Din capitolul anterior...
E: Ce ești trist cumva? *spun eu*
C:Nu! Chiar mai bine de atât !
E: Hmm!! Asta credeam și eu!
E-eu am crezut ca te-ai schimbat dar m-am înșelat...
C:Tu mai schimbat din bine-n rău !
E:Tot eu am fost aia care te-a schimbat? Eu am fost aia care ti-a interzis sa nu mai fim împreuna ? Eu am fost aia care a plâns după tine! Nu vreau sa te mai văd! Du-te la Irina ta și linge-te cu ea! Nesimțitule! *tipand la el*
C:Ai plecat înapoi in Londra să-ți faci viața cu Toți prosti și mai părăsit sa te lingi cu alți, de-aia mi-am găsit o prietena! *tipand*
E: Să-ți fie Rușine ! Nu vreau sa te mai văd niciodată! *plecand *
C: *plecand spre mare*Cristian p.o.v
V:Frate, ce a fost in mintea ta când i-ai spus acele cuvinte? Tu ești zdravăn ?
E:Nu știu nici eu, a spus ca nu vrea sa mă vadă niciodată !
V:Lasă frate acum ești cu Irina fi fericit cu ea!
E:NU O IUBESC PE IRINA o iubesc ca pe o simpla prietena !
V:Ce? Wtf? Tu ești cu ea doar pentru a trece peste Anna?
E:Da frate! Ea nu e conștientă de ce sunt împreuna cu Irina!? Doar pentru a trece peste relația pe care am avut-o cu ea! Eu pe ea o iubesc ! S-a schimbat atât de mult, este atât de perfectată și frumoasa ! Este matura de acum in colo! Când a țipat la mine eram atât de nefericit dar pe departe și fericit ca s-a reîntors in Constanța ...Oare a venit pentru mine? Sau pentru familia ei? Vrea se ne împăcăm dinou? Mă iubește ? Vlade prea multe întrebări și prea putine răspunsuri !
V:Dacă o iubești lupta pentru ea ! Eu am luptat destul pentru Florina dar nu a știut cum să mă prețuiască ...Dacă tu o iubești pe Anna lupta pentru fericirea voastră și dragostea voastră ! O sa încerc sa te ajut, voi merge după ea și o sa încerc sa va împacAutor p.o.v
După ce au vorbit băieții au plecat acasă. Cristian a mers in apartamentul lor , iar Vlad după Anna să vorbească cu ea...
Vlad a ajuns la apartamentul ei , după care a ciocănit la ușa ei și a răspuns tatăl Annei.
T:Ce dorești? *spune el serios*
V:As dori sa vorbesc cu Anna dacă se poate ! *spune el*
T:Imediat, Anna ! *strigând la ea*
A:Imediat cobor! *tipând *Anna coboară jos după vine la ușa de la intrare
A: "Oare ce caută Vlad aici? De ce a venit?" Da , Vlad ce s-a întâmplat ? *spune ea*
T:Du-te și vorbește cu el poate e important! *plecand in sufragerie*V:Uite Anna , eu am venit la tine pentru ca vrea sa vorbim despre relația ta cu el.
A:Nu putem vorbi aici hainde undeva!
V:Ok, mergem?!
A:Da! *spune ea*
Au mers afara pentru a putea vorbi
V:Te ascult , spune!
A: Eu cu fratele tau aveam o relație cam ciudată , după cum ști și tu, dar pana intr-o zi când ne-am apropiat și mai mult. Începeam sa ne iubim din ce in ce mai mult dar pana acum 4 ani când Crizia sora ta mi-a interzis să ne mai vedem. Eram atâta de suparata încât nu am mai vrut sa am vreo relație cu nimeni. Îl iubeam pe Cristian și încă îl iubesc dar sentimentele mele fata de el sunt cam ciudate. El crede ca eu am plecat in Londra pentru ca nu îl mai iubesc, dar se Înșeală.
V:Crede-mă in ziua, in care tu ai plecat a fost distrus ba chiar s-a dus la un bar a băut foarte mult. Am mers după el împreuna cu tata și Crizia. El a țipat foarte mult la ea. După a plecat singur acasă, nici in ziua de azi nu a mai vorbit cu ea...
A:După despărțirea de el, am suferit mult. Nu dormeam cu săptămânile, mergem la școala distrusă. Am fost internata la spital, nu vorbeam cu nimeni.Cel mai greu mi-a fost când m-am împăcat cu ideea ca nu mai este lângă mine. Aveam nevoie de el, de zâmbetul lui , de corpul lui. Lângă el mă simțeam protejata de fiecare rău. *incepând să plangă*. Mi-a luat destul de mult timp pentru a trece vreo 2 ani. L-am văzut in poze cu Irina era atât de fericit. Oare e fericit cu ea? O iubește ? Este atras de ea? Vlade prea multe întrebări și prea puține răspunsuri!
V: " Wtf? Ăștia doi sunt făcuți unul pentru altul chiar aceeași propoziție a spus-o și Cristian" Exact asta a spus și Cristi...Voi 2 nu va dați seama sunteți legați unul pentru altul !
A:Dacă eram predestinați sa fim împreuna, de ce nu suntem?
V: Pentru ca, nu luptați unul pentru altul !
Tu ești suparata, la fel și el! Ar trebui sa fiți cel mai tare cuplu , dar voi ce faceți stați și suferiți unul după altul... *spune el serios*A: El este cu Irina !
V: " Săi spun ca fratele meu nu o iubește cu adevărat pe Irina ? Nu mai bine nu ii spun" Nu contează voi doi trebuie sa fiți împreuna orice ar fi!
A:Ușor de zis, greu de făcut !
V:De ce e greu, Anna ? Voi doi nu știți sa luptați pentru relația voastră ! Dacă nu faceți nimic din ce in ce vă despărțiți mai mult...
A:Spune, tu domnul Perfecțiune. Ce ar trebui sa fac?
V:Sa te duci la el și sa vorbiți !
A:Las-o balta oricum nu o sa funcționeze !
V:Cum vrei? Eu ți-am spus ce am avut de spus acum e rândul vostru sa acționați !
A:Mda...mă rog ! Trebuie sa plec, mâine am cursuri de dans .
Cam atât a fost. Sper sa va placa
NexT la 10 voturi.
#999_cuvinte
Scz pt greșeli ❤️ PACE
CITEȘTI
Fata Visurilor|| with Christian Munteanu and Anna Zak ~ FanFiction ~
Fanfiction✔️Cartea este aproape bazată pe viața reala ✔️ ❗️Atenție❗️ Carte mai suferă mici modificări !!!! Majoritatea din personaje sunt reale Publicată: 14 Aprilie 2018 Încheiată: toamna anului 2018 -#286 in FanFiction: 8 Octombrie 2018 -#170 in FanFiction...