Îmi pare rău...

108 8 7
                                    


   Deci, ați observat și voi ca n-am mai postat de câteva săptămâni. De ce ? Pentru ca n-am avut timp de postat eram și foarte stresată și multe alte lucruri care, pe voi sigur nu vă interesează.

   Pai nu știu de la un timp, pana sa mă las de postat n-am mai primit atâtea voturi gen înainte primeam 10-20 de voturi, dar acum primesc doar 7 voturi dacă le primesc și pe alea.

    Nu vă mai plece cum scriu sau...?
Nu va înțeleg! De asemenea am primit și mult "HATE" la adresa unor persoane.
Pentru ca nu mai vroiau sa postez și chestii de genu'.

    Din cauza acelor mesaje m-am decis sa șterg cărțile, mă rog sa le pun pe privat. Și nu, nu sunt o lașă puteam pur și simplu sa ignor mesaje. Dar am decis sa le șterg.

    De la un timp am fost absenta și foarte mult pe acest cont. După cum v-am mai spus.

    Cel mai probabil voi da acest cont altei persoane.

    Am încercat sa postez pentru voi. Dar este in zadar. Nimeni nu mai imi scriei pe mesaje sa rescriu pe Wattpad. Dar nu, se pare ca nu va place cum postez. Și gata decizia este definitiva și va rog sa o tratați  ca atare. Imi pare foarte rău!

   Acum câteva zile am scris un capitol special pentru Halloween, întâlnirea dintre Anna și Cristi. Și multe alte lucruri. Poate postez capitolul pe 31 pentru voi. Și voi închia cartea. Nu va spun dacă Anna și Cristi se vor împăca sau vor rămâne așa.

             DECI IMI PARE RĂU
                     BYE!

Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum