Αποφάσεις!?😮

6K 232 0
                                    

Αγ: Άρια..

Αρ: Εντάξει Άγγελε το κατάλαβα. Λοιπόν δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο οπότε εγώ σε αφήνω.
Πριν προλάβω να πω κάτι με ξαναφιλησε.

Αγ: Γαμώ το κεφάλι σου ρε Άρια μια φορά να με ακούσεις δηλαδή δεν γίνεται, πάντα κόντρα θα μου πας, συνέχεια με εκνευρίζεις, από αυτά που σου λέω κάνεις τα αντίθετα, αλλά ξέρεις τι; Αυτό είναι που με τραβάει σε εσένα, δεν είσαι σαν τις άλλες και ούτε πρόκειται να γίνεις, γι αυτό μου αρέσεις και γι αυτό είμαι διατεθειμένος να προσπαθήσω για αυτό που έχουμε.
Όταν το είπε αυτό το χαμόγελο μου επανήλθε. Αμέσως τον αγκάλιασα και αυτός με φίλησε χωρίς να χάσει χρόνο. Όταν απομακρυνθηκαμε φαινόταν ανήσυχος.

Αρ: Τι είναι Άγγελε;

Αγ: Απλά ο αδερφός σου αν το μάθει θα με σκοτώσει και δεν πρόκειται να με δεχτεί για φίλο. Ξέρεις πως τον έχω σαν αδερφό αλλά αν μάθει ότι εγώ και εσύ είμαστε μαζί θα με απομακρύνει και από εσενα και δεν πρόκειται να μου το συγχωρήσει ποτέ. Ειδικά αν σε πληγωσω που είναι πολύ πιθανόν γιατί ξέρεις είμαι player τότε-

Αρ: Άγγελε στο ξανά είπα ξέρω ποιος είσαι και γι αυτό μου αρέσεις, ξέρω που μπλέκω και ξέρω πως είναι πιθανόν να πληγωθω αλλά πιστεψεμε είναι καλύτερα να πληγωθώ από το να μην το νιώσω αυτό. Όσο για τον Νίκο θα το κρατήσουμε κρυφό, να δούμε πόσο θα διαρκέσει αυτό και αν είναι καλά τα πράγματα θα του το πούμε. Θα αντιδράσει αλλά θα το δεχτεί.

Αγ: Εντάξει Άρια.

Αρ: Όποτε εγώ και εσύ τώρα είμαστε-

Αγ: Ζευγάρι, είμαστε ζευγάρι αλλά κρυφό.
Στην δήλωση του χαμογέλασα.

Αρ: Ευχαριστώ που δίνεις μια ευκαιρία σε αυτό που έχουμε.

Αγ: Εγώ ευχαριστώ που με δέχεσαι έτσι όπως είμαι.

Αρ: Είσαι μια χαρά μην σε ξανακούσω να λες κάτι τέτοιο για τον εαυτό σου.
Είπα και του έδωσα ένα πεταχτο φιλί. Μετά θυμήθηκα ότι πρέπει να ου πω για τον Βασίλη και δεν ξέρω αν θα μου αρέσει η αντίδραση του.

Αρ: Άγγελε θες να πάμε σπίτι σου; Πρέπει να μιλήσουμε και για κάποια πράγματα.

Αγ: Εντάξει μωρό μου.
Είπε και μου χαμογέλασε πονηρά, ήξερα που το πάει.

Αγ: Είδες που τελικά έγινες το μωρό μου, εγώ στο ειχα πει.

Αρ: Οκ αλλά δεν χρειάζεται να μου το χτυπάς. Πάμε τώρα.

Γυρίσαμε σπίτι του Άγγελου προσεκτικά πάντα μην μας δει κανείς. Κάθισα στον καναπέ και περίμενα να καθίσει και αυτός.

Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora