-Add meg magad! - aktiválta a fénykardját Vader.
-Soha! - sziszegte a lány. Nyugodt volt. Bár érezte, hogy ezzel a nappal valami megváltozik. Valami megmagyarázhatatlan. A sith nagyúr támadott, a togruta pedig kitért. Aktiválta a fénykardjait, és egy szaltó kíséretében ő támadott. Vader erősebbnek bizonyult, és az erővel kilökte egykori padawanjat az ablakon át. Ahsoka eszméletlenül terült el a földön. Napokkal később bilincsben ébredt.
-Végre valahára, hogy felkeltél. - jelent meg egy inkvizítor.
-Ki vagy te? - nézett értetlenül a lány.
-South a nevem. Én vagyok a fő inkvizítor. - hajolt meg.
-Te sem jelentesz gondot. - fintorgott a lány.
-Én nem így gondolom. - nevetett fel, majd elment. Tano nem emlékezett, hogy hogyan került ide. Az erőn keresztül próbált észhez térni. Mire sikerült volna neki, egy rohamosztagos jelent meg.
-Most velem jön. - rántotta fel a földről. A togruta összeráncolta a szemöldökét. Semmi kedve nem volt hozzá, de kíváncsisága győzött. Eszébe jutott, mikor egy klón vezette a szenátus elé, amikor megvádolták gyilkosággal. Nem tartotta már jó ötletnek, hogy eljött. Akkor minden máshogy lenne. Felsóhajtott, és megállt. A rohamosztagos a fegyverével megbökte, jelezve, hogy haladjon tovább. Jobban szerette, ha szabadon mehetett, és nem egy ilyen senki parancsolgat neki. Dehát nagyon nem tud mit tenni. Hamarosan megérkeztek, Palpatin búvóhelyére.
-Térdre Jedi. - nevetett fel a Sith.
-Én már nem vagyok Jedi. - húzta ki magát a lány.
-Mondom TÉRDRE! - szorta meg villámokkal a lányt. A togruta tehetlenül esett a földre.
-Jól megnőttél. - mosolyodott el. Ahsoka lassan felállt. A bőre égett, de nem akart vele foglalkozni. Elfintorodott.
-Kaphatsz egy esélyt. Lehetsz Vader tanítványa. Állj át a sötét oldalra. - mutatott a lányra.
-Soha! - rázta meg a fejét.
-Akkor meg fogsz halni. - nevetett fel. A lány elkomorodott a mondat hallatán. Ugyan ezt mondta neki régi mestere a Sith Templomnál. Hiányzott neki. Minden. Vissza akart térni, abba az időbe mikor még minden rendben volt. Talán ha akkor ott marad, betudta volna bizonyítani gyanúját Palpatinnal kapcsolatban.
-Ugyan Jedi.. sosem buktathattál volna le. - nevetett fel.
-Mindenki gyanakodott rád. Túl rossz színész vagy. - emelte fel a hangját a lány.
-Azt nem mondanám. - mosolygott büszkén. Tudta, hogy valamilyen szinten igaza van mindkettejüknek. Hiszen csak gyanakodtak rá, bebizonyítani nem tudták. Pedig a Jedi Rendnek nem lett volna szabad elbukni. Elhatározta, segíteni fog Lukenak új Rendet alapítani. Próbálta kizárni a gondolataiból a Sithet, ami egész jól sikerült neki. Szerencséjére Lukeról nem szerzett tudomást. Sajnálta szegény fiút. De biztos volt benne, hogy testvéréről egyhamar nem szerez tudomást, és szüleiről sem. Segíteni fogja a fiút. Hiszen ő az utolsó reményük..Sziasztok. Igen tudom egy kicsit eltűntem. Megvan rá az okom, de mostmár hozom a részeket 🖤
YOU ARE READING
Star Wars - Never Give Up✓
FanfictionAhsoka Tano Anakin Skywalker egykori padawanja. Ám megvádolták gyilkossággal. Alaptalanul. Amint kiderült ártatlansága elhagyta a Jediket. És milyen jól tette! Hiszen mind meghaltak. Ahsoka csatlakozott a Lázadókhoz ahol új barátokra tett szert. Köz...