Συζητήσεις & Αποτελέσματα!

5.3K 206 3
                                    

Μόλις έκλεισα την πόρτα έτρεξα στην αγκαλιά του Άγγελου και ξέσπασα σε κλάματα θέλω να βγάλω όλη την πίεση που έχω μέσα μου. Ο Άγγελος με κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του και μου χάιδευε τα μαλλιά ενώ μου ψιθυρίζει να ηρεμήσω.

Αγ: Σςςςς ηρέμησε μωρό μου όλα καλά πάει τελείωσε και αυτό.

Αρ: Πληγώθηκε έπρεπε να του το είχαμε πει.

Αγ: Το ξέρω έπρεπε.

Αρ: Όταν σε χτύπαγε τρόμαξα τόσο πολύ.

Αγ: Δεν ήταν κάτι απλά ξεσπούσε κάπως.

Αρ: Δεν είχε θέμα με την σχέση μας απλά ανησυχεί για εμένα δεν θέλει να πληγωθω νιώθει υπεύθυνος για εμένα, θέλει να με προστατέψει όπως θα έκανε ο μπαμπάς.

Αγ: Το ξέρω μωρό μου ότι σε αγαπάει και απλά επειδή εγώ έπαιζα με τις κοπέλες δεν ήθελε να καταλήξεις πληγωμένη από εμένα. Του το εξηγήσεις και κατάλαβε και τώρα είναι όλα καλά.

Αρ: Ναι δεν περίμενα να λυθεί τόσο γρήγορα και δεν περίμενα η βραδυά μας να καταλήξει έτσι. Δεν προλαβα να σε ευχαριστήσω για το δαχτυλίδι.

Αγ: Δεν πειράζει μωρό μου θα υπάρξουν και άλλοι επέτειοι, και θα είναι καλύτεροι. Λοιπόν τώρα πάμε για ύπνο να ξεκουραστείς πιεστικές πολύ σήμερα.

Αρ: Άγγελε σύντομα βγαίνουν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων.

Αγ: Το ξέρω και θα περάσουμε μαζί εκεί που πρέπει.

Αρ: Δεν θέλω να φύγω από εδώ έχω την μαμά μου, ο Νίκος μάλλον δεν θα φύγει από εδώ και από ότι φαίνεται κανείς δεν θα φύγει από την παρέα, αλλά δεν μπορώ να φύγω και να αφήσω την μαμά.

Αγ: Τότε μωρο μου δεν εχω να παω πουθενα θα μείνουμε εδώ αλλά τουλάχιστον μαζί. Θα νοικιάσω κάπου εγώ και θα μείνουμε μαζί. Και αν θες εδώ κοντά για να βλέπεις την μαμά σου.

Αρ: Εντάξει.

Αγ: Ωραία τώρα ύπνο.
Σηκωθηκαμε και πήγαμε στο δωμάτιο μου. Ξαπλώσαμε αγκαλιά.

Αρ: Καληνύχτα μωρό μου.

Αγ: Καληνύχτα.
Και έτσι παραδοθηκα στον Μορφέα.

2 εβδομάδες μετά
Τα αποτελέσματα βγήκαν και ναι περασαμε όλοι, αποφασίσαμε ότι θα μείνουμε εδώ. Τώρα θα αναρωτιέστε που είμαι. Λοιπόν είμαι στο σπίτι που νοίκιασε ο Άγγελος και μεταφέρω τα πράγματα μου. Ναι θα μείνουμε μαζί. Τα παιδιά θα μείνουν και αυτά ως ζευγάρια κάπου κοντά σε εμάς και η μαμά είναι χαρούμενη γιατί θα μένουμε κοντά.

Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant