4.rész - Terv

366 18 23
                                    

-Köszönöm srácok. - mosolygott Ahsoka. Bár a togruta nagyon nem akarta hogy vele menjenek nem tehetett semmit. Mégsem mondhatta azt hogy nincs rájuk szüksége. Mert most talán jobban számít az ha valaki vele van.
-Figyeljetek. Ki dolgoztam egy tervet. - mondta a lány.
-Zebet is bekellene avatni nem? - kérdezte Sabine. Ahsoka bólintott.
-És Rexet is. De addig kidolgozzuk a taktikát. - magyarázta. Ezra Ahsoka mellé lépett.
-Szóval hol is van az a lakás? - kérdezte a padawan.
-Itt. - mutatott Ahsoka egy belvárosi házra.
-Várjunk. Ki is ez a barátod? - kérdezte Hera.
-Padme Amidala. Tudnom kell, ki miatt vesztette életét. - szorította ökölbe a kezét. A twill'ek nő a lány vállára tette a kezét.
-Szóval. Valószínűleg nagyon őrzik ezt a területet. Kell egy elterelő hadművelet. - mondta Ahsoka.
-Zeb és én vállaljuk. - lépett előre Sabine.
-Rendben. A kis droid barátunknak zavarnia kell a kommunikációt. Egy percre sem szabad ezt abbahagynod. - simogatta meg a droid fejét. Chopper aggódva csipogott..
-Hera. Te maradsz a hajón. Készen kell állnod, bármikori kimentésre. - mondta.
-Pontosan merre tartózkodjak? - tette keresztbe a karjait.
-Azt már te döntöd el. A lényeg hogy maradj a közelben. - mondta. Ezra neki támaszkodott az asztalnak.
-Ha jól sejtem te, Rex és én megyünk be. - mondta.
-Igen. A hely tele lesz kamerákkal szóval még a bejutás előtt ki kell kapcsolnunk őket. Itt van a vezérlő. - mutatott egy helyre.
-És ki fog oda felmenni? - kérdezte Sabine.
-Ezra és Rex. Amint megvannak jelt adtok és bemegyek. Aztán ti is lejöttök szépen. Minden világos? - kérdezte.
-Igen! - felelték egyszerre.
-Ha valaki mégsem akar részt venni az akcióban az most szóljon. - mondta.
-Ahsoka mi veled vagyunk. Ha neked ez a fontos megtesszük érted. - mosolygott rá Hera.
-Köszönöm. - suttogta.
-Jólvan srácok. Mindenki menjen pihenni. Fárasztó napunk lesz. - adta ki az utasítást Sabine.
-Chop egy kicsit figyelj a gépre jó?. - simogatta meg a droid fejét gazdája. Chopper csipogva adta a tudtára hogy megértette. Ahsoka fáradtan dölt le a kabinjában. Aludni akart. Csak egy kicsit legalább. Hiszen mióta tudja ki rejtőzik amögött a maszk mögött, nem sokat aludt. Nem tudott. A togruta egyik oldaláról a másikra fordult de nem tudott egy percnél sem többet aludni. Végül lemondóan legyintett egyet és felült az ágyon.
-Ahsoka! - lépett be a szobába Hera.
-Igen? - kérdezte a lány.
-Figyelj. Mi melletted állunk. De nem akarom hogy Ezrának baja legyen.. - sóhajtott.
-Tudom. És én sem. Ezért megy Rexel. Utána pedig velem. - mosolygott.
-És ha megjelenik Vader? - kérdezte.
-Nem fog. Utána néztem. A galaxis túl oldalán van. Ha meg is tudja hogy mi nàla jártunk legalább egy hét kell neki mire visszatér. - mondta.
-Csak vigyázz Ezrára. - mondta majd kilépett a szobából. Persze hogy vigyázz rá! Hiszen az a dolga. Noha nem padawanja ként tekint rá, de nagyon közel álltak egymáshoz. Ezra olyan volt mint annak idején Anakin. A barátja. Csak most egy kicsit más volt a helyzet. Ahsoka volt a mester míg Ezra a padawan. Rettentően hiányzott neki mestere. Ám ezt magának sem akarta bevallani. Elhatározta, amint megtudja mi történt Padmeval elmegy Obi-Wanhoz. Beszélnie kell vele. Mielőtt még késő lesz. Bár nem tudta mennyi ideje van. És ha már nem él az idős mester? De. Biztosan él. Hiszen azt megérezte volna az erőn keresztül. És semmi ilyet nem érzett, szerencsére. Lehunyta a szemét, majd hanyatt vágódott az ágyon. Ó, azok a "felhőtlen" padawan évek! A háború ehez képest gyerekjáték volt. Hiszen akkor a Kiválasztott még a jó oldalon állt. De elvakította a sötétség. Ám senki sem tudja miért. Ahsoka mindig is magát okolja a történtekért. Nem lett volna szabad akkor elhagynia a Jedi Templomot. Az is lehet hogyha ő ott marad, mestere vele is végez. Nem hitte el. Biztosan nem tudta volna megtenni! Hiszen Anakin az élete árán is megvédte volna társait. Legalábbis ő így ismerte meg..

Sziasztok. Igen tudom megint új rész. Kint esik az eső én meg nem tudok mit kezdeni magammal szóval 😂😂

Star Wars - Never Give Up✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang