Ahsoka fáradtan tette le a hajót. Végre megérkeztek Lothalra.
-Ezra. Én nem sokat leszek itt. Indulok hamarosan tovább a Dagobahra. - mondta.
-Veled megyek. Csak szeretnék a többiekkel egy kis időt tölteni. - mondta.
-Megértem. Ám nem muszáj velem jönnöd. Zavart érzek az erőben. Most rád itt van szükség. Rexel megyek. - sóhajtott.
-Milyen zavart? - huppant le mellé.
-Fogalmam sincs. De valami nagyon nem jó. - hunyta le a szemeit. Pár pillanatig úgy maradt.
-Ezra gyorsan keresd meg Heraeket. Siess! - kiabálta. A fiú értetlenül nézett, de tette amit kért. Lehet hogy csak elzavarni akarta. Nem tudta. Eközben a togruta idegesen sétált fel, alá a hajóban. Mit tegyen? Nem kellet sokat gondolkodnia, kommunikátoran valaki hívta.
-Parancsnok. Nem tudom hogy, de itt egy jó nagy adag konzerv. - hallotta Rex hangját.
-Ez feletébb érdekes. Zavart éreztem az erőben. De nem tudok rájönni, hogy mi az. - vakarta meg a tarkóját.
-Nos, ha nem szeretnél kimaradni a buliból ide is jöhetnél. Vannak egy páran. - mondta.
-Igyekszem. Tano vége. - mondta majd kinyomta. Leült a vezető ülésbe, majd felemelte a gépet. Nem kellett sokat repülnie. A hajót letette a Szellem mellé. Amilyen gyorsan csak tudta, megkereste barátait. Hamarosan meg is találta őket..
-Nos Ezra, mi régen ilyenekkel harcoltunk. - mosolygott rá. Ahsoka meg sem várta a válaszát befutott a seregbe. Néhánynak lerúgra a fejét, aztán aktiválta a fénykardjait. A droidok hátba próbálták lőni, de Ahsoka résen volt. Egyik kezét hátra nyújtotta, így kivédte. Egy ugrással megfordult és ellökte a droidot az erővel. A csapat meglepetten nézett. Rex beszámolóiból tudta hogy jól harcol a togruta, de hogy ennyire!
-Ezra mire vártok!? - fordult meg egy pillanatra a lány. Megrázta a fejét. A padawan egy ugrással 'mestere' mellett termet.
-Bár eléggé buták néha okozhatnak meglepetést. - figyelmeztette a lány. Ezra bólintott egy aprót. Ő inkább a rá irányuló lövéseket hárította vissza, és olykor olykor közel harcolt is. Megmaradt a szokásos technikájánál. Azonban Ahsoka jobban szerette, ha saját kezűleg végezhet a konzervekkel. Egyre többen lettek, így az erővel messzire hajította az első hullámot. Jó néhány míg így is maradt.
-Ez volt az első hullám. Hamarosan jönnek a szuper droidok. Ezzel a technikával nem mész velük nagyon sokra. - mondta Ahsoka, majd deaktiválta fénykardjait. Ezra kérdőn nézett rá.
-Ezeket neked kell elintézned. - mondta majd leült a földre. Kíváncsian nézte hogy, mit fog tenni. A fiú egy nagyot sóhajtott majd belerohant a konzervek közé. A togruta az erővel segítette padawanját, bár még mindig nem kelt fel. A rá irányuló lövéseket az erő segítségével el irányította. Tudta hogy mit csinál. Hiszen a nagy Yoda mester is hányszor alkalmazta ezt a lépést. Ülni és józanul gondolkodni. Mert a nyitott elme néha megoldja a problémákat. Akármekkora is legyen.Sziasztok. Tudom pár napja nem jelentkeztem. Ezer bocsánat. Na de ma hoztam egy rövid részt ami elég béna is lett 😅🤙
YOU ARE READING
Star Wars - Never Give Up✓
FanfictionAhsoka Tano Anakin Skywalker egykori padawanja. Ám megvádolták gyilkossággal. Alaptalanul. Amint kiderült ártatlansága elhagyta a Jediket. És milyen jól tette! Hiszen mind meghaltak. Ahsoka csatlakozott a Lázadókhoz ahol új barátokra tett szert. Köz...