Να κλειδώνεται άλλη φορά!

5.5K 203 20
                                    

Ανοίγει η πόρτα και ερχόμαστε αντιμέτωποι με έναν Άλεξ με γουρλωμένα μάτια. Γαμώτο δεν κλείδωσα αν ήταν ο Νίκος θα γινόταν χαμός ευτυχώς ο Άλεξ είναι δικός μας. Όμως μια φωνή από μακριά ακούστηκε και ήξερα πολύ καλά ποιανού ήταν.

Νι: Άλεξ; Φίλε είσαι εδω;
Αμέσως ο Άλεξ μας κλείνει την πόρτα στα μούτρα και εμείς κλειδώνουμε, ενώ περιμένουμε να φύγουν. Ο Άγγελος δείχνει ανήσυχος.

Αλ: Έλα ρε φίλε τι έγινε;

Νι: Τίποτα μωρέ να έψαχνα τον Άγγελο αλλά δεν είναι πουθενά.

Αλ: Εεε αφού είπε ότι θα πάει στο γραφείο.

Νι: Ναι το ξέρω αλλά δεν είναι ούτε εκεί.

Αλ: Πάμε να τον βρούμε τότε.

Νι: Κάτσε βρε περίμενε.
Εμείς απλά ακούγαμε και δεν είχαμε εικόνα.

Νι: Δεν μου λες ρε φίλε, δεν συμπεριφέρονται παράξενα ο Άγγελος με την Άρια;
Αμέσως πάγωσα.

Αλ: Τι εννοείς;

Νι: Δεν ξέρω λες και τα έχουν ενα πράγμα, λες και έχουν έρθει πιο κοντά.

Αλ: Τι λες ρε ούτε καν βλέπεις πως τσακώνονται κάθε μέρα.

Νι: Δεν ξέρω μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αν κάτι τρέχει και μου το κρύβουν δεν ξέρω τι θα κάνω. Ειδικά με τον Άγγελο τον έχω προειδοποιήσει να μην κάνει κάτι μαζί της, γιατί θα την πληγώσει.
Ήμουν έτοιμη να βγω έξω και να του φωνάξω ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα αλλά ο Άγγελος επειδή κατάλαβε με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του.

Αλ: Ρε Νίκο μήπως γίνεσαι και εσύ λίγο υπερβολικός;

Νι: Όχι.

Αλ: Νίκο καταρχάς βλέπεις πως και ο Άλεξ έχει να κάνει κάτι με κοπέλα πολύ καιρό, επίσης αν γινόταν κάτι μαζί τους θα ήταν δικαίωμα τους. Και να την πληγωναι αυτά είναι στην ζωή, πρέπει να πονέσει για να επιβιώσει.

Νι: Καλύτερα να κόψουμε την κουβέντα εδώ δεν μου αρέσει, πάμε;

Αλ: Πήγαινε εσύ και έρχομαι, περιμένω μήπως έρθει η Νεφέλη καθόλου από εδώ.

Νι: Χαχαχαχα οκ τα λέμε.
Περιμέναμε μέχρι να φύγει και τότε ανοίξαμε την πόρτα.

Αγ: Άλεξ, εντάξει εφυγε;

Αλ: Ναι. Άλλη φορά να κλειδώνεται την πόρτα.

Αγ: Σορρυ ρε φίλε πάνω στην στιγμή ξεχάσαμε.

Αλ: Πάνω στην στιγμή θα σας έπιανε. Αν ήταν κάποιος άλλος και δεν ήμουν εγώ;

Αρ: Εντάξει Άλεξ το καταλάβαμε.

Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤Onde histórias criam vida. Descubra agora