Aaaaa! - Odgłosy fanów biegnących w stronę.. chińskich zupek. - Choć raz mogę poczuć się gwiazdą, gdy to ja trzymam ostatnią pomidorową. I tak wolę kurczaka w vegecie. I uprzedzam, vegetuje najlepiej na świecie. Ciała również.
I jak się wam podobało? Moje życie. Krótkie fragmenty łamiące za serce. (ta drama) Powinni napisać o mnie książkę (Gofrownica napisali właśnie one-shota). To dopiero początek! - Mówi do swego odbicia w lustrze z pozą super bohatera. - W ogóle powinni o mnie uczyć. Jestem wzorem do naśladowania. Kiedyś zostanę takim Mickiewiczem i każdy będzie o mnie wspominać. Tylko, że ja nie będę pisać tylko wszyscy o mnie. Wysoko się cenię? Pff znam swoją wartość. A dokładnie 5,99 za pół sztuki.
Pewnie czujecie żal, gdzie pocałunek?! Gdzie ten pierwszy raz? Gdzie ten romans i ja jako perfekcyjny morderca w rezydencji Slediego? Helooo wracamy do rzeczywistości. Uzgodniłam z Tobim, że nie ujawnimy pocałunku czy cudownej nocy w łóżku Tima, kiedy on był zajęty zbieraniem zębów przed domem, na kolanach przed Morien.
Domyślajcie się co było, a co nie było prawdą. Jestem podła i wredna, ale przecież mówiłam - ja jestem inna. Bliskość to nie całowanie, macanie.. a bycie przy drugiej ważnej nam osobie. Spędzanie z nią czasu, akceptowanie jej i czucie wspólnego ciepła. To jest najważniejsze. Aby być. Zapełnić pustkę w sercu. To chciałam wam pokazać, że mimo jaki ktoś jest, nie możemy go oceniać. Bo może i ta osoba zapełni wam pustkę.
Mnie oceniano i nie pomagano na okrągło. Była wyrzutkiem karconym przez los. Nie akceptowałam tego na początku, że zrozumiałam ze też mogę zapełnić pustkę i zrobiłam to! Miewam się z tym świetnie. - Ustawia swoją kolekcję gumowych kaczuszek do kąpieli. - Tobi też uwielbia je jak ja! Wszystko jest ważne, jeśli zapełnia pustkę w nas. Taniec, malowanie, jakaś osoba, jedzenie lodów, czytanie, cokolwiek. I rozumiem uciekanie przed groźnym psem czy złą Morien, ale przed samym sobą? Nie ma takiej potrzeby. Upadki życiowe są ważniejsze od wygranych, bo to one nas uczą, gdy wygrana to ciasteczko dla chwilowej przyjemności po strasznym trudzie.
To jest właśnie życie. Każdy ma inne to prawda lecz czy powinniśmy zazdrościć, że ktoś ma "lepsze"? Ja uważam że nie. Możesz napisać własną opowieść o sobie. Bądź własnym bohaterem historii i napisz coś ciekawego. Jak to Ty walczyłeś z czymś co przeszedłeś. Nie musisz pisać realistycznie, a dodaj nutkę wiśni do tego. Niech będę wzorem albo przemyśleń dla Ciebie czytelniku mojej Senpai. Nie żałuj tego co czyni Cię tobą.
Dobra, a teraz mnie wielbić. Wylałam ostanie poty na te mądrości i zgłodniałam w ciul. Nie zostałam nakarmiona. - Łzy w oczach.
CZYTASZ
Silent Scream
HorrorMam Was zachęcić do przeczytania historii pełnej bólu i cierpienia? Opowieści o dziewczynie, której życie pokazało swoje prawdziwe oblicze? Opowiadanie pisane dla kogoś bliskiego i to ta osoba powinna Was zachęcić do poznania jej historii. Przeczyt...