Kdo jste?

1K 59 12
                                    

,,K-kdo j-jste?" vykoktala ze sebe Mariana zmateně.

,,Říkají mi Šedá dáma," pronesla tiše.

,,Už jsem o vás slyšela," zašeptala Mariana, ,,akorát že jsem vás nikdy neviděla."

,,Nedá se říct, že bych byla zrovna společenský druh člověka," pokrčila omluvně rameny a mírně se usmála.

,, Rozumím," kývla dívka. Celé jí to ale nějak nešlo do hlavy. Cokoliv četla o bradavických strašidlech, Šedá dáma byla zmiňována naprosto minimálně, a to jen v youvislosti s havraspárskými studenty.

,,A co tady děláš?" zeptala se Šedá dáma, ,,teda - nemáš být na plese?"

,,No právě že bych tam měla být, ale to by rodina Blackových nemohla být tak strašně komplikovaná," povzdechla si dívka.

,,Ale není to jen Blackovými, že?" usmála se Šedá dáma potutelně a zakmitala obočím.

,,Není. V Krásnohůlkách jsem měla přítele," rozpovídala se náhle elfka, ,,Gustava. Vždy to byl děvkař, ale měla jsem pocit, že se změnil. Že se změnil kvůli mně. Byli jsme spolu rok a půl, než mi babička oznámila, že půjdu do Bradavic. Rvalo mi to srdce, ale rozhodla jsem se to přijmout. Už jenom kvůli babičce. S Gustavem jsem to ale neukončila, protože on a moje kamarádka Michelle při mně vždycky stáli.  Věděli jsme o sobě všechno. No, a dnes mě Regulus políbil. Bylo to krásné, ale nemohla jsem. Ne kvůli Gustavovi," dopověděla dívka a rozplakala se.

,,Objala bych tě, ale to bych nemohla být mrtvá," zasmála se Šedá dáma hořce.

,,To nevadí. Stačí, že jste mě vyslechla," zavrtěla dívka hlavou.

,,Kdybys cokoliv potřebovala, najdeš mě," řekla Šedá dáma neurčitě a rozplynula se.

Mariana se zvedala zmatená. Zítra odjíždí s Poberty do Francie. Zároveň se však uvid se svými tamními kamarády.

Jak ale budou reagovat na Poberty?

                                                                                       ***

Druhého dne lítalala Mariana po pokoji už od čtyř hodin ráno. Včera byla tak unavená, že hned usnula a dnes na to doplatila nedostatkem času.

,,Co se děje?" protáhla se rozespale Lucy.  I přes veškerou energii, kterou přes den disponovala byla teď prakticky mrtvá. tak tomu bylo každé ráno. Nejvíce energie měla po ránu Lily. Toho Mariana takticky využila k tomu, aby jí Lily, která se balila včera pozdě večer pomohla s balením.

,,Na co tolik krámů?" podivila se Mel, která celé tohle představení sledovala už od začátku  z pohodlí své postele a krabičkou Bertíkových fazolek místo popcornu.

,,No přece abych si to oblečení mohla doma vymněnit za jiné a pak to na konci roku narvala do toho kufru," vysvětlila udýchaně elfka.

,,Chytré," zašklebila se Melanie.

,,Já vím," mrkla Mar sebevědomě.

,,Tak. Mělo by to být asi všechno," zavřela Lily kufr a hlasitě si oddechla.

,,Nezastřílíme si?" zeptala se Mariana a ukázala na kufry, které překvapivě nebyly plné k prasknutí.

,,Ale v životě jsem to nezkoušela," zapochybovala Lily, zatímco Mel nadšeně přikyvovala. Lucy i nadále spala.

,,Tak teď to zkusíš," mrkla Mariana a pověsila na dveře terč.


Po delší době Vás zdravím u nové kapitoly! Vzhledem k tomu, že mi blbne mobil nevím, kdy vyjde další kapitola, ale pokusím se, aby to bylo co nejdřív.

A teď popravdě, kdo si myslel, že NEZNÁMÁ OSOBA  je někdo z Pobertů??

Původně jsem tam chtěla dát Remuse, ale to by bylo hrozně předvídatelný....

Jinak Vám chci moc poděkovat za skvělé ohlasy u tohoto příběhu!!! Jste skvělí!!! 

Děkuju všem, co to čtou! Budu ráda za každý vote, pochvalu, kritiku a všechno.

                                                           Amiiiii


ELFKAKde žijí příběhy. Začni objevovat