Jongin Kyungsoo'yu arkasında bırakarak yürümeye başladı.Biraz daha yürüdüğünde dün Kyungsoo'nun yanındaki çocuğu koşturarak onlara doğru geldiğini gördü, Jongin'i geçerek Kyungsoo'nun yanında durdu .
''Günaydın Kyungie ''
* Kyungie mi öğğ kusurayorum galiba *
''Günaydın Baek''
''Bu kim ? ''
''Jongin bak bu Baekhyun ''
"Jongin mi senin Amerikan'dan gelicek kuzenin "
"Benim bile buraya geliceğimi 2 gün önce öğrenmişken nasıl olurda bütün Kore benden haberdar "
"Senle konuşan yok "
"Sen bana laf mı atmaya kalktın ? "
"Kyungie hadi gidelim "
"Hey ufaklık -"
"Senden kısa olabilirim ama zeka yaşı olarak sana baya bir fark attığımı düşünüyorum "
"Haa"
Baekhyun diğer çocuğun koluna girerek yürümeye başladı , Jongin ise şimdiden bu çocuktan nefret etmişti onlara yetişebilmek için hızlandı yanlarından geçerken Kyungsoo'ya bilerek çarptı , Kyungsoo omuzunu ovarken bir yandanda Baekhyun'u tutmaya çalışıyordu, Baekhyun sevmediği insanlara karşı hep aynı tavırı sergilerdi birde Kyungsoo'ya kızgın olduğu zamanlar ...
"Jongin'e neden öyle davrandın ?"
"O çocuk sana çok garip bakıyordu"
"Baek ben Jongin'in arkasından yürüyordum "
" Olsun yinede sevmedim ben o çocuğu "
"Her sabah kavga mı edeceksin ?"
"O HER SABAH BİZİMLEMİ GELECEK "
"Bağırmayı kesermisin , geleceğini sanmıyorum yani bundan sonra gelmez "
"Ahh kırtasiye'den yeni kalem almam lazım Kyungie sen sınıfa git "
"Benim gelmemi istermisin ?"
Baekhyun ellerini sallayarak Kyungsoo'nun yanından uzaklaştı , yolun karşısına geçtiğinde Kyungsoo'nun hayla ona baktığını elleriyle git işareti yaparak önüne döndü . Kyungsoo kalan yolu yalnız gitmek zorundaydı beş dakikalık bir mesafe olsa bile bu onun canını sıkıyordu çantasının ön gözünden mp3 çalarını çıkardı , kulaklığını taktı ve yürümeye başladı okulun kapısına geldiğinde kapının önünde kızların arasında gülen bir Jongin buldu .
Kafasını tekrar yere eğdi şu anda görmek istediği en son kişi Jongin'di .
Sınıfa girdiğinde en öndeki sıraya oturdu , çantasını Baekhyun'un sırasına koydu kimse en önde oturmak istemezdi ama o yinede önlemini aldı. Zil çalmasına beş dakika vardı Baekhyun'un nerde kaldığını merak etmişti o gelene kadar test çözmeyi düşündü .
Baekhyun koşarak kırtasiyeye girdi her zaman aldığı kalemden bir tane aldı , test kitapları bitmişti yenisini almayı düşünüyordu ama yanında yeteri kadar parası yoktu bunu okuldan sonra Kyungsoo ile halletmeyi seçti . Kalemin parasını ödeyerek arkasını döndü ve bir duvara çarptı yolun ortasında duvar olması mantıksızdı ama bu çocuk çok uzundu Baekhyun onun suratını görebilmek için kafasını kaldırdı ona gülümseyen bür çocukla karşılaştı . Bütün dişlerini göstermek ister gibi gülümsüyordu .
"Önüne bakmalısın Baekhyun "
"Adımı biliyorsun , aslında seni daha önce görmüştüm bizim sınıfta olabilirmisin ?"
" evet aynı sınıftayız ben Chanyeol Park Chanyeol ."
" Memnun oldum zaten benim adımı biliyormuşsun okula gidelim mi ? ''
''Oh tabi ''
Baekhyun ve adının Chanyeol olduğunu öğrendiğini çocukla yürümeye daha doğrusu okula geç kaldıkları için koşmaya başladılar . Sınıftan içeri girince bütün gözler onlara döndü Baekhyun Chanyeol'a baktıktan sonra kendi sırasına oturdu Chanyeol ise gülüyordu her zaman ki gibi Baekhyun'a bakarak yerine geçti .
