14.rész - Alderan

191 9 0
                                    

A togruta lány hamarosan Organa szenátor bolygója felé tartott. Látnia kell a fiatal Skywalkert. Tudni akarta, hogy néz ki. Vajon az anyjára, vagy az apjára hasonlít? Azt is tudta, hogy a bolygón ott lehetnek a birodalmiak is, tehát vigyáznia kell, ha nem ott akarja lelni a halálát. Percekkel később kiért a hiperűrből. Egy sóhaj kíséretében elindult a bolygó felé. Magában reménykedett, hogy ne jelenjenek meg a csillagrombolók. Ahsokat emlékeztették a köztársasági cirkálókra. A birodalom nem volt túl kreatív, így a lány simán eltájékozódott rajtuk.
-Csak legyen itt Organa szenátor. - tette le a hajót. Kiszállt, és alaposan körbe nézett. Most nem bukhat le! Lopakodva indult meg a palota felé. Időközben találkozott 2 rohamosztagossal, akik a hajója felé tartottak. Amikor elérte a palota ajtaját, nem tudta, hogy hol menjen be. Megvonta a vállát, aztán felugrott az első erkélyre, majd a másodikra, harmadikra és a többire. Tudta, hogy hol lakik a szenátor. Amint elérte a célját megborzongott. Kinyitotta az üveg ajtót és belépett.
-Organa szenátor? - fordult körbe..
-Ahsoka Tano. Merész húzás öntől, hogy ide jött. - lépett elő a szenátor.
-Honnan tudta? - hőkölt hátra. Megvonta a vállát.
-Az legyen az én dolgom. - kacsintott.
-Gondolom tudja, hogy miért jöttem. - tette keresztbe a karjait.
-Persze. - biccentett. Ahsoka keresztbe tette a lábait. Kényelmetlen volt Balel szemben állnia. Felelősnek érezte magát a Birodalom létrejötte miatt.
-Erre jöjjön. - indult el az egyetlen ajtó felé a szobában. Kiértek a folyosóra, ahol egyenesen indultak el. A szenátor feszült volt. A lány érezte, hogy valami történni fog, de magabiztosan követte a férfit. Hamarosan egy elágazáshoz értek, a szenátor jobbra indul el, ahol bement az első ajtón. A lány is belépett.
-Ott van. Leia Amidala Skywalker, avagy Leia Organa. - mutatott egy ágy felé. A fiatal lány ott feküdt, és aludt. Ahsoka közelebb lépett, és legugolt mellé. Végig simított az arcán. Mintha Padmet látná! Könnyek folytak végig az arcán. Tudta, hogy a lány sokra fogja vinni. Hatalmas volt benne az erő, és ezt érezte, de azt is, hogy belőle nem lesz Jedi.
-Találkoznia kell a testvérével. Közösen letudják győzni Vadert. - suttogta. A férfi megrázta a fejét.
-Az én lányomból sosem lesz Jedi. - rázta meg a fejét.
-De ő nem a maga lánya. - morogta.
-Ha rajtam múlik sosem fogja megtudni. - suttogta a férfi.
-Csak az nem magán fog. - kacsintott a lány, majd sarkon fordult. Futásnak eredt. Az első nyitott szobába bement. Szerencséjére senki sem tartózkodott bent. Vagy de? Valami sötétet érzett.
-Vader. - suttogta.
-Lám - lám. Anakin Skywalker kotnyeles kis padawanja. - nevetett.

Sziasztok. Mivel eléggé unatkozok, hoztam ebből is egy részt. Remélem tetszik. Az erő legyen veletek! 🖤

Star Wars - Never Give Up✓Where stories live. Discover now