❤️ Capitolul 25 ❤️

186 16 10
                                    

Din capitolul anterior:

Cristian: *luându-mă in brațe după imi șoptește* Chiar dacă as fi arogant măcar sunt arogantul tau! Ai grija, bebe!

Anna: *îi șoptesc* Voi avea! Stai calm.
Oh, da am uitat 'Te iubesc, arogantule'

Cristian: *zâmbeste*

Anna: Bye, guys! Mă întorc repede!

Ei: Bye!

Anna: "Cobor jos din apartament, după care urc in mașina. Pornesc mașina după care plec. Am mult de mers având in vedere ca locuiesc in Baia Mare. Mă tot gândesc la Cristi, o sa fie bine. Sper ca așa sa fie. Adică ce se poate întâmpla cu el. Nu cred ca se va întâmpla ceva rău. Neahh. Nu i-am spus lui Cristi ca, trebuie sa ajung acasă pentru câteva acte importante, mai exact la vechea mea casa aveam câteva foi. Cu acele foi pot intra la o facultate din Constanța și fără ele nu pot intra. Și de-aia am vrut sa vin acasă. Am foarte mult de mers. Cam vreo 5 ore. Dar asta e. Sper să-mi ajungă benzina asta."

#După 5 ore

Anna: "Ajung in sfârșit in casa, in care eu locuiam, bine zis locuiam. Imi este dor de acesta localitate pot spune. Atâtea amintiri, cu colegi mei mirobolanti. Nu i-am uitat. De fiecare data când ajungeam la școala târziu ei mă apărau și le spuneau profesorilor ca am probleme și desigur ca, profesori mei mă iertau. Este imposibil ca in fiecare școala sa nu existe câte-o 'Regina Școlii', exact la fiecare școala exista nu are cum sa nu existe. In școala, in care facem parte era ea, fata care se credea stăpâna clasei, 8 sau 9 ani de chibzuiala pot spune ca era chiar enervanta. Avea multe impresi ca ea este nepoata directorului și ea comanda fiecare școala. Așa credea ea. Ea era Jessica. Se credea doar mare pentru ca se culca cu toți băieți. Dar nu cu el, era acel băiat minunat pe care toate fetele il vor, el era Max (nu Max de pe YouTube), era perfect din punctul meu de vedere. Toate fetele stăteau la picioarele lui. Dar el aștepta aceea fata perfecta, Jessica nu avea șanse cu el. Deși sa spunem ca a ajuns cumva in patul lui. Sa zicem. Nu prea știu, din câte am auzit eu la școala. Deja uitasem ce am vrut sa spun. A da, despre Max era bine-făcut. Era brunet cu ochii căprui-verzi. Locuia la câteva case de lângă a mea. Ce pot sa spun era bine, prea bine. Nu am avut șanse cu el. Pentru ca in calea mea stătea ea, Jessica. De fiecare data când încercam sa vorbesc cu el, se bagă ea mereu, tipic ea. Țin minte și acum când eram la școala, intr-o zi de miercuri din câte știu eu. Eu stand in a treia banca de la mijloc cu o veche prietena. El stand cu prietenul lui Tomm in prima banca de la geam. Pot spune ca eram aprope. Am spus 'pot'.
Avem atunci ora de muzica. Profa cânta, iar noi o ascultam. Pe naiba o ascultam. Butonăm telefoanele pe sub băncii. In fine. El scrisese într-un mic bilețel "Hei, sunt Max. Ești foarte drăguța. N-ai vrea sa ieșim împreuna? Aștept răspunsul in pauza"... Acel bilet mergea din mâna-n mana , pana când ajunge la mine de ce oare nici eu nu știam. Așa ca, eu fiind curioasa il deschid și-l citesc. Zâmbesc puțin, dar nu mi se părea un gest sa leșin . Nu prea avem cine stie sentimente fata de el. Adică 40 % din mine il iubea, restu nu. In aceea pauza, mergeam la dulap ca orice eleva. Imi asez cărțile si când vreau sa închid dulapul ce sa vezi era Max. Cu o fata cam perversa pot spune. Așa ca ii spun simplu 'Ce vrei?' , la care el Răspunde 'Cum ce vreau, Anna? Vreau sa ieșim împreuna?'. Eu nervoasa fiind ii răspund "Sa ieșim? Tu chiar crezi ca voi iesi cu tine, după care sa mă bagi la tine-n pat după sa faci ce vrei cu mine. Nu! Eu nu sunt ca celelalte fete pe care tu le-ai adus in patul tau"... El Răspunde: "Cumva tu mă ignori ? Multe fete ar vrea sa fie cu mine. Iar tu nu? Nu mă Mir ca ești atât de plictisitoare."
In acel moment devin prea nervoasa trântesc usa dulapului după ii spun: " Eu plictisitoare? Nu cred! Poate tu ești prea prost să-ți dai seama. CREZI CA DACĂ IMI DAI UN SIMPLU BILET, VOI LEȘINA? ASTA DOAR IN VISELE TALE. CRED CA MAI BINE ȚI-AI LUA TALPSITA ȘI AI PLECA DIN FATA MEA. ȘTI? Mă cam enervezi! Ști ceva dacă nu pleci tu voi pleca eu! Mai bine săruta-te cu dulapul , ști săruta bine. Eu nu știu dar tu imi vei spune și gașca ta de plictisitori și aroganți!''

