BÖLÜM-8-

141 28 2
                                    

Multimedia KEREM.

Ne çalacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu.Düşünürken Kerem bir anda "Hocam daha bekleyecek miyiz?" diye sordu.Hoca da bana dönerek "Ne söylemeyi düşünüyorsun Fulya?" diye sorunca "Akdeniz Akşamları" diye cevapladım.Sonra da çalmaya başladım.

"Akdeniz akşamları bir başka oluyor

Hele birde aylardan temmuz ise bambaşka

Sahilde insanlar kolkola sımsıcak

Coşmamak elde mi böyle bir akşamda

İşte ben böyle bir akşamda aşık oldum

İşte ben böyle bir akşamda aşık oldum

Aşık oldum...

Gün doğmadan deniz, deniz daha bembeyazken çıkacaksın yola

Kürekleri tutmanın şehreti avuçlarında içinde bir iş yapmanın saadeti

Gideceksin balıklar,balıklar yoluna çıkcak karşıcı,sevineceksin

Dağları silkeledikçe deniz gelecek eline pul pul

Ruhları sustuğu vakit martıların kayalıklardaki mezar taşlarından birden bire kıyamettir kopacak

Deniz kızları mı dersin,anlar mı dersin,bayramlar seyranlar mı,gelin adayları,teller duvaklar akasyalar mı?

Hey ne duruyorsun be!

At kendini denize!

Geride bekleyenin mi var?

Aldırma görmüyor musun her yanda hürriyet

Yelken ol,dümen ol,balık ol,su ol

Git gidebildiğin yere

Akdeniz akşamları..."

Şarkım bittiğinde herkes alkışladı ve güzel sözler söyledi.Kerem ise etrafına bakarak umursamayarak alkışladı. Hoca işinin olduğunu söyleyerek bizi serbest bıraktı.Biz de Ecem'le bir köşede oturduk. Ecem "Çok güzel söyledin." dedi. Ben de teşekkür ettikten sonra Ecem sürekli bir şey söylemek ister gibi yerinde kıvranıyordu. Ben de "Hadi söyle Ecem.Dilinin altındaki baklayı çıkar." dedim.Ecem "Şeyy... Fulya... Söyleyeceğim ama kızmak yok.Tamam mı?" dedikten sonra "Off.Tamam.Hadi söyle." dedim.Ecem "Kerem sürekli sana baktı şarkı söylerken." dedi. Ben de "Ya yeter Ecem.Kerem Kerem ne!Benden mi hoşlanacak?Taktın kafana Kerem'i ya.Yok öyle bir şey tamam mı? dedim.Ecem "Üff.Tamam ya.Ama bu konu burada kapanmayacak." dedi.Bir süre daha konuştuktan sonra zil çaldı.

Öğle yemeğine indik.Yemek yerken Ege yanımıza geldi.Selamlaştıktan sonra yemeğimize devam ettik.Ege "Çıkışta bir şeyler yapalım mı?" diye sordu.Ecem "Olur." dedi.Ben de "Tamam" dedim.Ecem "Sinemaya gidelim mi?" diye sordu.Bizde onayladıktan sonra yemeğimizi bitirip ayrıldık.

Okul çıkışı olunca Ecem'le birlikte bahçede beklemeye başladık Ege'yi.Bir süre sonra yanında bir kız ile yanımıza geldi.Selamlaştıktan sonra Ege "Kız kardeşim Almina." diye tanıştırdı bizi.Biz de tanıştıktan sonra Ege "Almina'yı eve bıraktıktan sonra sinemaya geçeriz." deyince "Almina gelmeyecek mi?" diye sordum.Almina "Hayır.Gelmeyeceğim." dedi.Ben de "Eğer işin yoksa bize katılabilirsin." diye söyleyince Ecem "Bence de sende gelsene." dedi.Almina kabul ettikten sonra Ege'lerin arabasına doğru gittik.Şoför kapıyı açtıktan sonra hepimiz bindik ve sinemaya doğru yola çıktık.Ben "Kaçıncı sınıftasın Almina?" diye sordum.Almina "Lise 1" dedi.Bir süre sonra sinemaya geldiğimizde arabadan indik ve sinema salonuna doğru yürüdük.

Hangi filme gidelim diye düşünürken Almina "Bence 'Hayat Güzeldir' filmini izleyelim.Çok komik bir film." dedi.Hepimiz onayladıktan sonra Ege biletleri aldı.Biz de mısırları aldıktan sonra yerlerimize oturduk.Sırasıyla Ege,Almina,ben ve Ecem yan yana oturduk.Film çok eğlenceliydi.Sinemadan çıktıktan sonra konuşa konuşa arabaya doğru yürümeye başladık.Ecem "Çok güzeldi ya.Çok güldüm." dedi.Almina "Bence de." dedi.Ben de "Bir daha tekrarlay..." sözümü bitiremeden adımın söylenmesiyle arkamıza döndük.Gördüğüm kişi ile şok oldum.

AŞKIN KADERİ ( THE FATE OF THE LOVE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin