Hamarosan sötétedni kezdett. A lány már az adott helyszínen várakozott idegesen.
-Azt mondtad itt leszel. Akkor most hol vagy? - kiáltott.
-Ahol nem is gondolnád. - hallotta a háta mögül a hangot. Felpattant és nézelődni kezdett. Sehol sem látta, de érezte, hogy hol van.
-A mestered jól kitanított. - nevetett fel.
-Ezt úgy mondod mintha nem ugyanaz a személy lennél. - mondta makacsul a lány.
-Már nem is. Nézd csak meg. A hűn imádott Obi-Wan Kenobi miatt ebbe a ruhába kényszerültem. - morgott.
-Padme és a gyereked pedig miattad haltak meg. - hunyta le a szemeit a lány.
-Nem igaz! Nem halt meg akkor. Éreztem. - lépett elő.
-Nézd Anakin. Még semmi sem késő. Közösen letudjuk győzni a császárt, és vissza állíthatjuk a Köztársaságot. - mondta határozottan.
-Nem! A Birodalomé a jövő! Ha a császár elbukik én veszem át a vezetést. - mutatott magára.
-Tényleg? Csak egy báb vagy a kezében. Ha Obi-Want megölöd nem lesz többé rád szüksége. - sóhajtott fel. Vader egy darabig elgondolkodott.
-De nekem igen. - sóhajtott Ahsoka.
-El kell felejtened azt aki egykor voltam. - mondta.
-Miért te eltudod? - horkantott fel Ahsoka.
-Én már azt sem tudom ki vagyok. - tette hátra a kezeit.
-De én igen! Te Anakin Skywalker vagy, a Kiválasztott. A sorsod az, hogy elpusztítsd a Sitheket. - emelte fel a hangját Tano.
-Ez mind csak mese. - nevetett.
-Nem az Anakin. És ezt mindketten nagyon jól tudjuk. - nézett fel rá Ahsoka.
-Ne hívj így! Az én nevem Darth Vader! - kiáltotta. Lecsatolta fénykardját az övéről. A vörös lézernyaláb megvilágította az éjszakát. A lány szintén aktiválta a fehér pengéket. Támadott. Egy ugrással Vader mellkasára ugrott, majd leszaltózott. A sith lovag hátra esett. Felkelését a ruhája nagyban akadályozta, de nagy nehezen sikerült neki. Most ő támadott. Tudta, hogy a lány ügyes harcos. Így az erőhöz folyamodott. Fojtogatni kezdte a lányt. Azonban nem tudta sokáig. Valami visszatartotta. A múltja. Soha nem fogja tudni véglegesen elengedni. Elengedte a lányt, és fénykardjával támadott. Erőseket csapott mire a lány hátrálni kényszerült. A hegy széléhez ért. Vader újra támadott, a lány lába pedig megcsúszott. Tehetetlenül zuhant le. Vader arcára fájdalom ült ki, bár ezt senki sem látta.
-Neeeeee! - kiáltott fel. Lelkileg összezuhant. Az egyetlen ember aki jelentett még neki valamit.. megölte.. Nem így akarta. Ha Ahsoka át állt volna a sötét oldalra nem történt volna meg ez. Eközben Ezra a helyszín felé futott. Zavart érzett az erőben. Nyomában Rex. Látták elmenni Vader TIE vadászát. Aztán meglátták. Ahsoka teste tehetlenül feküdt a földön. Meghalt? Nos, talán.Vége
Sziasztok. Nos igen elérkezett ennek a könyvemnek is a vége. Írjátok meg, hogy hogy tetszett, és, hogy ilyen befejezésre számítotatok - e. Illetve, hogy szeretnétek - e 10 tényt a Never Give Upról. Az erő legyen veletek! 🖤
KAMU SEDANG MEMBACA
Star Wars - Never Give Up✓
Fiksi PenggemarAhsoka Tano Anakin Skywalker egykori padawanja. Ám megvádolták gyilkossággal. Alaptalanul. Amint kiderült ártatlansága elhagyta a Jediket. És milyen jól tette! Hiszen mind meghaltak. Ahsoka csatlakozott a Lázadókhoz ahol új barátokra tett szert. Köz...