8.rész - Kimentés

254 14 0
                                    

-Hová lett az az ember akit én ismertem? - sóhajtott fel Ahsoka, aztán kivédte a támadást.
-Anakin Skywalker gyenge volt. Ezért tudtam én megölni. - nevetett fel. Ahsoka elfordította a fejét, aztán sóhajtott. Újra támadott. Tudta hogy nincs sok esélye. Megnyomta a komunikátorán az egyik gombot. Ezzel adta tudtára a fiúnak, hogy hagyja el a gombot. Ezra közben fel-alá járt a hajóban. Ő biztosan nem hagyja itt a mesterét! Egy sóhaj kíséretében fel emelte a gépet. El kell mennie érte! Pár perccel később megpillantotta a harcoló párost. Közelebb repült. A feljárót lenyitotta, mire Ahsoka beugrott.
-Sosem késő mester! - kiabálta le a lány. Szomorúan ült le Ezra mellé.
-Ezra Bridger az mondtam hogy nem jöhetsz utánam! - szidta le.
-Igen Ahsoka Tano azt mondtad. De Rex mesélt a régi időkről. A parancsot nem megszegtem hanem átalakítottam egy kicsit. - nevetett. Ahsoka megforgatta a szemeit.
-Hamár ennyire ügyesen megoldottad a dolgokat most átvihetsz minket a blokádon. Le kell pihennem egy kicsit. - ásított.
-Persze menj csak. Majd hívlak ha van valami. - bicentett. Ahsoka mosolyogva megfogta padawanja vállát, majd bement az egyik kisebb alvó helyiségbe. Egyszerűen nem jött álom a szemére. Nem sokkal később úgy döntött feladja. Ő nem tud aludni. Felült az ágy szélére. Egy sóhaj kíséretében felállt majd elindult ki. Ezra a vezető ülésben ült. Már hiperűrben voltak, így megengedhette magának hogy egy kis ideig elgondolkodjon.
-Bridger! - szólította meg Ahsoka.
-Tano! Hát nem aludtál? - nevetett.
-Nem sikerült. Pedig szerettem volna egy kicsit. Könnyen kicselezted őket? - kérdezte.
-Igen. Hagytak minket elmenni. Vagy nem is tudom. Nekem furcsa ez az egész. - vakarta meg az állát.
-Lépj ki a hiperűrből! Most! - mondta. Ezra vonakodva de megtette. Nem értette miért.
-A francba. Ha megtudják a titkos hiperűr folyósonkat bajban leszünk. - rázta meg a fejét.
-Mire gondolsz? - kérdezte Ezra. Ahsoka a hátáról leszedett egy nyomkövetőt. Két ujjával összeroppantotta.
-Gyorsan! Ugorj Lothalra! De ne a titkos megközelítésünkön! - adta ki gyorsan a parancsot. Bridger pillanatok alatt tette amit kért. A togruta lány alaposan átnézte magát nehogy több is legyen rajt.
-Oké. Mostmár tiszta vagy. - bicentett Ezra.
-Szerebcsére ezek eléggé fejletlenek szóval csak akkor küldenek jelzést ha kilépnek a hiperűrből. Még jó hogy nem értünk még bele a titkos folyósóra. - sóhajtott.
-Így nem szereznek róla tudomást igaz? - kérdezte.
-Biztosan. - bólintott. Ahsoka tudta hogy Vader ezzel tesztelni akarta. Bármennyire hiányzott Ahsokának a mestere, kezdte elfogadni a tényt hogy ő már nincs. Meghalt. Legalábbis lélekben. Habár ha úgy nézzük a teste is. Megrázta a fejét. Most nem gondolhat ilyenekre. Nem ér rá.
-Lothalon eltöltök most egy kia időt. - mondta. Ezrának felcsillantak a szemei. Régen voltak közösen hosszabb ideig a bolygón. A togruta sokat járja a Galaxist. Lázadókat toboroz. Jedik után kutat. Ám az utóbbival nem járt sikerrel. Pedig reménykednek. Nem lehet az hogy, senki sem élte túl rajtuk kívül. Néhányukról tudta hogy meghalltak. Ploo mestert vadászgéppel szedték le a klónok míg Secura tábornokot hátba lőtték. Azt is tudta hogy Windut Anakin és Sidius közösen ölték meg.  Hideg futkosott a hátán. Mestere volt a Kiválasztott. Erre elárulja a Jediket. Pedig még sokra vihette volna. És Ahsoka tudta hogy ez az egész az ő hibája!

Sziasztok. Ma hoztam egy új részt bár rövidebb mint szokott lenni. Jó olvasást.

Star Wars - Never Give Up✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt