Mariana se vzbudila a pohlédla na budík. 00:15. Dívka málem vyletěla z kůže. No co. Půjdu si zastřílet, pomyslela si.
Vzala své tři kufry, koště a vyletěla otevřeným oknem ven.
Možné je, že se divíte, jak to s těmi kufry dokázala.
Jeden jí visel na zádech, a další dva byly přivázány každý k jedné noze dívky.
Obletěla hrad. Byla tam travnatá rovina, jako stvořená pro lukostřelbu.
Byla ještě celkem tma.Po dvou hodinách lukostřelby se dívka pomocí svého koštěte dopravila zpět do hradu.
Mariana poznala, že snaha usnout by byla jen ztráta času, proto sešla do společenky.
Z kapsy si vyndala sirky a zapálila oheň v krbu.
Rozvalila se na pohovku před krbem, a i když si to nechtěla přiznat, usnula.
Tuto noc jí byly za celý pobyt v Bradavicích vidět uši, které byly symbolické pro elfy.
Vzbudila se o půl sedmé. Rozhodla se, že půjde vzbudit Poberty a s nimi vyrazí na snídani.
Vyšla schody, které vedly do chlapeckých ložnic.
Otevřela dveře a......... Buďme upřímní....... Málem hodila šavli.
Smrdělo to tu tak, že to ani nejde popsat.
Rozhodla se to překousnout a vkročila do pokoje/plynové komory.
Nejprve zamířila k Siriusovi.
Zatřepala s ním.
,, Pepku Námořníku, špenát ti sílu nedá. To gumoví medvídci. "
Zajímavé, pomyslela si dívka.
Přešla k Jamesovi.
,, Lilinko tlač, tlač! Dýchej! Tlač!"
Aha. To je ještě horší než Pepek Námořník. Rodící Lili. Ušklíbla se v duchu Mariana.
Došla k Peterovi.
Zatřepala s ním. Začal chrápat ještě víc než do teď. Spal dál.
Tak od toho se nic nedozvím, posmutněla.
Nakonec si nechala Remuse.
Zatřepala s ním.
,, Ne paní profesorko! Prosím, odložte OVCE. Neeeeeeeeeeeeeeeee! Prosím paní profesorko," kvílel ze spaní Remus.
Ach ti Pobertové, protočila oči v duchu.
Něco ji však napadlo.
,, Aquamenty," zamumlala.
Chlapci byli okamžitě celí mokří, ale co bylo hlavní, byli vzbuzeni.
,, Pardon, "pokrčila rameny dívka.
,, Ne vážně, Siriusi, od kdy tě zajímá Pepek Námořník?
Jamesi, vím, že sníš o krásné budoucnosti s Lili, ale pochybuji, že na ni při porodu budeš křičet.
Petere, ten tvrdý spánek ti závidím.
Reme, neboj do OVCE ti zbývají dva roky. To znamená, že nemusíš prosit Mcgonagalovou, aby je přesunula. "Kluci na ni vyvylili oči.
,, A nepůjdeme na snídani?" vrátila se k důvodu své návštěvy Mariana.
,, Jo a kluci. Jak můžete žít v plynové komoře? "Otočila se ve dveřích elfka.
,, Za pět minut ve společence," nechal se slyšet James.
,, Fajn. "
ČTEŠ
ELFKA
Random15ti letá Mariana žije se svou babičkou ve Francii. Studuje školu v Krásnohůlkách. Jednoho dne jí však dojde dopis z Bradavic. Dokáže i před zvědavými Poberty ukrýt své pravé já? A co její srdce? Jak dlouho vydrží bez lásky, kterou ji až doposud p...