חברה שלי כתבה:
נמאס לי...
נמאס לי מהכל.
מה יש לי בחיים?.. חברים? משפחה? אבא נורמאלי? אמא נורמאלית? לא.. פשוט לא..
אני נורמאלית?.. גם לא.
אני משוגעת. ומיום ליום אני מבינה את זה יותר ויותר.
נמאס לי. באלי למות. למה אני צריכה את כל זה? בשביל לראות כמה אני מפגרת? מעפנה? חסרת חיים וחברים? למה? למה כל הצער? אולי פשוט אני אסיים עם חיי וזהו?..
נמאס לי.. באמת באלי להיעלם מפה😭😭😭
כבר תקופה שהתחלתי לפקפק בדת.
מה הדת עוזרת לי? מחזקת? לא..
כל מה שקורה לי עכשיו רק יותר מוריד אותי למטה ממה שאני. וכן.. התפללתי איזה תקופה. זה עזר? גם לא.
אולי אין באמת אולוהים שם למעלה שבוחן אותי ובאמת מבין אותי? עוזר לי? מקשיב לי?
אולי בעצם הכל בולשיט אחד גדול ואנשים סתם מאמינים לזה? כן.. לפעמים אני חושבת שזה נכון. לא.. אני לא הולכת אחרי אחרים. אני פשוט מחפשת מי אני. מה אני. מה השם בכלל רוצה ממני? למה מגיע לי פאקינג לעבור דברים כאלה בגיל 15!! למה? קשה שיהיו לי חיים רגילים? חיים נורמאלים? בלי כל בשיט בצד.
זהו.. באמת באלי למות.. ועכשיו אני כותבת מהלב. ורק את האמת. כמה בנאדם יכול לחיות בשקר של עצמו?? כמה?? שנים?? חודשים?? כי אני ניסיתי.. ונכשלתי בזה. הבנתי שזה לא בשבילי כל המשחק הזה. כנראה פה התחלתי ופה סיימתי.. אין לי יותר כבר מה לעשות.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
אני כבר לילות בוכה.
מנסה להבין.. למה דווקא לי? עשיתי משהו רע למישהו? אולי אני משוגעת? יש מצב..
אבל מה שאני כן יודעת זה שפשוט לא מגיע לי לעבור את מה שאני עוברת.. או לפחות מנסה. כי לא מצליח לי.. וכבר כמה זמן שבאלי לשים לזה סוף.. אני חייבת לעשות עם עצמי משהו. לתקן. ואני מנסה.. ושוב לא עובד לי!!!
מה לא בסדר בי??? 😭😭😭
אני לא מבינה את זה וכנראה שאני בחיים גם לא אבין..
אין יותר כבר מה לעשות.
אלא רק לחכות למוות שלי.. שבטח יגיע רק עוד כמה שנים וזה גם במקרה הטוב.😭😭😭
אני משוגעת.. אני יודעת.. מוזרה? גם אני יודעת..
וזהו. סיימתי להגיד את כל מה שרציתי.. וזאת רק את האמת.😔😞אני לא יכולה לספר את כל הסיפור... אבל הנה מה שעניתי לה:
יש לי שאלה בשבילך. מה ההגדרה של נורמאלי?
אין הגדרה. כי אין אף אחד בעולם שהוא נורמאלי, שיש לו חיים נורמאליים והורים נורמאליים. אין דבר כזה, לא משנה כמה תחפשי.את צריכה להבין משהו. הדברים הרעים שקורים לך, זה לא דברים שאת עושה. זה דברים שאנשים אחרים עושים שמשפיעים עליך.
יש נטיה אנושית לאנשים לחשוב של מעשים שלהם אין השלכות. עד כמה שכל הזמן אומרים שיש, אנשים עדיין לא מבינים את זה.
ההשלכות יכולות להיות טובות והן יכולות להיות רעות.
את צריכה להבין שזה לא אשמתך.בנוסף, אמרתי לך את זה כמה פעמים. אלוהים מנסה אדם רק אם הוא הדבר המשובח ביותר, החזק ביותר, וזה שהוא יודע בוודאות שהוא יוכל לעבור את הקושי ולצמוח ממנו.
****, זה באמת נכון. תשווי את עצמך לאת העכשווית מול את של פעם. לי יש יותר חכמת חיים? מי יותר חזקה?
אני יכולה להגיד לך רק דבר אחד. אני מעריצה אותך על כך. את גדלת להיות מודל. למרות כל מה שעובר עלייך, את נשארת לעמוד.
את חושבת שכל מי שנחשב מודל לחיקוי זה זה שלעולם לא היה לו קשה? זה שמעולם לא נפל?
זה לא נכון. מודל לחיקוי זה אדם שכן נפל. אבל הוא גם ידע איך לצאת משם.
אולי את לא יודעת איך לצאת מהמצב ביש הזה, אבל את תצאי. את כל הזמן יוצאת.
YOU ARE READING
פתקים בשבילי/Notes For Me
De Todoאני מניחה שכל אדם צריך לפרוק את מחשבותיו, זה אפילו דבר נחוץ. יש כאלה שמצליחים בדיבור, ריקוד ויצירה ויש כאלה שפורקים בריצה, בהיאבקות, בדברים פיזיים. כל אחד פורק בדרך שלו. אחת הדרכים שלי היא בכתיבה. מוזמנים לקרוא ולהגיב