Deci...mda am postat. Scuzați Greșelile voi corecta capitolul. Dacă unele fraze nu au sens, asta înseamnă ca m-am grăbit să-l postez și nu am observat dacă sunt sau nu greșeli
Din capitolul anterior...
Anna: Okk, dar asculta bine dacă Cristi si Vlad vor avea necazuri voi veni la tine și vei plăti. Lasă-mi prieteni in pace, familia și pe mine! Nu vreau sa l-ai aud de tine. In caz ca, nu o sa mai fi aici. Te voi caută chiar dacă trebuie sa fac ultimul lucru. *dand cu pumnul in masa lui* Înțeles ?
Max: Da, am înțeles!
Anna: Ok, pa! *zâmbind*
•30 OCTOMBRIE•
~ORA 08:30~Anna: Uff, mai sunt 15 minute și trebuie sa ajungă la afurisita aia facultate.Unde naiba am pus chilea alea? *vorbind singura, căutând cheile*
Anna: Of, nu dinou imi vine să vărs! *mergand spre baie*
***
Anna: "De ce mă simt așa prost adică, am stări de voma și mă doare foarte rău capul. Of! Acum am și afurisita aia de școala. Fir-ar ai naibi, școala asta mai bine spus facultatea asta! După câteva minute ajung in fața facultăți. Imi iau rucsacul, și mă intreb spre clădirea unde eu am ore. Logic, Anna!"
*venind o fata spre mine*Ea: Hei, nu durează mult! Ști, sunt noua și nu prea cunosc facultatea! Imi poți spune, unde trebuie sa ajung sa depun dosarele astea?
Anna: Da, sigur te ajut!
Ea: Ce uituca mai sunt?! Eu sunt bella, iar tu trebuie sa fi... *intizand mana*
Anna: Anna! *dand mâna cu ea*
Bella : Ești foarte drăguța, fata de figuranta aia !
Anna: Deja, ai făcut cunoștiință cu Madi! Panarama facultăți!
Bella : Se pare ca da!
Anna: Las-o pe ea, hai sa te conduc la biroul ăla sa depui dosarele alea!
Bella : Ok, hai!
***
Bella: Va mulțumesc d-le director!
Directorul: Cu plăcere, la revedere!
Bella: La revedere!
~~~
Anna: Deci? Ai intrat la facultate?
Bella: Daaa! Trebuie sa urc la etajul 2 clasa 23!Anna: Serios, acolo sunt și eu!
Bella: Ce tare, suntem colege de clasa!
Anna: Știu nu e tare!
Bella: Mergem este deja târziu ?
Anna: Sigur! "Este de treaba bella, merg cu ea spre sala de clasa. Acolo fiind colegi mei enervați. Nu trece nici 2 minute ca deja profa intra. După cum am auzit azi și mâine nu facem ore, dar este obligatoriu sa mergem! După ce ca mă simt cam rău, acu' trebuie sa merg și aci' !"
Profa: Buna dimineața, copii!
Noi: Buna dimineața!
Profa: Se pare ca avem o colega noua, hai prezintă-te!
Bella: Da sigur, mă numesc Bella am 19 ani, vin dintr-un oraș destul de ciudățel. Am venit aici in Constanța pentru a face câteva cursuri.
CITEȘTI
Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~
Fanfiction✔️Cartea este aproape bazată pe viața reala ✔️ ❗️Atenție❗️ Carte mai suferă mici modificări !!!! Majoritatea din personaje sunt reale Publicată: 14 Aprilie 2018 Încheiată: toamna anului 2018 -#286 in FanFiction: 8 Octombrie 2018 -#170 in FanFiction...