První Večer V Bradavicích

1.4K 89 3
                                    

V nebelvírské společenské místnosti bylo útulno a v krbu praskal oheň. Zdi byly vymalovány v rudo-zlatých barvách. Mariana sebou práskla do křesla stojícího v rohu. Okamžitě se k ní nahrnuli Poberti.
James, který se z minulosti nepoučil, chtěl odhrnout dívce vlasy z obličeje a dát ho elfce za ucho. Jelikož elfové byli loveni, nechtěla dívka sebe a svoji babičku zatáhnout do zbytečných potíží. Mariana však měla až moc dobré reflexy. Třískla Jamese po ruce, až to křuplo.
,,Promiň," zamumlala dívka a okamžitě mu ruku napravila.
James se zamračil a se Siriusem v patách odešel. Remus na chvíli zaváhal. Vrhl na mladou elfku pohled, který jasně říkal Proč to děláš? Tento smutný pohled mladého vlkodlaka lučištnici zasáhl do srdce a udělal v něm velkou trhlinu. Dívka posmutněla a zamyšleně sledovala odcházejícího chlapce.
Marianě se draly slzy do očí. Vyskočila z křesla a rozběhla se do prava, kde měla mít ložnici.
Na jedněch dveřích bylo napsáno: Lily Evansová
                 Lucy Smithová
                Melanie Sauninová
                Mariana Rose Carseová
Opatrně zaklepala na dveře.
,, Dále" ozvalo se za dveřmi.
,, Ahoj, '' pozdravila nesměle nově příchozí.

,,Ahoj! Ty muýsíš být Mariana. Já jsem Lucy!" vyskočila z postele energická hnědovláska.  
Lucy Smithová byla středně vysoká dívka s tmavě hnědými vlasy a  hnědýma očima. Na opáleném obličeji jí svítily plné, srdcovitě vykrojené rty. Soudě podle pyžama, které měla dívka na sobě, se právě chystala jít spát. Nebo spíše prokecat celou noc.

Melanie Sauninová se na ni plaše usmála, ale elfka nepochybovala, že až se lépe poznají, bude velmi upovídaná. Tato dívka měla světle hnědé vlasy a zářivě modré oči. Pleť měla narozdíl od Lucy bledou a rty nevýrazné. Úzké obočí akorát podtrhovalo její ostře řezanou tvář, včetně výrazných lícních kostí.

S Lily už se znala, takže tu pro ni byly nové jen tyhle dvě tváře. A pak ještě zbytek bradavických studentů až na pár vyjímek.

,, Dobrou noc " řekla po půl hodině povídání Lily.
,, Přesně" souhlasily dívky.

Dnes to byla taková kratší Kapitola. Snad se vám líbí a já se s vámi loučím.
               Ami😊

ELFKAKde žijí příběhy. Začni objevovat