: Bine, bine!
Anna merse către baie, și își face dușul.
După care o văd pregătindu-se așa:După am intrat și eu in dus după care m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi trei-sferturi rupți in genunchi cu un tricou alb cu o pereche de Yeezy in picioare...
***
Anna p.o.v
Coborăm jos la mașina și mergem către casa lui Cristian..
#Acasa
Ajungem in fata apartamentului și urcam sus la apartamentul lor...
Estella: Ați venit !? *spune ea*
Cristian: Da, s-a întâmplat ceva ?
Estella: Nu, doar ca eu și tatăl tau vom pleca intr-o vacanța singuri timp de o săptămâna...
Cristian: Serios?
Estella: Da.
Cristian: Și când plecați ?
Estella: Pai peste 2 ore..
Cristian: Ok, trebuie sa va ducem la gara sau ceva ?
Estella: Da!Peste 2 ore
Trecuse foarte repede 2 ore și alături de Cristian și de Vlad am mers împreuna cu părinți băieților la aeroport, acolo unde ei vor merge in excursie...
După un drum de 2 ore am ajuns la aeroport. Ne-am luat "La revedere" de la părinți băieților după care am plecat, am decis sa mergem la KFC sa mâncam ceva după care sa mergem acasă.
#In mașina
Vlad:Ce ar fi să dam noi o petrecere ?
Cristian: Ar fi ceva !
Anna:Băieți nu cred ca este o idee cam buna, dacă vor afla ai voștri?
Cristian: Anna, câte petreceri am dat noi in apartament părinții nici nu au aflat !
Anna: Este treaba voastră! Dar dacă veți avea problema pe mine nu contați !
Cristian: Hai, mă Anna! De ce nu ești de-acord cu mine? *fiind suparat*
Anna: Supărăciosule, sunt de acord cu tine , dar dacă o sa afle ai tai!?
Cristian: Te asigur nu vor afla!
Anna: Promiți ?
Cristian: Da.
Anna: Vlad, oprește in fata blocului unde stau.
Cristian: Vi, Anna?
Anna: Da mai târziu, imi trimiți un mesaj cu o ora înainte pana când începe petrecere..
Cristian: Ok!
Anna: *sătutându-l pe obraz* Bye, guys!
Cristian & Vlad: Bye, girl!["Aveti putina engleză pe la colți' gurii ștergeți-va toți trei"- by autor]
Cam atât a fost și acest capitol imi pare sincer rău ca am întârziat cu el. N-am avut internet să-l postez...
Scz de greSelly
#teamMNTtwins
#teamAnna&Cristian#439 de cuvinte ❤️
CAPITOL NOU IN FIECARE ZI DE LUNI ȘI VINERI.
❤️ PACE ȘI IUBIRE ❤️
CITEȘTI
Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~
Fanfiction✔️Cartea este aproape bazată pe viața reala ✔️ ❗️Atenție❗️ Carte mai suferă mici modificări !!!! Majoritatea din personaje sunt reale Publicată: 14 Aprilie 2018 Încheiată: toamna anului 2018 -#286 in FanFiction: 8 Octombrie 2018 -#170 in FanFiction...