Bana kafa tutmak neymiş herkes öğrenecek.
Özgür'ün Ağzından
Ecem ile 6 aydır sevgiliydik.Fakat bunu kimse bilmiyordu.Çünkü bunu Kerem bilmiyordu.Kerem bilse beni gruptan atardı ve Fulya ile yakın arkadaş olduğundan Ecem'e zarar verebilirdi.Bunu daha önce çok yakın dostumuza yapmıştı.
Ecem ile okulun arka bahçesinde buluşacaktık.Arkaya bahçeye gittiğimde biraz daha bekledikten sonra Ecem de geldi.Ecem'e "Nasılsın Ecem" dedim.Ecem de "İyiyim , sen nasılsın?"dedi.Ben de iyi olduğumu söyledikten sonra bir süre daha konuştuk.Ecem'in bir anda sorduğu soru karşısında ne diyeceğini bilemedim.
-"Ne kadar daha böyle gizli gizli buluşacağız.Artık her şeyi Kerem'e söylemelisin.Neden seni gruptan atsın ki sonuçt..." cümlesini tamamlamasına izin vermeden "Olmaz , söyleyemem.Hem Fulya ile yakın arkadaşsınız.
-Fulya ile yakın arkadaş olsam ne olacak ki?Kerem ile Fulya arasında ne var?
-Bir şey yok.
-O zaman sorun ne?
-Sorun yok.
-Benden bir şey saklıyorsun.Eğer böyle bir şey vars...
-"Hayır.Sadece Kerem , Fulya'yı ara..." cümlemi tamamlayamadan Kerem'in sesiyle o yöne döndük.
-Ne oluyor burada Özgür?
-Hiç , sadece öyle konuşuyorduk.
-Ne konuşmasından bahsediyorsun?
-"Abi hiç öyle konuş..." cümlemi tamamlayamadan Ecem lafa atladı.
-Yeter artık.Bu oyuna son ver artık Özgür.Biz sevgiliyiz Kerem.Ben ve Özgür birbirimizi seviyoruz.
-"Bu ne demek oluyor Özgür!" Kerem"in sesi çok öfkeli ve yüksek çıkmıştı.
-Abi , biz sevgiliyiz.Bunu sana söylemedim.Çünkü kabul etmeyecektin.
-"Yeter artık Özgür! Bunu bana yapmayacaktın.Bunu bize yapmayacaktın Özgür." Kerem cümlesini tamamladığı gibi arkasını dönüp gitti.Ecem'e dönüp "Ne yaptın sen?!" diye bağırdıktan sonra Kerem'in peşinden koşarak gittim.
Kerem'i ön bahçede gördüğüm gibi kolunu tutarak "Beni dinlemelisin." dedim.Kerem arkasını dönüp önce koluna sonra bana baktı.Bir şiddetle kolunu kendine doğru çektikten sonra "Sen bana ne söyleyebilirsin ki!" dedi.Herkes bizim etrafımızda toplanmaya başlamıştı bile."Önce beni bir dinle istersen.Sonra da ne yaparsan yap artık." dedikten sonra tam karşıma geçip "Bunu bana yapmayacaktın Özgür.Benim arkamdan böyle bir şey yapmayacaktın.Ali'nin yaptığı gibi sen de sırtımdan vurdun beni."dedi.
-Abi , çok söylemek istedim ama söyleyemedim.Çünkü kabul etmeyecektin.Bırakmamı isteyecektin.Ben onu seviyorum.
-Nereden biliyorsun kabul etmeyeceğimi.
-Çünkü Ali'ye de aynısını yaptın.
-Ali'nin olayı farklıydı.
-Peki , sana başında söylesem kabul edecek miydin?
-Evet , edecektim.
-Hayır , kabul etmeyecektin.
-"Beni bu kadar duygusuz mu sandın." dediği gibi suratımın ortasına yumruğu geçirdi.Ben de ona yumruğunu geçirdiğim gibi Fulya ile Ecem de gelmişti.
-"Durun , ne yapıryosunuz? " Fulya bizi ayırmak için aramıza girdiği gibi Kerem yanlışlıkla yumruğu sol yanağına geçirdi.O esnada Fulya yere yığıldı.Ecem çığlık attığı gibi yanına çöktü.Fulya bayılmıştı.Kerem ise hala şok içindeydi.O esnada Ege kalabalığın içine daldı."Ne oldu burada?" dediğinde Ecem de ağlayarak "Yumruk yüzüne geldi." dedi. Ege kucağına aldığı gibi götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KADERİ ( THE FATE OF THE LOVE )
Teen FictionHayatları birbirinden farklı iki gencin imkansiz aşkı...