Zis și făcut am plecat. Neuitând-mă in spatele meu. Știu, chiar dacă-l plăceam puțin asta nu înseamnă ca mă poate juca pe degete, adică pana mea dar mna. Știu, stiu arată bine dar, nu are șanse cu mine. El crede ca dacă voi accepta voi face și dragoste cu el dar nu. Se înșela."

Trec peste amintirile mele neplăcute din Liceu. Reîntorcandu-mă la realitate. Așa ca mă apuc și cotrobăi prin toată casa sa caut acele acte. Într-un final le găsesc și le pun in mașina, mai exact pe bancheta din spate.

Chiar dacă am găsit actele, vreau sa mă stau prin orașul meu, desigur mâine de dimineața voi merge in Constanța.

*Trecem peste noapte asta, nu prea este nimic interesant. Trecem direct dimineața*

🔅 THE NEXT DAY 🔅

Mă trezesc cam greu datorită faptului ca deșteaptă de mine a uitat sa-și pună ceasul sa sune. Când mă uitasem la ceas era deja ora 09:00. Având o ora la dispoziție de a mă trezi și pregăti. Fiindcă am un drum lung. De ce? Pentru ca la ora 14:00, trebuie sa depun actele pentru facultate. Așa ca nu mai stau pe gânduri și ma ridic din pat și început să-mi fac așa zisa "rutina de dimineața", acesta consta in spălarea pe fata și acel duș, le știți și voi.
După care imi aleg câteva haine comode gen:

Imi asez parul dupa care servesc un mic dejun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi asez parul dupa care servesc un mic dejun. După care plec, desigur neuitând să-mi iau lucrurile și toate cele.

#Dupa 3 ore.

Anna: "Ajung foarte repede in Constanța. Deși am mers foarte repede.
Ajung in fata blocului, unde erau băieți. Imi aleg toate actele importante, după care închid usa de la mașina și urc in bloc. Ajungând la apartamentul respectiv. Cotrobăiam in geanta pentru a-mi lua cheile. Deschid usa imi asez toate foile pe masa din Bucătărie. Urcând sus la Cristinelul meu, am impresia ca la ora asta el doarme. Așa ca urc scările, era in camera lui am impresia ca dormea. Așa ca intru și acolo il văd pe el dormind liniștit. Însă sub pătura am zărit încă o persoana. Mă apropii, încet nefăcând gălăgie. Mă apropii din, ce in ce mai tare, inima bătea tot mai tare. Cristi nesimțind nimic, adică chiar nimic. Punând pana pe colțul paturi acolo o văd pe....

Hmm, oare cine este sub pătura. Scrieți in comentarii. Scuzati-mi Greșelile

Și nu uitați de vottt. ❤️

                  PACE ȘI IUBIRE

Editat: Dacă sunteți aici fete/băieți care va cheamă Maria, Mariana, Marian etc

Va doresc la mulți ani!!!

Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum