Άνοιξε η πόρτα τις εισόδου κάνοντας θόρυβο και εμφανίστηκε ένας εκνευρισμένος Νίκος. Όχι γαμώτο τι κάνει εδώ. Σηκώθηκα από τον Άγγελο και πήγα να πλησιάσω τον Νίκο γιατί ήξερα τι θα γίνει... Από πίσω εμφανίστηκε η Μίνα που έκλαιγε. Όχι έμπλεξα και την Μίνα.
Αρ: Νίκο-
Νι: Μην πεις κουβέντα.
Αγ: Νίκο-
Νι: Εσύ σκάσε για να μην σε σαπίσω στο ξύλο. Δεν σου είχα πει να μείνεις μακριά της, σε προειδοποίησα πως αν το κάνεις να με ξεχάσεις και πώς θα σε σαπίσω στο ξύλο.
Αγ: Φίλε δεν το έκανα επίτηδες.
Νι: Δεν είμαι φίλος σου σταματά. Πόσο καιρό με κοροϊδεύετε;
Αρ: 6 μήνες.
Είπα ψιθυριστά.Νι: 6 μήνες, οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι με δούλευαν 6 μήνες.
Αρ: Εσύ φταις γι αυτό Νίκο όχι εμείς.
Νι: Άρια μην ανακατευεσαι.
Μου είπε άγρια και απότομα.Αγ: Μην της μιλάς έτσι.
Νι: Μπα θα μου πεις πως θα μιλάω και στην αδερφή μου.
Πλησίασε τον Άγγελο, εγώ μπηκα στην μέση.Νι: Κάνε άκρη Άρια γιατί δεν το έχω σε τίποτα να τσακωθω αγρια μαζί σου.
Αγ: Μην της μιλάς έτσι, μωρό μου κάνε άκρη θα το λύσουμε οι δύο μας.
Έκανα άκρη χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι. Ο Νίκος πλησίασε τον Άγγελο και του έριξε μια μπουνιά.Νι: Σε είχα προειδοποιήσει.
Του ξαναεριξε μπούνια.Αρ: Νίκο σταματά.
Είπα ενώ είχα ήδη αρχίσει να κλαίω.Αγ: Άστον να ξεσπάσει. Χτυπάμε αν ειναι να νιώσεις καλύτερα χτυπάμε.
Νι: Στο είπα μείνε μακριά γιατί αλλιώς θα την πληγώσεις.
Είπε και τον ξαναχτύπησε, ο Άγγελος είχε ματώσει, εγώ έπεσε κάτω κλαίγοντας και η Μίνα με πλησίασε ενώ έκλαιγε και αυτή.Μι: Συγγνώμη, σας πείρα τηλέφωνο αλλά δεν το σηκωσατε.
Αρ: Π-πώς το κατάλαβε;
Μι: Καταρχάς του φάνηκε περίεργο που ήμασταν όλοι χώρια, και συ πρακτικά μόνη σου, και ήθελε να έρθει να πάρει και κάτι από το σπίτι του είπα όχι και επέμενε οπότε καταλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά. Ευτυχώς πρόλαβα και μπήκα στο αυτοκίνητο μαζί του. Πέρασε πρώτα από το σπίτι του Άγγελου και αφού κατάλαβε ότι δεν ήταν εκεί ένωσε τα κομμάτια, καιρό τώρα το υποψιάζονται όπως μου είπε.
ESTÁS LEYENDO
Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤
Novela JuvenilΗ Άρια είναι 18 χρόνων,έχει ενα διδυμο αδερφό τον Νίκο ο οποίος έχει ένα κολλητό τον Άγγελο με τον οποίο μεγάλωσαν μαζί και πάντα πείραζαν την Άρια.Ο Άγγελος δεν πρέπει ποτέ να ερωτευτει την Άρια κανόνας του Νίκου να μείνει μακριά από την αδερφή του...