První Den

1.4K 83 8
                                    

Když se Mariana ráno probudila, v pokoji už nikdo nebyl. Rychle si uděla svoji ranní rutinu a vydala se na snídani.
Lucy, Melanie a Lili se bavily s jinými holkami, proto si elfka sedla až na kraj stolu.
,, Pošta! "zakřičel kdosi. Byla to pravda.
Do Velké síně vlétlo neskutečné množství sov.
Mezi nimi dívka poznala babiččinu sovu pálenou.
Sova jí hodila dopis a odletěla.
Díky svým reflexům stihla dívka zachytit obálku ještě před tím, než spadla do dýňové šťávy.

Drahá elfko,
Pevně doufám, že nevyvádíš žádné maléry.
V příloze posílám peníze.
A jak se máš?
Něco ti řeknu. V sedmém patře je prázdná zeď. Když kolem ní třikrát přejdeš sem a tam a budeš myslet na tk, co chceš, tak se objeví dveře. Za nimi se nachází Komnata nejvyšší potřeby.
Pozor na svá špičatá ouška.
Ať se ti daří!
           Babi

Když blondýnka dočetla francouzky psaný dopis, vyrušil ji nějaký hlas.,, Slečno Carseová, tady je váš rozvrh, " oznámila profesorka Mcgonagalová.
,, Děkuji paní profesorko," poděkovala modroočka.

Pondělí
1. hodina- bylinkářství Havraspár
2. hodina- dějiny Mrzimor
3. hodina- péče o kouzelné tvory
4. hodina- OPČM Zmijozel
5. hodina- lektvary Zmijozel
Oběd
6. hodina- jasnovidectví Mrzimor

Úterý
1. hodina- runy Havraspár
2. hodina- dějiny Mrzimor
3. hodina- dějiny Mrzimor
4. hodina- lektvary Zmijozel
Oběd
5. hodina- lektvary Zmijozel
6. hodina- přeměňování Havraspár

Středa
Runy
OPČM
OPČM
Přeměňování
Lektvary
Oběd
Péče o kouzelné tvory

Čtvrtek
PKT
PKT
Přeměňování
Přeměňování
Jasnovidectví
Oběd
Dějiny
Runy

Pátek
Lektvary
Lektvary
Přeměňování
OPČM
Bylinkářství
Oběd
Bylinkářství
Dějiny

Mariana se pomalu zvedla a vyšla z Velké síně. Když vkročila na mramorové schodiště, uslyšela za sebou hlasité funění.
Otočila se. Za ní stála čtveřice Pobertů a s prominutím se dost debilně tlemila.
,, Ne Pottere! Dnes nemám náladu," zarazila dívka Jamese, který se ji už včera snažil přesvědčit, aby jim prozradila kouzlo, kterým na měsíc obarví paní Norrisovou, Filchovu kočku.
,, Prosím," začal škemrat i Black.
,, Ne, " odpověděla dívka a zrychlila krok směr nebelvírská věž.
,, Carseová! " Vykřikl i Pettigrew.
,, Ne! ''
,, Nedáváš mi na výběr Carseová" nasadil vševědoucí tón James.
,, Dvanácteráku, to není dobrý nápad, " varoval ho Lupin.
,, Mdloby na tebe" zamumlal James.
Mariana okamžitě spadla na tvrdý mramor, a aby toho nebylo málo, tak hlavou spadla právě na roh schodu.
Z hlavy se jí okamžitě vyvalila teplá krev.
,, Já to říkal " zamumlal Lupin.
Ozval se školní zvonek, oznamující začátek hodiny.
,, Běžte kluci. Já ji odnesu na oštřovnu." Remus ji vzal do náruče, a rychlým krokem se vzdálil od svých nejlepších přátel, kteří se rozběhli do skleníků.
,, Máš teplý kožich vlkodlaku," zažvatlala dívka, když ji Remus položil na postel.
Mladý vlkodlak zbledl.
,, Už musím jít. Po hodině dojdu."
Slíbil chlapec, a odběhl do skleníku.
Madame Pomfreyová nalila do mladé elfky několikero svých obávaných lektvarů.
Jelikož jí dnes madame Pomfreyová řekla, aby nešla na vyučování, zamířila do sedmého patra.
Když uviděla prázdnou zeď, třikrát kolem ní přešla a urputně myslela na klavír.
Milovala tanec a hudbu.
To ji naplňovalo.
Ve zdi se ukázaly dveře, kterými dívka prošla do rudě vymalované místnosti, kdy v rohu stál klavír s obrovským křídlem.
Elfka si sedla ke klavíru a začala hrát.

Ozval se školní zvonek, který oznamoval konec hodiny.
Mladý vlkodlak se spolu se svými přáteli rozběhl k ošetřovně.
,, Není tu, "informovala je Pomfreyová.
,, A kde je?" zeptal se Sirius.
,, Vim já? " Odsekla lékouzelnice.
,, Tak my zase půjdeme," rozloučili se Poberti a běželi do učebny profesora Binsse.
Peter si sedl s Remem do zadní lavice a James se Siriem si sedli do lavice vedle nich.
James celou hodinu prospal, Peter jedl pod lavicí, Sirius civěl do blba a Remus si dělal poznámky.
Takhle jim proběhl celý den.
Mariana se na obědě neukázala, a chlapci, jelikož po obědě již žádnou hodinu neměli se vydali hledat Marianu.
,, Kluci, "ozval se po hodině hledání Peter.,, Proč nepoužijeme plánek?"
Vydali se pro plánek do chlapeckých ložnic. Pozorně se na něj zadívali.
,, Je v komnatě nejvyšší potřeby!"
Zajásal Sirius.
Vyšli do sedmého patra a třikrát přešli kolem prázdné zdi. Objevili se dveře a naskytl se jim pohled na dívku, která k nim byla otočená zády a hrála pomalou, ale neskutečně krásnou melodii.
Najednou melodie ztichla a dívka se otočila.
,, Co tady děláte? "Zeptala se odměřeně.
,, Posloucháme? Že by?" Ušklíbl se James.
,, Zahraj ještě něco, " zaškemral Sirius.
,, Vám se to líbí?" Usmála se dívka.
,, Samozřejmě! Umíš i na nějaký jiný hudební nástroj? " Zeptal se Remus.
,, Jenom si řekni, '' pobídla ho.
,, Housle! "
,, Fajn. Co mám zahrát?"
,, To co jsi hrála teď."
Za chlapci se objevila pohovka a Marianě se v rukou objevily housle.
Začala hrát.

Hned jak skončila, se ozval potlesk. Usmála se.
Když zamířili k nebelvírské věži,
řekl James:,, Jdu napřed musím zařídit, kluci, vy víte co."

Mariana vyběhla do ložnice.
Holky si povídaly a nově příchozí sebou jen praštila o postel a usnula.

Ahoj všichni!
Doufám, že se vám kapitola líbila. A teď mi poraďte. Má se Mariana přidat k Pobertům nebo ne?
Budu moc ráda za vaše odpovědi.
               Ami😊

ELFKAKde žijí příběhy. Začni objevovat