3 χρόνια μετά
Έχουν περάσει 3 ολόκληρα χρόνια από τότε που αρχίσαμε να μένουμε μαζί εγώ και ο Άγγελός, 3 χρόνια υπέροχα. Περάσαμε τόσα πολλά αυτά τα χρόνια. Υπήρξαν πολλές φορές που τσακωθηκαμε για πολλά και παράλογα πράγματα, είτε γιατί ζήλευε πολύ ο Άγγελος και δεν με άφηνε να φοράω κοντά φόρεμα, είτε γιατί μου την έπεφταν, είτε γιατι μεθουσε οταν τσακωνομασταν και έκανε βλακείες, αλλά πάντα τα βρίσκαμε την ίδια μέρα, εντάξει μπορεί να σπάσαμε πολλές φορές τα νεύρα των φίλων μας αλλά για αυτό δεν είναι οι φίλοι; Όσο για τους άλλους τα πάνε μια χαρά, βέβαια είχαν ένα χωρισμό η Νεφέλη με τον Αλεξ πριν 2 χρόνια που διήρκησε 1 μήνα αλλά κατάλαβαν πως δεν μπορούν ο ένας μακριά από τον άλλο και για αυτό η Νεφέλη επέστρεψε σπίτι τους, ναι έμενε σε εμάς αυτόν τον 1 μήνα και αν πω ότι δεν μας έσπασε τα νεύρα θα είναι ψέματα. Ο Νίκος με την Μίνα τα πάνε μια χαρά, θα έλεγα κιόλας πως από τα ζευγάρια τις παρέας είναι οι πιο σταθεροί. Ο Βασίλης με την Ελένη ειναι και αυτη ακομα μαζι αλλα μετακομισαν στην Αθήνα λόγω των σχολών τους. Εγώ πλέον εργάζομαι ως ψυχολόγος ενώ ο Άγγελός ως δικηγόρος, ναι είναι αλήθεια.
Όλα πανε μια χαρά, αν και αυτές τις μέρες δεν ξέρω αλλά δεν αισθάνομαι και πολύ καλά, έχω ζαλάδες συχνά και έκανα και 2 φορές εμετό αυτή την εβδομάδα. Μάλλον θα είναι ίωση αλλά δεν δίνω σημασία. Σήμερα κανονίσαμε να βγούμε με τον Άγγελο, βασικά αυτός μου είπε ότι θα βγούμε απόψε γιατί θέλει να μου πει κάτι. Τώρα περιμένω τα κορίτσια να έρθουν να με βοηθήσουν. Χτυπάει το κουδούνι και εμφανίζεται μόνο η Νεφέλη κρατώντας την κοιλίτσα της. Ααα ναι ξέχασα να αναφέρω πως η Νεφέλη είναι έγκυος και ότι παντρευτηκε με τον Άλεξ πριν 2 μήνες. Είναι τριών μηνών.Αρ: Πως είσαι; Τι λέει το μωρό;
Νε: Μια χαρά, λοιπόν πάμε να σε βοηθήσω να ετοιμαστεις.
Αρ: Η Μίνα που ειναι;
Νε: Εεε είχε μια δουλειά δεν μπορούσε να έρθει.
Αρ: Ααα οκ πάμε πάνω.
Πήγα να σηκωθώ και ξαφνικά ζαλιστηκα.Νε: Είσαι καλά;
Δεν έχω πει τίποτα στα κορίτσια για τις ζαλάδες, γιατί δεν θέλω να τις ανησυχισω.Αρ: Ναι. Να σου πω πηγαινε πάνω εγώ θα πάω λίγο στο σουπερμάρκετ.
Έπρεπε να βγω λίγο έξω να πάρω αέρα.Νε: Είσαι σίγουρη πώς μπορείς να πας μόνη σου;
Αρ: Ναι μην ανησυχείς.
Πηρα λεφτά, κλειδιά και κινητό. Προχωρούσα στον δρόμο και το μάτι μου πέφτει στον απεναντι δρόμο, ήταν το φαρμακείο, αποφάσισα να πάω να ρωτήσω για αντιβίωση για τα συμπτώματα μου.
ESTÁS LEYENDO
Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤
Novela JuvenilΗ Άρια είναι 18 χρόνων,έχει ενα διδυμο αδερφό τον Νίκο ο οποίος έχει ένα κολλητό τον Άγγελο με τον οποίο μεγάλωσαν μαζί και πάντα πείραζαν την Άρια.Ο Άγγελος δεν πρέπει ποτέ να ερωτευτει την Άρια κανόνας του Νίκου να μείνει μακριά από την αδερφή του...