,, Mariano Rose Carseová! Vstávej! " křičela Lili své kamarádce do ucha.
,, Ještě chvíli mi dej, s plesem si starosti nedělej," zaveršovala rozespalá dívka.
,, Ples je za týden a vyučování dnes! "
Mariana něco nesrozumitelně zahuhlala a překulila se na druhý bok.
,, Nedáváš mi na výběr. Aquamenti! "vykřikla rusovlasá dívka sklánějíc se nad postelí své kamarádky.
,, Já tě asi zabiju Lili. Ale až později," zahuhlala Mar do polštáře.
,, Co se stalo? "zeptala se Lil se starostlivým výrazem ve tváři.
,, Chci spát."
Lili srhla ze své kamarádky peřinu.
Na to Mar zareagovala.
Vystřelila z postele a peřinu si chytla.
Nebyla to nemoc, jak se prvně Lili obávala.
Byla to obyčejný lenost.
,, Mcgonagalová by se asi netvářila moc nadšeně, kdybys na hodinu dorazila v pyžamu. To bys pak měla školní trest, a já pochybuji, že by se ti chtělo trajdat po Zapovězeném lese, a hledat nějakou bylinku. Po třech hodinách v lese by ti Křiklan poslal patrona s tím, že tu kytičku už dávno má, "šklebila se Lili.
,, Ta Mcgonagalová mi vadí. Trajdat po lese? Proč ne! Ale znám i lepší způsoby, jak prožít večer."
,, Tak do pěti minut ve společence, "povzdychla si Lili, a vyšla z ložnice.Mariana něco nesrozumitelně zahuhlala a došourala se do koupelny.
Po základní ranní hygieně si oblékla těsnou školní uniformu.Při tom si mimoděk vzpomněla na Gustava.
Vždycky jí vázal kravatu.
Proč si na to vzpomněla až teď?
A pásek jí vždy utahoval, jako by to byl korzet.
Při té vzpomínce, jak ze sebe jednou vyhodila oběd jedné muréně do skříně, když jí utahoval pásek, se musela rozesmát.
Pak měla školní trest...
Za myšlenek stejného či podobného rázu dospěla pomalým krokem až do společenky.
,, Máš třicet sedm vteřin zpoždění, "lamentovala Lili.
,, Je mi to mooc líto, slečno Jestli jsi nedochvilná tak si mě nepřej!" prohlásila ironocky Mariana.
Lili si odfrkla a rozešla se k východu ze společenky. Mariana ji následovala.
Prošly obrazem a svižným krokem (který elfce nedělal nejmenší problém) se vydaly na snídani.
Ve Velké síni bylo narváno, takže se dívky vmáčkly mezi své dvě spolubydlící.
,,Jak se vyspala naše Šípková Růženka?" zeptala se s úšklebkem Melanie.
Mar naklonila hlavu na stranu, pozvedla jeden koutek úst a řekla: ,,Dobře. Akorát mě tady Ariel vzbudila," prohlásila vyčítavým tónem.
Pak se zadívala na rozvrh.
,,LILIANO EVANSOVÁ!! JÁ TĚ ZAVRAŽDÍM!! VSTALA JSEM, ABYCH NEMĚLA TREST OD MINNIE, A JÁ MÁM ZATÍM PRVNÍ HODINU RUNY!!" vřískla elfka a z očí jí šlehaly blesky, ačkoliv byl jejím hlase slyšet nepatrný náznak smíchu.,,Slečno Carseová, máte školní trest. Na spolužáčky se neřve," ozval se za Marianou chladný hlas profesorky přeměňování.
,,V osm se hlaste u pana Filche."Sotva profesorka odešla, dostaly Lucy, Lili a Melanie brutální záchvat smíchu a kdykoliv pohlédli na naštvanou kamarádku, začly se smát ještě víc.
,,Mudlové tomu říkají karma!" vykřikla Lili když se na pár vteřin konečně přestala smát.
Ano lidičky, po půlroční pauze jsem tu opět s novou kapitolou!
Nemůžu slíbit pravidelnost, ale jedno vám slíbit můžu. Další kapitola vyjde dřív než za půl roku.
Užijte si Silvestra!
Ami
ČTEŠ
ELFKA
Random15ti letá Mariana žije se svou babičkou ve Francii. Studuje školu v Krásnohůlkách. Jednoho dne jí však dojde dopis z Bradavic. Dokáže i před zvědavými Poberty ukrýt své pravé já? A co její srdce? Jak dlouho vydrží bez lásky, kterou ji až doposud p...