Ahsoka lassú léptekkel indult fel a hajóra. A gépből visszanézett Obi-Wanra. Érezte hogy többet már nem fognak találkozni, azt azonban nem tudta miért. Lehet hogy ezzel most bajba sodorta hogy idejött. Hogy lehetett ilyen felelőtlen? Megrázta a fejét. Jól tette. Márcsak a Naboora, a Dagobahra és az Alderanra kell elmennie. Válaszokat akar. Minden tudni akart. Egy sóhaj kíséretében indult el. Ő vezeti a hajót szóval igyekeznie kell. Ha megérzik itt, nagy baj lesz. Lehuppant Ezra mellé, majd felemelte a hajót. Amint kiértek a légkörből, betáplálta az adatokat.
-Ahsoka hová megyünk? - kérdezte.
-A Naboora. - vonta meg a vállát. A fiú kérdőn nézett rá.
-Ha minden igaz Padme oda van eltemetve. Meg kell hogy látogassam. Legalább egyszer. - törötle le a könnyeit. Még mindig nem hitte el. A volt mestere megölte.. Ha szerette, hogy tehette? Talán neki is ez lesz a sorsa?
-Nyugalom Ahsoka. - ölelte meg a lányt. A togruta agresszívan letörölte a könnyeit.
-Ez volt az utolsó. Soha többet nem sírok. - mondta. Ezra egy keserű mosollyal nézte. Mesterét mindig is egy erős lélekként ismerte. Ám a nem régen hallott dolgok nagyon megviselték. Ahsoka felállt majd a hajó hátuljába sétált. Ezra mikor oda ért már egy hologrammal beszélgetett. Először nem tudta ki az, aztán felismerte. Sabine Wren volt az.
-Sabine nézd meg hogy hova temetik el a szenátorokat! - adta ki az utasítást.
-Vettem. - mondta. Leült egy székre. Egy darabig meg sem szólalt majd felkiáltott!
-Áhá! Ez lesz az. Gondolom tudod hol van a palota. Nem sokkal mögötte van egy nagy kert. Annak a legvégén van egy kapu. Azon kell átmennetek. De vigyázzatok. Minimum 200 katona állomásozik ott. Vadernek fontos lehetett az a személy aki oda van temetve. - vakarta meg az állát.
-Lehet. Köszi Sabine majd hívlak. Tano vége. - hadarta majd gyorsan kinyomta. Ezra kíváncsian nézett..
-Amíg meg nem tudok mindent nem mondom el nekik hogy, Anakin Vader. - rázta meg a fejét.
-Ahsoka ez a te döntésed. De jobb előbb mint soha. - tette a vállára a kezét. Mosolyogva bicentett egyet majd visszasétált figyelni a hajót. Ahsoka egyedül maradt. Nem tudta hogy álljon társai elé azzal, hogy egy hidegvérű gyilkos az ő volt mestere. Egy pillanatra belegondolt hogyha nem hagyja ott a Templomot mi történt volna. Nos, ha Anakin így is elárulja a Jediket ő is meghal. Talán jobb hogy eljött. De ha ott marad megakadályozhatta volna. De ha elbukik ott? Akkor nem tudna segíteni a Lázadóknak. Megrázta a fejét. Ugyan? Most is mit csinál? Nem nekik segít, hanem irigy módon a saját dolgaival foglalkozik.
-Ahsoka megjöttünk! - kiabált hátra a lánynak. A togruta mosolyogva ment előre. Sikerült észrevétlenül belopózniuk a bolygóra. Ahsoka ismerte a járást itt, így tudta hogy hova tegye le a gépét, úgy hogy senki sem találja meg.
-Oké Ezra te maradj a hajón! - mondta.
-De Ahsoka...- kezdett ellenvetésbe.
-Ezra ez most nem játék! Vader a közelben van. Ha nem adok életjelet magamról szépen visszatérész a Lothalra, és azt a hírt adod le, hogy meghaltam! - mondta.
-Ahsoka hogy kétheted ezt tőlem? - rázta meg a fejét.
-Tudom hogy képes vagy rá. - mosolygott majd kilépett. A jól ismert Nabooi levegő csapta meg az orrát. Imádott itt lenni. Egy mosoly húzódott ajkaira. Tudta hogy ebben a Jedi ruhában nem maradhat. De hogy szerezzen magának másikat.
-Ahsoka. Tessék. Legalább addig menj fel a hajóra míg átveszed. - adta a kezébe a ruhát. A togruta elmosolyodott. Ezra mindig tudta hogy hol segítsen neki. Amint ezzel meg volt, magához vette fénykardjait majd elindult. Elköszönt padawanjától.
