1.rész - Mindent a semmiért

620 28 9
                                    

Ahsoka Tano a volt Jedi padawan Anakin Skywalker tanítványa. Ám a férfi a sötét oldal rabja lett nem sokkal azután hogy a togruta lány ott hagyta a Rendet. Most a Lázadók oldalán vívja a harcát a Birodalom ellen. Kivételesen a Lothal bolygón tartózkodik. A lány àltalában járja a galaxist hátha találkozik Jedikkel. Akik túl élték ezt a szörnyűséget. Remélte hogy vannak még, ám kezdte feladni. Bár tudta hogy Obi-Wan és Yoda élnek, őket felkeresni nem merte. Félt hogy a Birodalom megérzi a lány jelenlétét és ezáltal oda vesznek. Azokban tudta hogy hol tartózkodnak. Egyszer találkozott velük. Ám akkor nem sok ideje volt. Csak egy apró dolgot szeretett volna megtudni. Hogy valóban mestere - e Darth Vader. Még a párbajuk előtt. Ahol aztán saját szemével is tapasztalhatta. Hogy hogyan lett mesteréből egy ilyen gép? Nem tudta. De sejtette hogy Kenobinak köze van hozzá. Elmélkedését Ezra zavarta meg.
-Hé Ahsoka! Ha minden jól megy holnap elmegyünk üzemanyagot keresni. Velünk tartasz? - kérdezte az ifjú Jedi.
-Természetesen. - bólintott. Ezra nem firtatta tovább a dolgot. Kilépett a szobából ezzel újra egyedül hagyva Ahsokát. Az emlékek záporozva törtek rá.
"Obi Wan mellett sose lenne Jedi belőled. De mellettem van esélyed!"
"Soha nem engedném hogy bántsanak soha!"
"Én hittem benned! Kiálltam melletted! " Ahsoka megrázta a fejét. El kell felejtenie Anakint. Hiszen Ő már meghalt. Helyette kapott a galaxis egy kegyetlen gyilkost. Hiányzott neki a régi idők. Ahol boldog volt. Padawanként. Esetleg egy jó kis teázás Padmeval. Vajon vele mi lehet? Ő is meghalt volna? Azt híresztelik. Pedig született volna egy gyermeke. Vagy ő is megmenekült? A togruta ebben reménykedett. Abban hitt hogy volt mestere nem váltotta volna. Nem régiben tudomást szerzett Padme és Anakin titkos kapcsolatáról. Rá jöhetett volna magától is! Hiszen oda voltak egymásért. Egyszer a nő majdnem el is szólta magát Tano előtt. De az már nagyon régen volt. Azóta elnyomásban élt a galaxis. Néhány bolygót a Lothalon kívül a Lázadók Szövetsége elfoglalt. Eddig sikerrel jártak. Remélte hogy ezek után is velük marad az erő. A padawanból egy erős mester lett. Már ha nevezheti így magát. Miután Kanan meghalt Ezra mestere lett. Jobban mondta a fiú kérte rá. Ahsoka örömmel elvállalta. Tanítótta ahogy tudta. Át adott neki mindent amit régen ő is megtanult mesterétől. A lány mindent megadott volna azért hogy újra együtt harcoljanak mesterével. Nevessen egy jót veszekedéseiken. Hallani Anakin óvó szavait. De nem! Ezt már sosem kaphatta vissza. Mindent elvett tőle a Birodalom és Palpatin!

Sziasztok. Itt is lenne az új könyvem első része. Írjátok meg kommentben hogy érdemes lenne - e folytatni.

Star Wars - Never Give Up✓Where stories live. Discover now