''O çocukla beraber mi geldiniz Baek ?''
''Evet o çocuğun kendince problemleri var benle karşılaştığından beri sürekli gülümsüyor tek yaptığı gülümsemek ve o bir dev ''
'' Hahahha bencede o bir dev ''
Öğretmen sınıftan girdiğinde bir anlığına unuttuğu biricik sözde kuzenimi gördüm .
Galiba kızlardan zorda olsa ayrılabilmiş beyefendi , tabi kızların yanında olucak benim değil ya Kyungsoo kendine gel neden ilgileniyorum kafayı sıyırdım galiba.
Sevgili fizik hocamız her zaman ki gibi kucağına kitaplarını doldurmuş gözlüğünü ise nerdeyse gözüne sokmak istercesine takmıştı , düşmeden kitaplarını masanısın üzerine koydu gözlüğünü düzeltikten sonra kendisine 2 beden dar gelen ceketini düzeltti bu kadından nefret etmemin bir sebebi daha neyse Jongin'e döndü hafifçe sırıttı ,daha sonra bana döndü işte bu yüzden sevmiyorum bu kadını sürekli bana bakıp duruyor .
''Çocuklar sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi Kyungsoo'nun kuzeni Jongin kendini tanıt lütfen ''
Jongin ise anlamayan gözlerle bana bakıyordu çünkü öğrentmen sadece bana bakıyordu bense surat asıp Jongin'e bakmaya başladım , Öğretmen ise bundan rahatsız olmuş olacak ki hafifçe öksürdü , ona bakmamaya kararlıydım . jongin sonunda konuşma gereği duyarak gözlerini benden kaçırdı ve sınıfata gezdirdi .
"Ben Kim Jongin ''
dedi . Bu kadar yani Jongin böyle davranırsa ömür boyu annemden görgü kuralları dersi alırdı . Bana son bir bakış attı yada ben öyle gördüm sırarların arasında ilerlerken arkama döndüm ve nerede oturduğuna baktım . Baekhyun'un sınıfa beraber geldiği çocuğun yanına oturdu .
Sevgili öğretmenim bir kere daha öksürdüğünde önüme döndüm yoklamayı aldı ve derse devam etti .
Daha yeni tanışmış olsakta Jongin hiç bir tenefüs yanıma gelmedi sürekli kızlarla konuşuyor onlarla gülüyor ve onlara telefon numaralarını veriyordu daha bana bile vermemişken sahi ben ne ara bu kadar takıntılı olmuştum . Baek ise gösterdiğim bu ilgiyi kıskanmıştı kafamdan Jongin kelimesini çıkararak biricik test kitabıma döndüm Baekhyun ise sadece boş boş oturuyordu .
'' Test kitabını getirmedim mi Baek ?''
'' Bitti Kyungie okuldan sonra beraber almaya gidelim mi ?''
''Tabi şan dersleri dışında hiç bir yere gidemiyoruz ''
''Tamam o zaman ''
Jongin için sıkıcı Kyungsoo için eğlenceli bir okul günüden sonra Jongin Kyungsoo'yu beklemeden eve gitti , Kyungsoo nedenini anlamasada Baekhyun'la gitmenin daha eğelenceli olduğunu düşündü .
Eve geldiğinde ses çıkarmadan odasına çıktı bir duş aldı , jongin'le karşılaşmak istemiyordu. Üzerine siyah dar bir pantalon ve kırmızı sıyah çizgili bol bir gömlek giydi , aşağıya indi annesinden izin aldı annesinin yanğına bir öpücük kondurdu bunu pek sevmesede annesi sevdiği için yapıyordu . Kapıya doğru ilerlediğinde aşağıya inen Jongin'le karşılaştı.
''Bir yere mi gidiyorsun Kyungsoo ''
''Evet biraz dışarıya çıkmam lazım ''
''Teyze bende Soo ile gidebilir miyim ?''
''Tabi Jongin Kyungsoo'dan ayrılmadan gez ''
''Tabi iyi günler teyzecim ''
''İyi eğlenceler çocuklar''
Kyungsoo şu an istediği en son şeyle karşı karşıydı beş dakika kadar yürüdüklerinde Jongin durdu ve ona döndü ;
''Benim gidiyorum eve döneceğin zaman mesaj at buluşup dönelim ''
'' A- ama annem Jongin b-bekle ''