Το τραγούδι αν θέλετε βάλτε το όταν σας πω αλλά μπορείτε και από την αρχή❤
6 μήνες μετά
Όλα είναι τόσο υπέροχα, η σχέση μου με τον Άγγελο πάει πολύ καλά αν και πολλές φορές έχουμε τσακωμούς γιατί δημιουργούνται παρεξηγήσεις με άτομα που μας την πέφτουν αλλά πάντα τα βρίσκουμε στο τέλος. Αυτοί οι 6 μήνες ήταν ότι καλύτερο στην ζωή μου παρόλο που είχα διάβασμα για τις Πανελλήνιες καταφέρνουμε και έχουμε χρόνο ο ενας για τον άλλο. Ο Νίκος βέβαια δεν ξέρει τίποτα ακόμα αν και φοβάμαι πως κάτι έχει καταλάβει αλλά δεν είμαι σίγουρη, φοβάμαι πως από στιγμή σε στιγμή θα χαλάσουν όλα. Αν το μάθει ο Νίκος θα γίνει χαμός αλλά έχω αποφασίσει πως θα τον αντιμετωπίσω όπως και να έχει.
Αααα σήμερα κλείνουμε μισό χρόνο με τον Αγγελο και αποφασισαμε να μεινουμε σπιτι μου αφου φυσικα εχουμε συννενοηθει η Μινα να εχει τον Νίκο και η μαμά να έχει φύγει. Ήδη τα έχω κανονίσει όλα, η μαμά θα πάει στον θείο και την θεία και η Μίνα έχει κανονίσει να βγει με τον Νίκο. Σήμερα ευτυχώς είναι Σάββατο οπότε όλα καλά. Το σπίτι είναι άδειο σε λίγο θα έρθουν τα κορίτσια για να με βοηθήσουν να τα ετοιμάσω όλα και να διαλέξω τι θα βάλλω. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και παίρνω το τηλέφωνο να τηλεφωνήσω στον Άγγελο μου.Στο τηλέφωνο
Αγ: Καλημέρα στην πιο όμορφη κοπέλα του κόσμου που είναι και δική μου.
Χαμογέλασα στο άκουσμα αυτών των λέξεων, πόσο χαρούμενη με κάνει. Έχει αλλάξει πραγματάκια για εμένα.Αρ: Καλημέρα και σε εσένα μωρό μου.
Αγ: Χρόνια μας πολλά αγάπη μου, εύχομαι να μείνουμε έτσι για χρονια.
Αρ: Χρόνια μας πολλά, τι κάνεις;
Αγ: Τώρα που σε ακούω είμαι καλύτερα. Εσύ;
Αρ: Και εγώ το ίδιο, να εδώ περιμένω τα κορίτσια να έρθουν. Εσύ;
Αγ: Εγώ θα βγω λίγο με τα παιδιά και μετά θα γυρίσω να ετοιμαστώ,για να βρω την όμορφη κοπέλα μου.
Αρ: Ααα ωραία, καλά βρε αγαπη μου θα τα πούμε το βράδυ σε φιλώ.
Αγ: Γειά σου μωρό μου, ανυπομονώ.
Τέλος κλήσης
Κατέβηκα στην κουζίνα με το χαμογελώ να μην φεύγει από το πρόσωπο μου,ετοιμασα πρωινό και περιμενα τα κορίτσια. Μετά από 5 λεπτά χτύπησε κουδούνι και έτρεξα να ανοίξω. Αμέσως έπεσα στην αγκαλιά της φίλης μου.
Μι: Καλημέρα ερωτοχτυπημενη μου, χρόνια σας πολλά τι κάνεις;
Αρ: Είμαι υπέροχα, αν και έχω ένα αίσθημα ότι κάτι θα γίνει αλλά οκ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤
Fiksi RemajaΗ Άρια είναι 18 χρόνων,έχει ενα διδυμο αδερφό τον Νίκο ο οποίος έχει ένα κολλητό τον Άγγελο με τον οποίο μεγάλωσαν μαζί και πάντα πείραζαν την Άρια.Ο Άγγελος δεν πρέπει ποτέ να ερωτευτει την Άρια κανόνας του Νίκου να μείνει μακριά από την αδερφή του...