-Az erő legyen veled! - mondta Ezra.
-Az erő legyen veled! - mondta majd futásnak eredt. A palotáig meg sem állt. Az emberek nem ismerték fel, viszont ő látott egy két ismerős arcot. Hatalmasat sóhajtott, mikor meglátta a palotát.
-Vader a közelben van. - suttogta. Sabine utasításait követve, érkezett meg a sírhoz.
-Padme. - gugolt le. Egy könnycsepp folyt le az arcán.
-Annyira sajnálom. Ha nem megyek el... - mondta.
-Ha nem mész el sok minden máshogy lenne. - hallott meg egy jól ismert hangot.
-Tudod jól hogy ezt kellett tennem. - suttogta.
-Te viszont azt nem tudod hogy ezzel milyen fájdalmat okoztál nekem. Amit már haragra koncentrálok. Ellened! - nevetett fel.
-Tudok a levélről. Padme nekem is hagyott egyet. - füllentett.
-Az a levél semmit sem jelent számomra. Ahogy te sem. - mondta.
-És Padme!? Ő sem jelentett? - vonta fel a szemöldökét.
-Nem értesz semmit. - fordult el.
-De. Tudom hogy ezzel meg akartad Őt védeni. - rázta meg a fejét.
-Te csak azt tudod hogy hogyan hagyd el az embereket. - mondta.
-Sajnálom! Tudom hogy te kiálltál mellettem. De én magam sem tudtam mit akarok. - rázta meg a fejét.
-Hát már tudod? - köhögött Vader.
-Igen. Harcolni a Birodalom ellen. És visszakapni a Mesterem! - jelentette ki határozottan.
-A mestered halott! - nevetett fel.
-Én nem így gondolom. Anakin kérlek! Van benned még jó! Még nem késő. - suttogta..
-Ahsoka bármit is próbálsz ezzel elérni nem fog sikerülni. Nekem már késő. - mondta majd aktiválta vörös fénykardját.
-Sosem késő. - mondta a togruta. Aktiválta fénykardjait majd támadott. Egy határozott mozdulattal, megsebesítette a vállánál a ruháját. Tudta hogy az a része alapból érzékeny, egy régi sérülés következtében.
-Anakin! Ennyire nem fontos neked Padme emléke!? - mondta majd támadott.
-Anakinnak fontos. Vadernek viszont semmi sem az. - szuszogott..
-Skywalker térj már észhez! Ha ezt a régi éned látná! - kiabálta. Egy lökéssel a falhoz vágta.
-Nem Ahsoka! Ez a helyes út. Csak így tudom visszahozni Őket! - vágta rá.
-Tényleg? És hogyan? Az én mesteremnek sosem jutna eszébe gyerekeket gyilkolni! Sőt egy embert sem bántana. Soha! - suttogta.
-A mestered meghalt! - kiabálta.
-Tényleg? Én nem így látom. Gyerünk! Végezz velem! - kiabálta. Deaktiválta két fénykardját, majd legugolt. Kitárta két kezét. Padmera gondolt.
-Mire vársz még? - nézett fel. A Sith deaktiválta fénykardját. Elfordult. A togruta lány felkelt. Kérdőn nézett egykori mesterére. Tudta hogy van még benne jó! Hisz ha nem lenne, rég végzett volna vele.
-Ahsoka! - mondta.
-Anakin? - kérdezte.
-Tudod milyen nehéz elviselni azt hogy mindenki aki fontos volt neked nincs többé? - suttogta.
-Igen tudom. Én is elveszítettem mindent. Akárcsak te. Talán én több mindent is. - suttogta.
-Ha Qui-Gon Jin most látna... Csalódna bennem. Ahogy mindenki más. - mondta.
-De még véget vethetsz ennek! - mondta.
-Nem Ahsoka. Fogadd el! A mestered meghalt! - nevetett majd aktiválta fénykardját. A lánynak rontott. Egy sóhaj kíséretében aktiválta fénykardjait és kivédte a támadást..Sziasztok. Igen tudom valójában Vadernek nem voltak ilyen gyengébb pillanatai. Ám mivel még eléggé Vadersége közepébe van így megengedtem hogy egy kicsit lelkizzen egykori padawanjával. Ennyi jár az öregnek.😂😂
YOU ARE READING
Star Wars - Never Give Up✓
FanfictionAhsoka Tano Anakin Skywalker egykori padawanja. Ám megvádolták gyilkossággal. Alaptalanul. Amint kiderült ártatlansága elhagyta a Jediket. És milyen jól tette! Hiszen mind meghaltak. Ahsoka csatlakozott a Lázadókhoz ahol új barátokra tett szert. Köz...