-Vigyék vissza a cellájába. - intett a sith. Ahsoka nem hitt a fülének. Mi az, hogy vigyék vissza? Az előbb még végezni akart vele. Persze örült neki, de nem értette a sith hangulatingadozásait. Amint visszaért ideiglenes 'otthonába' kényelembe helyezte magát. Ki kell találnia egy szökési tervett, illetve hogy hogyan térítse vissza a helyes útra egykori mesterét. Hiszen nem lehet, hogy minden jóság kihalt volna benne. Nem. Akkor már rég megölte volna. Valahogy sikerült elaludnia. Órákkal később felriadt. Az ajtóhoz osont, és várt. Másodpercekkel később Vader jelent meg az ajtajában.
-Tessék. - dobta neki a fénykardjait.
-Anakin, térj észhez. - rázta meg a fejét a lány.
-Nem lehet Ahsoka. Nem tudod milyen szőrnyűségeket tettem. - sóhajtott.
-De. Mindent tudok. - folytotta vissza a könnyeit a lány.
-Én csak megakartam menteni Padmet. De végül mindenkit elvesztettem. - hunyta le a szemeit.
-Itt vagyok én. - mondta a togruta.
-Sajnálom Ahsoka nem lehet. Én már sith vagyok. - suttogta.
-Akkor mégis miért adtad vissza ezeket? - emelte fel a fénykardjait.
-Sidius meg akar ölni. Érthető okokból ezt nem engedhettem. Most pedig menj. A járást ismered, hasonló egy Jedi Cirkálóéhoz.
-Köszönöm Anakin. - suttogta letőrten a lány. Régi mestere bólintott, majd elindult az ellenkező oldalra. Ahsoka a hangár felé vette az irányt. Remélte, hogy az előbbi tettel Anakin vissza tér. Jediként, nem pedig Sithként. Amikor elérte a kívánt célt a lány észrevétlenül fellopakodott egy hajóra. Kivette a nyomérzékelőt, majd felemelte a gépet. Amilyen gyorsan tudott kirepült a Csillag Rombolóból, és hiperűrt ugrott. Itt volt az ideje, hogy visszatérjen Lothalra. Talán Ezra észhez tért végre! Nem tudta mennyi idő telt el mióta eljött a Rombolóból, de örült hogy újra látja Lothalt. A szokásos hangárban leszállt. Furcsállta a helyzetet, hogy ilyen könnyen átengedték a blokádnál. Valami nagyon furcsa volt a lánynak. Mikor kilépett a hajóból a Lázadók fegyvert szegve álltak.
-Öhmm, Ahsoka? - lépett elő Zeb.
-Igen. - bólintott Ahsoka.
-Azt hittük más vagy. - lógatta a fejét.
-Mi történt? - kérdezte a lány.
-Ezra.. elment megkeresni téged. Persze neked is örülünk, de...- rázta meg a fejét.
-Természetesen megértem, hogy neki jobban örültetek volna. - biccentett.
-Merre jártál? - váltott témát.
-Alderanon. - mondta.
-Mit kerestél ott? - kérdezte meglepetten.
-Meg látogattam egy régi barátom. - mosolygott a lány.
-Egyébként Rex már nagyon várom. A szobádban van. - mondta majd elment. Ahsoka futásnak eredt, és meg sem állt a célig.
-Rex!? - lihegett.
-Itt vagyok. - lépett ki a sötétből.
-Anakinban van még jó. Elfogott, de aztán elengedett. - magyarázta.
-Miért nem tér vissza? - tette keresztbe a karjait.
-Azt sajnos nem tudom. - rázta meg a fejét csalódottan a lány.Sziasztok. Hoztam nektek egy részt. Remélem tetszik. Az erő legyen veletek. 🖤
VOUS LISEZ
Star Wars - Never Give Up✓
FanfictionAhsoka Tano Anakin Skywalker egykori padawanja. Ám megvádolták gyilkossággal. Alaptalanul. Amint kiderült ártatlansága elhagyta a Jediket. És milyen jól tette! Hiszen mind meghaltak. Ahsoka csatlakozott a Lázadókhoz ahol új barátokra tett szert. Köz...