-Alo?
-Fulya ÖZÇETİN'lemi görüşüyorum.
-Evet,benim.
-Ben Murat GÜVEN.Dağhan kolejinden arıyorum.Girmiş olduğunuz sinavda Dağhan Kolejini kazandiniz.
-Gerçekten mi.Teşekkür ederim.
-Yarın okulumuza kayıt olabilirsiniz.
-Tamam.Yarın okula gelip kaydımı yaptırırım.Teşekkür ederim.İyi günler.
-İyi günler Fulya Hanım.
Telefonu kapattıktan sonra havalara uçtum.Sonra da yakın arkadaşım Ecem'i arayıp buluşacağımızı söyledim.Ecem de kabul ettikten sonra yurda yakın olan kafede buluşmak üzere yola çıktım.İçim içime sığmıyordu.Hayallerimde olan okulu kazanmıştım ve yarın okula kaydolup başlayacaktım.
Kafeden içeri girdiğimde Ecem'i görür görmez hemen yanına gittim.Ecem'e sarıldıktan sonra okulu kazandığımı hemen söyledim.
-Bak,ben sana söylemiştim okulu kazanacağına.
-Evet,çok mutluyum.
-O zaman yarın birlikte okulumuza gidip kaydını yaptırırız.
-Tamam.
Ecem'le biraz daha sohbet ettikten sonra ben yurda gittim.Ecem'de işine devam etti.Yurda gidince arkadaşlarıma okulu kazandığımı söyledim.Hepsi okuldan gideceğimden dolayı çok üzüldü.Beni tebrik ettikten sonra akşam yemeğine gitmek üzere aşağı indik.Ecem'de işten yeni gelmişti.Birlikte akşam yemeğini yedikten sonra odamıza çıktık.Ecem okulu geçen yıl kazandığından dolayı bize okula anlatmaya başladı.
Ertesi gün olunca Ecem'le birlikte okulumuza gitmek üzere yola çıktık.Durağa geçtikten sonra otobüse binip okula gittik.Okula geldiğimizde önce Murat Hocanın odasına çıktık.
-Merhaba,ben Fulya ÖZÇETİN.Kayıt yaptırmak için gelmiştim.
-Hoşgeldiniz.Kayıt yaptırmak için aileniz gelmedi mi?
-Ailem ben küçükken öldüler.Yurtta büyüdüm.
-Öyle mi.Gerekli belgeleri alabilir miyim.
-Buyrun,burada gerekli belgeler var.
-Peki.Hemen kayıt yapalım.
Bir süre daha bekledikten sonra Murat hoca sosyal aktivitemi sordu.Ben de sesimin güzel olduğundan dolayı müziği seçtim.Sınıfımı ve numaramı söyledikten sonra Ecem'le sınıfımıza çıktık.Sınıfa girince derse biraz geç kalmıştık.Hocadan özür diledikten sonra hoca beni sınıfla tanıştırdı.Ecem'in yanına oturdum.
Sınıfa göz gezdirirken çoğu kişinin dersle ilgisi olmadığını gördüm.Ecem'in anlattığı kadar varmış.Teneffüs olunca bazı arkadaşlarla tanıştım.Öğle olunca da birlikte öğle yemeğine indik.Öğle yemeğinden sonra okulu gezmek amacıyla müzik sınıfına gittik.O esnada içeriden keman sesi geldi.Ecem "Okulun yakışıklılarından biri ve benim arkadaşım" diye fısıldadı kulağıma.Keman çalması bitinceye kadar dinledik.Sonra da Ecem " Woow süper çaldın" dedi.O da gülümsedikten sonra "Teşekkür ederim" dedi.Ecem beni işaret ederek "Fulya , okula yeni geldi." onu işaret ederek de "Ege , çok iyi keman çalar" dedi.Ege elini uzatarak "Hoşgeldin Fulya" dedi.Ben de elimi uzatarak "Hoşbulduk" dedim."Biz gidelim.Daha çok gezecek yer var."dedi Ecem.Vedalaştıktan sonra bahçeye çıktık.
Okul çıkışı olunca da birlikte bir mağazaya gidip okul kıyafetlerini aldık.Biraz daha gezip yurda gittik.Akşam yemeğini de yedikten sonra odamıza çıktık.Arkadaşlarla biraz daha konuştuktan sonra uyuduk.Sabah olunca yeni okul kıyafetlerimi giydim.Birlikte durağa geçip okula gittik.Otobüsten iner inmez hızlı hızlı yürümeye başladık.Çünkü çok yağmur yağıyordu.Yürürken bir anda yanımdan hızlı motosiklet süren biri geçti.Yerler ıslak olduğundan baştan aşağı su içinde kaldım.Islanmamla çığlık atmam bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KADERİ ( THE FATE OF THE LOVE )
Teen FictionHayatları birbirinden farklı iki gencin imkansiz aşkı...