Θα το καταλαβει!!

5.8K 215 7
                                    

Δευτέρα
Ντριννννννν

Αρ: Σταματά γιατί θα σε πετάξω από το παράθυρο...Ωχ γάματο δεν μπορώ γιατί είσαι το κινητό μου...Ααααα.
Σηκώθηκα με το ζόρι από το κρεβάτι γιατί βαριόμουν να πάω σχολείο, όμως ξαφνικα θυμήθηκα κάτι... Τον Άγγελο τότε το χαμόγελο επανήλθε και είχα διάθεση για σχολείο, όμως με ενοχλεί λίγο ότι δεν θα μπορούσα να τον αγκαλιάσω ή κάτι τέτοιο.Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

Αρ: Θα τα καταφέρουμε, το ξέρω πως μπορούμε, όσο δύσκολο και αν είναι θα τα καταφέρουμε.
Αφού ντύθηκα και έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου

Ναι η μπλούζα ίσως να μην αρέσει στον Άγγελο, αλλά για αυτό την έβαλα αφού αφού μπορεί να μου πει και κάτι

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ναι η μπλούζα ίσως να μην αρέσει στον Άγγελο, αλλά για αυτό την έβαλα αφού αφού μπορεί να μου πει και κάτι. Γέλασα με το γεγονός ότι συνεχίζω να τον πειράζω. Κατέβηκα κάτω, η μαμά ήταν στην κουζίνα και ετοίμαζε πρωινό πήγα από πίσω και την αγκάλιασα ενώ της έδωσα ένα φιλί στο μαγουλο.

Αρ: Καλημέρα στην καλύτερη μαμά του κόσμου.

Μα. Αρ: Τι έπαθες παιδί μου πρωί πρωί τι κέφι είναι αυτό;

Αρ: Τίποτα
Είπα και καθισα στην καρέκλα για πρωινό.

Μα. Αρ: Καλά καλά, είσαι ερωτευμένη ετσι;

Αρ: Εεε...

Μα. Αρ: Το ήξερα.

Αρ: Πώς το καταλαβες;

Μα. Αρ: Αγάπη μου πέρα από το ότι είσαι κόρη μου, φαίνεται αφού λάμπεις ολόκληρη.

Αρ: Αχ μαμά.

Μα. Αρ: Λοιπόν ποιος είναι ο τυχερός;

Αρ: Εεε αυτό δεν μπορώ να στο πω, κάποια στιγμή ίσως, τώρα όχι όμως.

Μα. Αρ: Καλά οπως θες ότι χρειαστείς όμως είμαι εδώ να ξέρεις.

Αρ: Εντάξει μαμά ευχαριστω είπα και την αγκάλιασα.
Ένας βήχας μας διέκοψε.

Απρόβλεπτος Έρωτας!?❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora